ru
Feedback
لحد إمتي"ي

لحد إمتي"ي

Открыть в Telegram

لأن ضِحكتك بمفردها عِناق ‏كُنت آتيك بكل ما أوتيت من تعب @Aldaghet_bot @Drisbv https://t.me/+aTdQxDBE8Zc2YTlk

Больше
4 721
Подписчики
-124 часа
+97 дней
+4230 день
Архив постов
السلام عليكنَّ ورحمة الله وبركاتُه بمُناسبة إننا داخلين على موسم عيد ومعظم البنات هتشتري لبس فحبيت أذكركم إنه : ‏تتحمل المرأة إثم تبرجها ، وإثم فتنة الرجال ، وإثم من تقتدي بها من النساء ويتحمل ولي أمرها " أبوها ، زوجها " إثم ذلك كله

لما بزعل ببعد ومابعاتبش، كأني معرفتش الشخص ده قبل كده .

سُئل الشيخ الشنقيطي: بماذا تنصحني لاستقبال مواسم الطاعات؟ فقال: خير ما يُستقبَل به مواسم الطاعات: "كثرة الاستغفار"؛ لأن ذنوب العبد تَحرمه التوفيق. وما ألزَمَ عبدٌ قلبَه الاستغفارَ إلا زَكَا، وإن كان ضعيفاً قوي، وإن كان مريضاً شفي، وإن كان مُبتلى عُوفي، وإن كان محتاراً هُدي، وإن كان مضطرباً سكن. وإن الإستغفار هو الأمان الباقي لنا بعد رسول الله صلى الله عليه وسلم!

ده انا كسفته هو انا خليته يعرف ينطق ما انا حرجته قدام الناس ده بيخاف يرد عليا بديله ع دماغه ده انا اديتها كلمتين زي السم و خل
ده انا كسفته هو انا خليته يعرف ينطق ما انا حرجته قدام الناس ده بيخاف يرد عليا بديله ع دماغه ده انا اديتها كلمتين زي السم و خليتها تعيط متتفاخروش ب قلة ذوقكوا و انكوا بتحرجوا الناس لأن دي اسوأ صفة و اسوأ عينه من البشر ممكن حد يقابلها ! مش هيبقى عندك شخصية ب قلة ذوقك و كلامك القاسي مع الناس خليكوا ناس لينة بتعرف تطيب الخاطر و تقول كلام حلو حتى لو انتوا ع حق. مش شطارة انك تكون انسان قليل الذوق. " همزة لمزة بمعني طعان معياب"

لقد كبرنا دون أن ننتبه، لم يُسمح لنا أن نكبر على مهل !

إلى أين يذهب من يريد مقابلة نفسه ؟

صافحي الورد إذا مررتِ به فصلة الأرحام واجبة ..

*❍‏ إلا بذڪـر اللّٰـه تـطمئِـن القُلـوب🤍🌸⧽* *↲┇- سبحـان اللـه* *↲┇- الحمـد للـه* *↲┇- لا إلـه إلا اللـه* *↲┇- اللـه أڪبـر* *↲┇- سبحـان اللـه و بحمـده* *↲┇- سبحـان اللـه العظيـم* *↲┇- لا حـول ولا قـوة إلا بـاللـه* *↲┇- استغفـر اللـه العظيـم واتـوب إليـه* *↲┇- اللهُـم صـلِِّ وسلـم وبـارك علـۍ نبينـا محمـد* *_ذڪࢪ غيࢪڪ_*

مفيش وقت للشخص الغلط ولا الشخص الصح الواحد يا دوب ياكل و ينام .

Repost from US 🖤🫀
‏نصوم ١٣ ساعه و نشبع في ٥ دقايق ‏كل شهوات الدنيا هكذا فلا تغرنكم الحياة الدنيا

Repost from N/a
يارب ونحن:')
يارب ونحن:')

Repost from US 🖤🫀
‏نصوم ١٣ ساعه و نشبع في ٥ دقايق ‏كل شهوات الدنيا هكذا فلا تغرنكم الحياة الدنيا

هُنا فتاة محبة لتوثيق اللحظات السعيدة 🤎))" https://t.me/its_she_sara

ده حقيقي."
ده حقيقي."

يا ربّ.">
يا ربّ.">