AP REVISION | ©Sci-LiNK
2026 REVISION | ANURADHA PERERA ✅ MAIN CHANNEL ➤ @SCI_LINK 📈 OTHER CHANNELS ➤ @SCI_LINKZ 💬 CHAT GROUP ➤ @SCILINKCHAT 💌 CONTACT ADMIN ➤ @SciLinkHotline
Больше📈 Аналитический обзор Telegram-канала AP REVISION | ©Sci-LiNK
Канал AP REVISION | ©Sci-LiNK (@ap_rev) языкового сегмента Сингала является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 23 330 подписчиков, занимая 8 329 место в категории Образование и 65 место в регионе Шри-Ланка.
📊 Показатели аудитории и динамика
С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 23 330 подписчиков.
Согласно последним данным от 31 августа, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -890, а за последние 24 часа — -17, при этом общий охват остаётся высоким.
- Статус верификации: Не верифицирован
- Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 7.59%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 1.96% реакций от общего числа подписчиков.
- Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 1 773 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 459 просмотров.
- Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 0.
📝 Описание и контентная политика
Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
“2026 REVISION | ANURADHA PERERA
✅ MAIN CHANNEL ➤ @SCI_LINK
📈 OTHER CHANNELS ➤ @SCI_LINKZ
💬 CHAT GROUP ➤ @SCILINKCHAT
💌 CONTACT ADMIN ➤ @SciLinkHotline”
Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 01 сентября, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Образование.
Загрузка данных...
| Дата | Привлечение подписчиков | Упоминания | Каналы | |
| 01 сентября | 0 |
✅ සම්පූර්ණ විශය නිර්දේශයම අස්සක් මුල්ලක් නෑර සියලුම සිද්ධාන්ත සහ සියලුම ප්රායෝගික පරීක්ෂණද සමඟින් ප්රායෝගිකව සහ තර්කානුකූලව උගන්වන, ✅ සියලුම ආකාරයේ ගැටලු සහ විභාග ගැටලුද ඇතුළුව වැඩිම ගැටලු ප්රමාණයක් පන්තිය තුළම සාකච්ඡා කරන, ✅ භෞතික සිසුන්ට 100% ක් භෞතිකවම උගන්වන, ✅ Online සිසුන් කෙරෙහි 100% ක් අවදානය යොමුකරන, ✅ 100% ක් ගුරුවරයාගේ අදීක්ෂණය යටතේ ප්රශ්න පත්ර ලියවන, ✅ Unit Papers හරහා උගන්වන ලද විශය කරුණු නැවත නැවතත් සිහිකරවන, ✅ Mid Night Session මගින් Structured සහ Essey ප්රශ්න Practice කිරීම.🗓 මාස 11 ක අති සුවිශේෂී වැඩපිළිවෙළක් සමඟින්..‼️
