JD and Thili Forex Free 🔥
Открыть в Telegram
434
Подписчики
Нет данных24 часа
-17 дней
-830 дней
Загрузка данных...
Похожие каналы
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Облако тегов
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Входящие и исходящие упоминания
---
---
---
---
---
---
Привлечение подписчиков
сентябрь '26
сентябрь '260
в 0 каналах
август '260
в 0 каналах
Get PRO
июль '26
+2
в 0 каналах
Get PRO
июнь '26
+1
в 0 каналах
Get PRO
май '260
в 0 каналах
Get PRO
апрель '260
в 0 каналах
Get PRO
март '26
+3
в 0 каналах
Get PRO
февраль '26
+2
в 0 каналах
Get PRO
январь '26
+1
в 0 каналах
Get PRO
декабрь '25
+5
в 0 каналах
Get PRO
ноябрь '25
+4
в 0 каналах
Get PRO
октябрь '25
+14
в 0 каналах
Get PRO
сентябрь '25
+62
в 0 каналах
Get PRO
август '25
+628
в 1 каналах
| Дата | Привлечение подписчиков | Упоминания | Каналы | |
| 04 сентября | 0 | |||
| 03 сентября | 0 | |||
| 02 сентября | 0 | |||
| 01 сентября | 0 |
Посты канала
| 2 | https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=tUDGGEzoT63X9s4t | 2 |
| 3 | XM TRDE කරන්න එපා අද උන දේ දැක්කනේ මම හැමෝටම කලිනුත් කිව්වානේ SPRED එක කියලා කොහෙද මම කියන ඒවා අහන්නේ නෑනේ
100% BONUS එක NEEX එකේත් දෙනෝ SPREAD එක අඩුම BOKER තමා NEEX කියන්නේ ACCOUNT එකක් හදන් TRDE කරලා බලන්න
මාත් TRDE කරන්නේ NEEX ACCOUNT එකෙන් ❤️😍
SPRED එක අඩු BOKER කෙනෙක්ගෙන් TRDE කරද්දි ඉක්මනින් PROFIT එකක් ගන්නත් ලෙසී | 4 |
| 4 | $300 දක්වා 100% BONUS අවස්ථාව ඇත 😱💙😍
😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න
WHATSAPP :- 0755204732 | 3 |
| 5 | BUY TRADE RUN වෙන අය SL උඩට ගන්න
දැන් නැවත SELL එකක් යන්න පුලුවන් | 3 |
| 6 | දැක්කද මගේ level වලින් buy වෙන gold 😱❤️😍
ගත්ත අය hold කරන් ඉන්න තව buy වෙනෝ 💙😎 | 3 |
| 7 | 😍💙Neex කරන අය ගොඩ❤️😍
🥹 Xm කරන අය දැන් නාගොඩ 🥹
අද ඉදන් වත් neex account එකෙන් trde කරන්න ❤️😍
මම දෙයක් කියන්නේ ඔයාලගේ හොදට 💙💪😎 | 2 |
| 8 | ගත්ත අය hold කරන් ඉන්න 💙💪😍 | 1 |
| 9 | ඔන්න මගේ BUY SUPPORT LEVEL දෙකෙන්ම BUY එක ගියා ❤️💪😍
ඔන්න ඔහොමයි ANLISE කරන්නේ 💙😎
ඔයා මගේ LEVEL දෙකෙන් BUY එක උඩටම ගියොත් HOLD කරන් ඉන්න
4455 කඩන් ගියොත් බැරි වෙලාවත් නැවත් සෙල් එකක් යනෝ නැතනම් BUY MARKT ❤️💪😍 | 1 |
| 10 | SL උඩට අරන් HOLD කරන් ඉන්න 💪❤️😍 | 3 |
| 11 | මම දීපු BUY LEVEL වලින් BUY TRDE දාපු ඔක්කොම HOLD කරන් ඉන්න ලොකු BUY එකක් යයි | 4 |
