୨𓏲𝖱𝖾𝖽 𝖳𝗁𝗋𝖾𝖺𝖽 𝖦𝖺𝗇𝗀˚⋆
Открыть в Telegram
𝗦𝗮𝗳𝗲 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲, 𝗣𝘂𝗿𝗲 𝘃𝗶𝗯𝗲𝘀, 𝗔𝗹𝗹 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗣𝗲𝗿𝘁𝗵𝗦𝗮𝗻𝘁𝗮 & 𝗪𝗶𝗹𝗹𝗶𝗮𝗺𝗘𝘀𝘁..🤍 🎸🦈 🐯🐶 Anon : @Domesleybot
Больше2 175
Подписчики
+424 часа
-127 дней
+19330 день
Архив постов
2 176
+3
𝖯𝖾𝗋𝗍𝗁 𝖷 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾
🐯:امروز خیلی ممنونم. با خیال راحت و سالم برگردید خونههاتون. خیلی خیلی دوستون دارم، لیتل دِویلها 😈👻🖤🤍#PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
𝖲𝖺𝗇𝗍𝖺 𝖷 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾
🐶:ممنون از همهتون که امروز اومدید دیدنمون. خیلی خوش گذشت، خیلی خوشحال شدم و دلمم براتون تنگ میشه. هر طور شده سالم و امن برگردید خونههاتون. بعداً دوباره با هم کلی خوش میگذرونیم. خیلی دوستون دارم 🤟🏻🖤🤍#Santa #PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
سانتا حواسش نبود داشت میرفت لبهی استیج مجری و پرث سریع رفتن سمتش و بهش گفتن مواظب باشه:(
#PerthSanta
⭑⊹⭑
⊱ @Domesley ⊰
2 176
🐯:آی نووو، آی نووو~ 🐶:خیلی نازن پی 🤍:my little devils 🐯:این "آی نوو" حتماً همون مامی فنهای سانتا هستن. 🐶:خیلی نازن خاب my little devils#PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
🐶: مامی فنها، مامی فنها خااا 👥: جیغ و فریاد 🐯:باشه، من دیگه تسلیم شدم... بالاخره بهشون گفت مامی فنها.#PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
🐯: یه پیراهن سفید~ (اشاره به لباسی که سانتا پوشیده بود) 🐶: این که کاملاً عادیه، پی. من که "کونگ" یا چیزی نیستم. اصلاً نمیدونم "کونگ" یعنی چی. 💬: "کونگ" یعنی آدم بخواد خیلی خفن و کول به نظر بیاد... یه جورایی ژست گرفتن، باکلاس و استایلدار رفتار کردن.#PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
💭:مامی! برای ما بگو "مامی"!» 🐶:چی؟ 💭: مامی! مامی 🐶:پی سائو~ (خواهر بزرگتر) 💭: نههه! "مامی! مامی!" 🐶:جِه~(خواهر بزرگتر) 💭:نههههه! 🐶:جه، سلام خاب 💭: اووووههههه~ 🐶: اوووه، مامی خاب، مامی خابچیبگم والا دارم میسوزم #PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
قرار بود تا تنهایی تنبیه جوب دویل رو انجام بده و پرث هم اون پشت با اون استایل ددیطورش وایسه و با خوشحالی تماشا کنه. ولی تا بلافاصله کشوندش وسط تا با هم انجامش بدن.الهی بمیرم برای خنده هاتون😭🩷 #PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
💭: «پی پرث، میتونی برای ما بگی: خاب بی (بیبی)"؟» 🐯:هومم؟؟ 💭:خاب بی 🐯: خاب بی#PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
👥: پی پرث! پی پرث! این صدای بچههاییه که برای اولین بار دارن آیدولشون رو میبینن! 🐯: ( شوکه و مات شده)این واقعاً یه تجربهی کاملاً جدید برای منه.گی تو بختم² #PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 176
🐯:سیب خیلی دور از درخت افتاده (اشتباه گفت) 🐶:نه، میگن "سیب دور از درخت نمیافته"! 🐯:آه... من دیگه چی دارم میگم اصلاً... 🐶:این تویی که چون کنار من وایستادی خجالت کشیدی. 🐯:خب، چطور میتونستم خجالت نکشم؟ وقتی تو اینقدر بامزهای.چیبگم والا #PerthSanta ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
