ru
Feedback
DISC 2⋆。𖦹 ˚ 𓇼 ˚。⋆🌈

DISC 2⋆。𖦹 ˚ 𓇼 ˚。⋆🌈

Открыть в Telegram

💿⁺‧₊˚ ཐི⋆♱⋆ཋྀ ˚₊‧⁺ ★ he/him - 18 y.o @Phantasystaronlinebot

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
328
Подписчики
+124 часа
+27 дней
+930 день
Архив постов
Repost from N/a

I support

اگه میخوای دوتامون با کله ی کیری همو ببینیم بفرمایید

Chat should I declare war om Ai

sticker.webp0.04 KB

بابام به مامانم داره ai slop نشون میده و دارن هی میخندن

گوستم همینه ولی حداقل موسیقیشون اشغال نیست انقد

من بزرگترین مشکلم اینه که چرا اینا انقد ظاهرشون میخوره پیک باشن و سنگین ولی فاکینگ بهنام بانین انگار وقتی مینوازن

Metal music if it was made by Disney

اخه اسلیپ‌توکن تیلور سوئیفت کله فلزیاست

راک اگر برای سوییفتیا بود جدی میشد اسلیپ توکن

دقیقغ

Repost from N/a
اما خدایی؟؟؟

Repost from N/a
نه اینکه آهنگ خوب نداشته باشن

Repost from N/a
ولی خوب یه دفه برید ماکان بند گوش کنید دیگه چه کاریه

Repost from N/a
البته به من ربطی نداره هرکسی یه سلیقه ای داره دیگه

Repost from N/a
آقا برا چی میرید اسلیپ توکن گوش میدید