Elanote
Открыть в Telegram
2 435
Подписчики
-124 часа
-97 дней
+31230 день
Архив постов
2 436
وای باید سه جلسه تا آخرشب بخونم که فردا بتونم مرور کنم ولی همش دارم تو اکسپلور میگردم
اینجا پارت میزارم شاید مجبور شدم تو رودروایسی بخونم
۲۰:۱۵-۲۱:۳۰
۲۲-۲۳
۰۰:۰۰-۱
باشد که هر پارت یه جلسه بخونم🚶🏻♀️
2 436
شنبه مجدد امتحان اطفال دارم این یکی کلا ۹ جلسست و ۱۵۰ صفحه جزوه
جزوه یکی از جلساتش ۵۰ صفحه ست حالا اینو یه دور روزنامه وار خوندم یک جوری احساس سبک بالی میکنم که انگار نه انگار ۶ جلسه دیگه باقی مونده:)
2 436
وااییی عزیزممممم من اینو همین الان دیدمم در کانال زیباترین و باهوش ترین نیایش دنیا
واقعا تنها چیزی بود که در میان درس خوندن میتونست از ته دل شادم کنههه و منو به وجد بیارهه🥹🥹
2 436
وااییی عزیزممممم من اینو همین الان دیدمم در کانال زیباترین و باهوش ترین نیایش دنیا
واقعا تنها چیزی بود که در میان درس خوندن میتونست از ته دل شادم کنههه و منو به وجد بیارهه🥹🥹
2 436
Repost from Nafisjournal
استادمون میگه رفرنسها در تقسیم بندی جدید سنی، تا ۲۱سال رو نوجوان در نظر میگیرن (قبلا تا ۱۸ سال بوده).
یعنی در کشورهای جهان اول هم شما در ۲۰ سالگی نوجوون حساب میشی و کسی ازت توقع خاصی نداره.
بعد نوجوون ۲۰ سالهی ایرانی هر روزززززز به خودش احساس ناکافی بودن میده که وای من به هیچی نرسیدم و از دنیا عقب موندم و افسردگی میگیره...
2 436
توی اتاق عمل یکم دارو میزنن مثلا نیم ساعت طرف بیهوش میشه نیم ساعت دیگشم که به هوش میاد میگه بهترین خواب عمرم بود
ولی نمیدونم این آبدوغ خیار چیه که لعنتی از هزاران داروی بیهوشی قوی تر عمل میکنه که هیچ، طوری عمیق میخوابی که اگر صور اسرافیل دمیده شه هم بیدار نمیشی:)))
2 436
دیگه جدی جدی باید بین این دوراهی انتخاب کنم
و برنده کسی نیست جز بیهوشیای که قراره فردا ازم بپرسن:)
2 436
نفر دومشم منم ولی از بین دو راهی خوندن مطالب امروز یا خوندن امتحان اطفال، خواب رو انتخاب میکنم🦦
2 436
https://t.me/schoolofmedicine_ir
https://t.me/medofast_balini
https://t.me/childrensmedicalcenter
https://t.me/INTERNALMEDICINEBOARD
https://t.me/physical_examination_videos
به جز اخری که یه کانالی هست که فیلم های معاینات باربارا رو گذاشته بقیه کانالایی هستن که راجب کیس ها میزارن
اگر اطفال گذروندید یا علاقه دارید کانال مورنینگ های مرکز طبی هم به شدت پیشنهاد میکنم
2 436
اگه کسی از اسفند تا نصفه های خرداد کنکور رو ول کرده باشه ولی قبلش نوسانی خونده باشه بنظرتون میتونه امیدی به رتبه زیر ۴۰۰۰ کشوری و تقریبا زیر ۲۰۰۰ منطقه دو داشته باشه؟
2 436
در ترافیک تهران گوشیم خاموش شدم واقعا گاهی با وجود اینکه هم عاشق تهرانم هم رانندگی دوس دارم ماشینو بزارم همون وسط و پیاده برگردم:)))))
2 436
خود امتحان یه طرف وایسادن در آموزش برای گرفتن نامه برای بیمارستان که سر امتحان بودیم یه طرف دیگه
اندازه یه امتحان اینجا وایسادم تا مسئولش بیاد:)))))
2 436
جلوم یه پورش ماکان سیاه ماته نه تنها تمامی حواس پنچ گانمو جمع کردم باید تا میتونم به ماشینا راه بدم ییان جلوم:)))))
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