📌ආරම්භය 📅සැප්තැම්බර් 06 ඉරිදා 🕔සවස 6.00 සිට රාත්රී 10.00 දක්වා(ජනවාරි මාසයේ සිට Full syllabus Papers ආරම්භයත් සමඟින් Paper Class සඳහා වෙනත් දිනයක් වෙන්කෙරෙන බව කරුණාවෙන් සලකන්න.) 🔍 සුවිශේෂී ඉදිරි වැඩපිළිවෙළ ඇතුළුව සියලුම කරුණු පිළිබඳව දැනුවත් වීමට,👇 Join our 💚Whatsapp channel ➡️https://chat.whatsapp.com/LLzrou1g6fuJHeQOj2Wkx1?s=cl&p=i&mlu=4 📞 Call / Whatsapp 074 085 3068 070 216 8215
| 2 | 2027 REVISION
🔴 COMBINED MATHS 🔴
🔥සියල්ල මුල සිට ඉගෙනගන්න‼️
🏠Physical Only Classes
1. SyZyGY ගම්පහ
සැප් 03 - බ්රහස් උදේ 7.30ට
2. Rotary
සැප් 04 - සිකු උදේ 7.30ට
🟢Online Classes
🔗Studyplus.lk
1. සැප් 05 - සෙන රාත්රී 8.30ට
💬GROUP LINK🗣 https://chat.whatsapp.com/JiGHoLt72kL9BCX6PE60eY
📱TELEGRAM🗣 https://t.me/studyplus2027
Combined Maths | අමිල අබේසිංහ💠
(B.Sc. | M.Sc) | 102 |
| 3 | 🔴2027 REVISION ආරම්භය
සති 48කින් 0 සිට 100ට | ජීවිතය වෙනස් කරන SPECIAL MEETING එක
SPECIAL MEETING දැන්
🔤🔤🔤🔤 🔤🔤🔤🔤
❤️ ZOOM: https://us06web.zoom.us/j/83377603238?pwd=ElDZS1n64zBdeWHmm69ssIaEC5dbP5.1
▶️YOUTUBE LIVE : https://www.youtube.com/live/thI80zNxwh0?si=rUvAGzlT1PtLcPyj | 88 |
| 4 | 🆕 2027 A/L Combined Maths - Revision නව පන්ති ආරම්භය
2027 AL Combined Maths විෂය සඳහා විශිෂ්ට 🅰️ සාමාර්ථයක් ළඟා කර දීම වෙනුවෙන් ක්රියාත්මක වන විශේෂ REVISION වැඩසටහන සැප්තැම්බර් මුල් සතියේ සිට ආරම්භ වේ.
📍 පන්ති පැවැත්වෙන දිනයන් සහ වේලාවන්:
🏫 Physical Class (Gampaha)
📍Sidus College - ගම්පහ
📅සැප්තැම්බර් 06 (ඉරිදා)
⏰ පෙ.ව.8.00 - ප.ව.2.00
📹 Online Class (All Island 🇱🇰)
📅සැප්තැම්බර් 13 (ඉරිදා)
⏰ප.ව.6.00 - ප.ව.10.00
🆓 පළමු දින නොමිලේ සහභාගි විය හැකිය.
🗣 ත්රිකෝණමිතිය පාඩමෙන් ඇරඹේ.
🔔 2027 REVISION ආරම්භය සහ ඉදිරි වැඩපිළිවෙළ පිළිබඳ දැනුම්වත් කිරීමේ දේශනය👇
🌐 https://youtu.be/KeDi82tvCo4
සහභාගී වීමට බලාපොරොත්තු වන සිසුන් අපගේ 🌐නාලිකාව සමඟ සම්බන්ධ වන්න 👇
🔗 https://t.me/Combined_Maths_2027_Revision
📞 0783878936
👨🏫මෙහෙයවීම:
ලකිඳු සුබසිංහ ✅
[B.Sc. (UG) Engineering (Hons), University of Moratuwa] | 198 |
| 5 | ✅ STEP UP MEETING | 2027
🔥Combined Maths වලට ගැනපෙනම Plan එක🔥
🔥මුල ඉඳලා හරි Plan එකකට🔥
🔊 අද
🔊 රෑ 8.00 ට
📺 tharaka B. Jayathilake Youtube නාලිකාවෙන්
26 ඇනගෙන, 27ට බයවෙලා, ඉන්න ඕනිම කෙනෙක්ට මෙතනින් ඉස්සරහට පිලිවෙලකට යන්න, 2027 Revision එකට හොඳ Plan එකක් එක්ක සෙට් වෙමු✨
යාලුවන්ටත් පණිවිඩය Share කරන්න❤️
