ru
Feedback
لحد إمتي"ي

لحد إمتي"ي

Открыть в Telegram

لأن ضِحكتك بمفردها عِناق ‏كُنت آتيك بكل ما أوتيت من تعب @Aldaghet_bot @Drisbv https://t.me/+aTdQxDBE8Zc2YTlk

Больше
4 715
Подписчики
-624 часа
+47 дней
+3430 день
Архив постов

وَدَدَّتُ لَـو أَمكَننِـي أَن أَلِـفَّ ذِراعَـيَّ حَـولِـي 🤩!

https://t.me/kulub2/5100 @Fatim723283BOT أنيرونِـي يـٰــ حبَـاايب♥️!))

‏أن تتزوج حبيب عينك! أن يتحول مَن لا تستطيع لمس يديْه إلى مَن إذا لمَسته تأخذ على ذلك أجر! أن يتحول مَن يستأذن لدخُول بيت الأهل إلى أول مَن يُسئَل عنه إذا غاب! أن يكُن وجهُه أول ما تفتح عينك عليه!

Story

و ما استسلمت من يأسٍ و لكن يحن لراحةٍ من خاض حرباً ..

مش هتفرق معايا انا خسرت مين طول مانا متاكد اني مقصرتش في حق حد .

هنيئاً لمن يُكثر من الصلاة والسلام على سيّد الخلق والمُرسلين حبيبنا ونبينا محمد ﷺ .

حاسس إنك تايه ومش عارف أنت عاوز إيه من الدنيا؟ العمر بيجري وبتحس إنك ماعملتش حاجة تذكر، والندم على اللي فات تعب نفسيتك؟ بتقارن حياتك بحياة غيرك على السوشيال ميديا وبتحس بالتقصير والفشل؟ لازم تكون فاهم إن الحياة مش معركة، وكل واحد ليه توقيته الخاص. ربنا قال: ﴿لِكُلِّ نَبَإٍ مُسْتَقَرٌّ ۚ وَسَوْفَ تَعْلَمُونَ﴾. يعني كل حاجة ليها ميعادها المكتوب. توهتك دي ممكن تكون بداية طريق جديد ومختلف تمامًا لو عرفت إزاي تستغلها صح.

على مهلك يا شهر الكرم ع مهلك احنا مش حمل اللي هيجي بعدك والله

فَتاة بِخفة الطير، وقلبًا أرقّ من أجنحة فرَاشة › هنا سَتجد كل ما يشبهَـك يـَ لطيف تعالوا 🤎 https://t.me/mywarri0r/2497

مش ملاحظين إن رمضان بقى بيجري أسرع من أي سنة فاتت؟ الناس بتحاول تتغير وبتجاهد نفسها على قد ما تقدر خليك منهم… حاول بجد مش مطلوب منك تبقى ملاك ولا تعمل ڪل حاجة مرة واحدة بس مطلوب منك تبدأ تقوم من مڪانك وتتحرك خطوة اسأل نفسك بصدق : لو متوبتش في الشهر العظيم ده ولو مجاهدتش نفسك في الأيام المبارڪة دي هتعمل ڪده إمتى؟ إمتى تاني ربنا هيفتح لك الأبواب ڪده؟ إمتى تاني الحسنات بتتضاعف والذنوب بتتغفر والقلوب بتلين؟ آه عارفه ان التوبة تنفع في أي وقت.. بس مش ڪل وقت زي رمضان ده شهر النفحات شهر الفرص اللي متتعوضش شهر ربنا فيه قريب أوي من اللي بيحاول قوم حتى لو تعبان اقرب حتى لو مقصّر جاهد حتى لو بتقع وتقوم تاني ربنا ما بيطلبش الڪمال بيطلب قلب صادق بيحاول متضيعش رمضان وانت بتقول " بڪرة ". يمڪن رمضان الجاي ميبقاش مضمون بس اللحظة دي مضمونة خد نفس ڪده وابدأ دلوقتي رمضان لسه موجود وربنا لسه فاتح لك الباب ..

*القبر* هو بيتكِ الذى ستسكنه رضيت أم أبيت عاجلا أو آجلا *👈 فهل جهزت أثاثك وادخرت زادك‼️*

*اللهم* *حصن قلوبنا من هموم الدنيا* *وأوجاعها وافتح علينا أبواب* *الفرح* *والتوفيق من حيث لا نحتسب* *اللهم أتم علينا نعمتك وعافيتك* *وسترك في الدنيا والآخرة* ♥️🤲🏻

ما زالت الدنيا بخير مازال في جنبيك قلب نابض لا تقتلي فيه الأمل لا تطفئي فيه الضياء ماذا يفيد العيش إن ضاقت بك الآمال وانقطع الرجاء ؟!

اللهم إنك عفو كريم تحب العفو فاعف عنا 🤎

انا فتاه كثيره الصمت قليله الشكوۍ لم أجد شىئ يسعفني غير قلمي فهو يفهمني في جميع تقلباتي ستجدون كل تقلباتي احزاني افراحي وهمومي وتقلبات مزاجي انرتم يا رفاق 🫶 https://t.me/Shakabeat