ru
Feedback
753
Подписчики
+724 часа
+77 дней
-730 день
Архив постов
کس ننت بسیجی

13ام تیر ماه آقاشونو میدن کرما بخورن🤣

نه هنو

اخجون کردنت تو گونی؟

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

بعد اینجوری بودم که

بعد پسره گفت واسه تشبیعع آقا میایم تهران

یه پسره اومد گفت چرا تو چنلت فوش میزاری درباره مملکت و فلان ... منم شروع کردم غر زدن از گرونی و دی ماه و این کصشعرا

چیشد

نمیدونم

بگو چیشدد

چرا🤣

وای ایدین

نمیشه اسم نداشته باشیم 🤣

sticker.webp0.11 KB

منم فامیلامو دوس دارم

من اسممو دوست دارم

عا مرسی

فامیلیه کم و کوچیک باحاله

م