🌐Telegram:- https://t.me/TB_27RV
🍨🍦🥧🧁🍰🎂🌞🌝🌛🌜🌚 | 196 |
| 6 | ඔයාලා අහලා තියෙනවා නේද Doctorsලා Brain surgeries කරනවා කියලා... 🧠
🏥 brain surgery කරන්න නම් Neuroanatomy සහ Neurophysiology හොදටම දන්න කෙනෙක් වෙන්න ඕනේ... 😏
Medical faculty එකේ Neuroanatomy වලට Neurophysiology වලට A තියන අතලොස්සක් අතරින් කොල්ලෙක් Bio Class කරන්න පටන් අරන් කියල ඔයා දන්නවද🫨....ඔව් ..ඒක ඇත්ත..👊🩺
අවුරුදු ගානක් ගෙදර සල්ලි නාස්ති කරන ගමන් ඔයත් රැල්ලට Tuition ගියාට ප්රතිපලයක් උනේ නෑ නේද..🤔 📉
Medicineනුත් ගිහින් medical faculty එකේ exam වලින් පවා 1st class ගන්න Real ම වැඩ්ඩෙක් ගෙන් ඉගෙන ගෙන තියනවාද..දන්නවද ඒ Feeling එක ..🧑🏻⚕️👑
2027 Revision එකෙන් ලංකාවෙම පහලටම ගිහිල්ල තියන Bio Results උඩට ගන්න..📈 තමන්ගෙ හීනත් හැබෑ කරගෙන කොල්ලො කෙල්ලොන්ගේ හීනත් හැබෑ කරන තරුණම දක්ෂම ගුරුවරයා එක්ක ඔයත් එකතු වෙන්න...💪🏆
🌐 https://chat.whatsapp.com/Jv0RJkRq4UFJ61Z6XwQu0o?s=cl&p=a&mlu=4
Class එකේ පලවෙනි දවසෙම (සැප්තැම්බර් 4 සිකුරාදා හවස) ස්නායු පද්ධතිය හෝමෝන සහ ප්රතිශක්තිය කියන ළමයින්ට අමාරුම කොටස් ටික Cover කරල වැඩ ටික පෙන්නලාම class එක පටන් ගමු..💪👑
දැනට ලංකාවේ ඉන්න දක්ෂම ගුරුවරයාගෙන් ඔයත් ඉගෙන ගන්න..
🌐 https://youtu.be/XNtkfeim7Ts?si=VCXD4melNoNHyHlj
⚠️ සැ.යු. ආතල් සහ අනවශ්ය විහිළු වලින් තොර යතාර්තය පෙන්වාදෙන පන්තියකි..දිනන්න ඕනේ අය විතරක් එන්න ..😌
Shashika Jinendradasa ✅
MBBS(UG)
(2nd MBBS -1st class with Anatomy ,Biochemistry Distinctions) | 308 |
| 7 | 💠A/L BIOLOGY- 2027 Hyper Revision 🩺
අවුරුදු ගානක් Class ගියා නේද❓
⏳ මේ පාර විභාගයට හිතපු තරම් Result එකක් ගන්න බැරි උනාද 💔
📌 Papers කරනව කියලා ඔයා කලේ Theory හරියට දැන ගන්නේ නැතුව Guessing පස්සේ ගිහිල්ලා Resource book එක කටපාඩම් කරලා වැඩේ අවුල් කර ගත්ත එක නේද... 🤦♂️
වැරැද්ද තියෙන්නෙ ඔයා වැඩ කරන විදිහෙයි.. 🧠
✅ හරියටම Bio ගොඩ දාගන්න නම් Mind map ගහන එක අනිවාර්යයි.💯
🚫2027 1st shy ලියන ළමයිත් කරන්නේ මේ ටිකමයි 🚫2026 ලියපු අය කලෙත් මේකමයි
දැන් ඇති...දැන් වත් හරි පාරට එන්න 😏
දන්න කෙනෙක්ගෙන්... Medicine ගිය කෙනෙක් ගෙන් දේවල් කරන්නේ කොහොමද කියල අහ ගන්න.. 🩺
💯 1st shy, 2nd shy හැමෝටම මොන මට්ටමක හිටියත් ගැලපෙන එකම පන්තිය
දැන්ම පහත 🌐 සමූහයට එකතුවන්න ⤵️
⛓️ https://chat.whatsapp.com/Jv0RJkRq4UFJ61Z6XwQu0o?s=cl&p=a&ilr=0
👨⚕️ වෛද්ය ශිෂ්යයෙකු විසින් මෙහෙය වන ජීව විද්යාව Hyper Revision 2027
⚡️ මුළු Syllabus එකම මාස 8 න්.