| 12 | XM එකේ TRDE දාපු අයට කෙල උනා නේද කොහේද මම කියන ඒවා අහන්නේ නෑනේ
අද ඉදන් වත් NEEX ACCOUNT එකක් හදන් TRDE කරන්න💙😍
අද ඉදන් වත් මම කියන දේ අහන්න ඔයාලට වරදින් නෑ 💪💪❤️😍 | 3 |
| 13 | BUY ගත්ත අය PROFIT වෙද්දි SL උඩට ගන්න BUY එක ගියොත් උඩටම යයි❤️ | 3 |
| 14 | කහ පාට BUY SUPPORT LEVEL | 2 |
| 15 | 🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥
🪙XAUUSD SELL 4460-4469
Take Point 4457
Take Point 4455
Take Point 4450
Take Point 4435
Open -4400
❌ STOP LOSS 4471 | 2 |
| 16 | 6.00PM NEWS COMMING TRADERS ❤️💪😍
මම ඔයාලට MARK කරලා දාපු 5M ANLISE NEWS TIME වැඩ නැත හොදේ .ANLISE LEVEL වෙනස් වේ
මම කියපු මැසේජ් වලින් ANLISE LEVEL වගයක් කිව්වේ MARKT එක සෙල් එක ගියොත් මෙහෙම යයි BUY එක ගියොත් ම්හෙම යයි කියලා ඒ ටික ඒ විදියටම වෙයි TRADERS 💙💪😍 | 2 |
| 17 | දැක්කනේ මම level එකක් ඇදලා මේක buy support එක්ක කියලා ඔයාලට දාපු anlise එකෙන් buy එක ගිය විදිය 💙💪😍
මම දීපු anlise level වලින් buy දෙක ගත්තත් $35 වඩා හොයලා මේ වෙද්දි ලංකාවේ මුදලින් RS:10000.00 වඩා හොයලා ❤️💪😍
ඔන්න ඔහොම කලින්ම anlise කරලා level කියන කෙනෙක්ගේ vip signl group එහෙකට join වෙන්න එයා ඔයාව ගිඩ දායි
දැක්කනේ crypto thili anlise power ❤️😍 | 2 |
| 18 | ඔන්න gold markt එකේ anlise එක කෙටියෙන් 💙
විශේෂයෙන් කියන්න කමති anlise බලන් trde කරන්න නොතෙරෙන අය anlise බලන් trde දාන්න එපා .anlise තේරෙන markt ගන අවබෝධයක් තීන අය anlise වලට trde කරන්න
කොල පාට :- sell resistance level
කහ පාට :- buy support level
News නැති වෙලාවක් උනොත් 4491 සහ 4508-4510 gold එක යනෝ එතනින් සෙල් එක ගියොත් gold එක පහලටම එනෝ එහෙම පහලට ආවොත් 4449/4439 එන්න එන්න පුලුවන් දැනට anlise එක අනුව
ඔය කහ පටින් තියෙන්නේ 5m anlise එක අනුව buy support level වන අතර news නැති ඕනම වේලවක ඔය level වලින් අප් වේ
News time set වෙලා 4512 level එක කඩන් ගියොත් 4515/4541/4572 buy එක එන්න පුලුවන් | 6 |
| 19 | ඔන්න BUY එක ❤️💪😍
සෙල් එක මම ඔයාලට දුන්නේ 4491 ඒත් 4490.9 සෙල් ක ගියා දශමෙන් මිස් උනා අපරාදේ ඉතින්
MARKT PRICE ගත්ත අයනම් PROFIT ඇති LIMIT ORDER දාපු අයගේ LIMIT OPEN වෙන්නේ නැති වෙන් ඇති 💙
තව පොඩ්ඩක් පහලට ඇවිත් නැවත BUY එක යයි ❤️💪😍 | 6 |
| 20 | ඔන්න SUPPORT එකෙන් ගිය BUY එක ගත්ත අය HOLD කරන් ඉන්න ❤️💪😍
මම ඔයාලට සෙල් එක දුන්නේ 4491-4497 ඒත් 4490.9 සෙල් එක ගියා ඔයාලගේ අවාසනාව තමා ඉතින්🥹
නැවත උඩට ආවොත් අපි සෙල් එක බලමු | 7 |
