334
Подписчики
Нет данных24 часа
-527 дней
-41030 день
Архив постов
334
“Bu yazıyı belki bir gün görürsünüz diye bırakıyorum…
Beraber güldüğümüz, dertleştiğimiz, sustuğumuz zamanlar için hepinize teşekkür ederim. Hayatımın bazı anlarını sizinle güzelleştirdiniz. Belki fark etmeden kırdım, kırıldım ama hiçbirinizi kötü hatırlamadım.
Bazen insan çok yoruluyor. İçinde taşıdığı şeyleri anlatamayınca sessizleşiyor. Ben de biraz öyle oldum. Ama bilin ki sizi tanıdığım için pişman olmadım. Arkamdan kötü değil de, ‘elinden geldiği kadar güçlü durmaya çalıştı’ derseniz yeter. Kendinize iyi bakın. Güzel gülün, güzel yaşayın.
Hepinizi seviyorum…”
334
Soluduğum havaya benzetiyorum seni, Görünmesen de her an içimdesin...
(Like the air I breathe; invisible but always within me.)
🕊️📜🤍
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