📑 සම්පූර්න අවුරුදු 20ක Past papers.
🧠 විවරණ, Mind map එක්කම.
දිනන්න ඕනේ අය විතරක් එන්න.🏆🔥
බයිලා නැත... Bio ඇත.. 👊💡
▶️ දිවයිනටම online
💚 070-5379962
Royal Biology
with Shashika Jinendradasa✔️
(MBBS-UG) | 156 |
| 8 | ✅ STEP UP MEETING | 2027
🔥Combined Maths වලට ගැනපෙනම Plan එක🔥
🔥මුල ඉඳලා හරි Plan එකකට🔥
🔊 හෙට
🔊 රෑ 8.00 ට
📺 tharaka B. Jayathilake Youtube නාලිකාවෙන්
26 ඇනගෙන, 27ට බයවෙලා, ඉන්න ඕනිම කෙනෙක්ට මෙතනින් ඉස්සරහට පිලිවෙලකට යන්න, 2027 Revision එකට හොඳ Plan එකක් එක්ක සෙට් වෙමු✨
යාලුවන්ටත් පණිවිඩය Share කරන්න❤️
🌐Telegram:- https://t.me/TB_27RV
🍨🍦🥧🧁🍰🎂🌞🌝🌛🌜🌚 | 358 |
| 9 | 🔥2027 PERFECT REVISION + SPECIAL PAPER CLASS ආරම්භය..🔥
✅ සම්පූර්ණ විශය නිර්දේශයම අස්සක් මුල්ලක් නෑර සියලුම සිද්ධාන්ත සහ සියලුම ප්රායෝගික පරීක්ෂණද සමඟින් ප්රායෝගිකව සහ තර්කානුකූලව උගන්වන,
✅ සියලුම ආකාරයේ ගැටලු සහ විභාග ගැටලුද ඇතුළුව වැඩිම ගැටලු ප්රමාණයක් පන්තිය තුළම සාකච්ඡා කරන,
✅ භෞතික සිසුන්ට 100% ක් භෞතිකවම උගන්වන,
✅ Online සිසුන් කෙරෙහි 100% ක් අවදානය යොමුකරන,
✅ 100% ක් ගුරුවරයාගේ අදීක්ෂණය යටතේ ප්රශ්න පත්ර ලියවන,
✅ Unit Papers හරහා උගන්වන ලද විශය කරුණු නැවත නැවතත් සිහිකරවන,
✅ Mid Night Session මගින් Structured සහ Essey ප්රශ්න Practice කිරීම.
🗓 මාස 11 ක අති සුවිශේෂී වැඩපිළිවෙළක් සමඟින්..‼️
📌ආරම්භය 📅සැප්තැම්බර් 06 ඉරිදා 🕔සවස 6.00 සිට රාත්රී 10.00 දක්වා
(ජනවාරි මාසයේ සිට Full syllabus Papers ආරම්භයත් සමඟින් Paper Class සඳහා වෙනත් දිනයක් වෙන්කෙරෙන බව කරුණාවෙන් සලකන්න.)
🔍 සුවිශේෂී ඉදිරි වැඩපිළිවෙළ ඇතුළුව සියලුම කරුණු පිළිබඳව දැනුවත් වීමට,👇
Join our 💚Whatsapp channel ➡️https://chat.whatsapp.com/LLzrou1g6fuJHeQOj2Wkx1?s=cl&p=i&mlu=4
📞 Call / Whatsapp
074 085 3068
070 216 8215 | 409 |
| 10 | 🔴 2027 Syllabus එකම මුල සිටම ආරම්භ කරන විශේෂ පන්තිය🏆
ආරම්භය 📅සැප්තැම්බර් 03 බ්රහස්පතින්දා 🕖රාත්රී 8.00
🔔 වැඩි විස්තර දැනගන්න 💚Whatsapp group එකට add වෙන්න👇
🗣https://chat.whatsapp.com/G6XYCY7fidbHUB0ROUJ9Cp
❤️❤️❤️❤️❤️ | 444 |
| 11 | 🔴2027 ළමයින්ට Sci-LiNK අපෙන් මොනවද ඕනෙ කියලා 💬Comment එකක් දාගෙන යන්න❤️💗
🗣 https://t.me/Sci_Link/1910 | 868 |
| 12 | sticker.webp | 847 |
| 13 | 🔴ඔයා 2026 විභාගය ලියපු ළමයෙක්නම් ආයෙම 2nd Shy එකක් / 3rd Shy එකක් කරන එක ඔයාගෙ ජීවිතයට බලපාන්නේ කොහොමද❓
🔴ඒ වගේම 2027 Theory 1st Shy දරුවෙක්නම් මේ වෙනකන් වැඩ නොකර ඔහේ ගෙවුන ඔයාගෙ ජීවිතේ මේ අවසාන මාස 11 සම්පූර්ණයෙන් වෙනස් කරගන්නේ කොහොමද ❓
➡️AL Chemistry ප්රශ්න පත්රයට මේ මාස 11න් සූදානම් වෙලා 95+ A එකකට යන්න හොඳම Plan එකක් ගිය පාර Paper එකත් Analyze කරන ගමන් හදාගමු..✅
වැඩ කරන්න ඕනෙ කියලා කොච්චර හිතුවත් දවස ඔහේ ගෙවෙන එකට ඵලදායී විසඳුමක්..🔥
❌කාගෙ කොහෙ පංති ගියත් අද අපේ 💙Meeting එකට Join වෙන්න...මේ 💚Group එකට ADD වෙන්න...👇
➡️https://chat.whatsapp.com/GzEnArsAxw94YUjoz6Yp5w
ඉරණම වෙනස් කළ හැකියි..ඉරණම වෙනස් කළ යුතුයි...😎💪 | 630 |
| 14 | 📱 Join Zoom Meeting
🔗 https://us06web.zoom.us/j/89120130090?pwd=KdVNtFGfAXMplVPE4uxMzbNuokqqYE.1
💳 Meeting ID: 891 2013 0090
🔐Passcode: 967435
⏰ Starting Time - Today 8 p.m onwards
📹 online live via 🌐
🛑 කියනවට දවසක් ඇවිත් බලන්න මේක ඔයාගේ Alevel ගමනම වෙනස් කරන දවස වෙයි..!!!! | 529 |
| 15 | ❌ දැන් රැල්ලට ක්ලාස් ගිහින් හරියන්නේ නැහැ..
🧠හරියටම හිතන විදිහත් එක්ක logically හරියට theory ටික ගොඩදාගන්න අද රෑ 8️⃣ ට ඇවිත් බලන්න..
Physics අමාරුයි ලකුණු මදි කියලා බයෙන්ද ඉන්නේ ❓
❌ ඒ බය නැති කරලා A+ ඉලක්කයට යන්න හරියටම පාර කියන Special Theory based revision එක.
✔️ මාස 11න් මුළු විෂය නිර්දේශයම
▶️ අද රෑ 8.00 ට | Live එකෙන් සෙට් වෙමු!
Live links සහ pdf ලබා ගැනීමට පහත 💚 සමූහයට එකතුවන්න
🔗 https://chat.whatsapp.com/KWScZBSZ6yPB7c70fsHPlp?s=cl&p=i&mlu=4
2027 exam එකට හරියටම ලෑස්තිවෙන්න ඕනේ විදිහ මුල ඉදලා කියලා දීලා විද්යුත් ක්ශේත්ර පාඩම ගොඩදාගමු | 596 |
| 16 | 🏆එදා මෙදා තුළ වෙන කිසිදු වැඩපිළිවෙළකට කුඩා හෝ තරගයක් ලබාදීමට නොහැකි තරම් ප්රබල වූ, ශ්රී ලංකාවේ ප්රබලතම REVISION වැඩපිළිවෙළ 🔥
🔴THE GROAT( REVISION'27) ආරම්භය🔥
🔻මේක අපගේ දස වර්ෂය සම්පූර්ණ කරන නිසාවෙන් අති විශේෂිත ලෙස සිදුකෙරෙන REVISION එකක්.
SINHALA+ ENGLISH + TAMIL
🏆0 මට්ටමේ ඉන්න ඕනෙම 1ST SHY , 2ND SHY, 3RD SHY ඕනෙම ලමයෙක් මේ වැඩපිලිවෙල හරියටම මාස 11ක් FOLLOW කරනවනම් PHYSICS වලට 95+ ලකුණක් දාන්න පුලුවන් වෙන විදිහට අස්සක් මුල්ලක් නෑර THEORY, PRACTICAL සහ ප්රශ්න අලුත්ම විදිහට සම්පූර්ණෙන්ම ආවරණය වෙන REVISION එකක්
REVISION මූලික කරගත් පන්තිවලින් ,
🔴2022 - වැඩිම REVISION A + වැඩිම F/S සිට ---> A/B
🔴2023- වැඩිම PHYSICS A සහ ශ්රීලංකාවේ ඉංජිනේරු / වෛද්ය පීඨසදහා ඇතුලත් කරගන්නා මුලු සංඛ්යාවෙන් 1/6ක් (700+)
🔴2024 - ලංකාවේ වැඩිම PHYSICS A සහ ශ්රීලංකාවේ ඉංජිනේරු / වෛද්ය පීඨසදහා ඇතුලත් කරගන්නා මුලු සංඛ්යාවෙන් 1/4 ක් (1300+)
🔴2025 - ලංකාවේ වැඩිම PHYSICS A සහ ශ්රීලංකාවේ ඉංජිනේරු / වෛද්ය පීඨසදහා ඇතුලත් කරගන්නා මුලු සංඛ්යාවෙන් 1/3 ක් (1500+)
💎 ලංකාවේ වැඩිම F/S TO A/B සහ C TO A සංචිතය
💎 අප දක්ෂයන්ට පමණක් උගන්නන්නේ නැත
අප තමන් අදක්ෂ යැයි සිතා සිටින දරුවන් තමන් අතිදක්ෂ බවට පත්කරන්නෙමු.
ආරම්භක දින සහ වැඩි විස්තර පහත චැනල් එකෙන්
🔹පලමු දින නොමිලේ🔹
✅ප්රශ්න පත්ර ලියවීම භෞතික අධීක්ෂණය යටතේ දිවයින පුරා ආයතන 45ක සිදුවේ.
සහභාගී වීමට බලාපොරොත්තු වන සිසුන් පහතින් අපගේ telegram සමූහයට සම්බන්ධ වන්න.
🌐 https://t.me/MR2027AP
විමසීම්:
Call: 0720566 566 (උදේ 8- රාත්රී 12) | @aphotline ( Telegram)
✅අප පන්තිය පිළිබඳව පසුගිය වසර වල සිසුන්ගේ අදහස් පහත link එක හරහා:
https://t.me/ApmemoryBook2026
🔻අපෙන් ඉගෙනගන්න සහ ඉගෙනගත් ලමයි යාලුවන්ට දැනුම් දෙන්න
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
💥💥💥💥💥💥💥💥 | 212 |
| 17 | 💠A/L BIOLOGY- 2027 Hyper Revision 🩺
අවුරුදු ගානක් Class ගියා නේද❓
⏳ මේ පාර විභාගයට හිතපු තරම් Result එකක් ගන්න බැරි උනාද 💔
📌 Papers කරනව කියලා ඔයා කලේ Theory හරියට දැන ගන්නේ නැතුව Guessing පස්සේ ගිහිල්ලා Resource book එක කටපාඩම් කරලා වැඩේ අවුල් කර ගත්ත එක නේද... 🤦♂️
වැරැද්ද තියෙන්නෙ ඔයා වැඩ කරන විදිහෙයි.. 🧠
✅ හරියටම Bio ගොඩ දාගන්න නම් Mind map ගහන එක අනිවාර්යයි.💯
🚫2027 1st shy ලියන ළමයිත් කරන්නේ මේ ටිකමයි 🚫2026 ලියපු අය කලෙත් මේකමයි
දැන් ඇති...දැන් වත් හරි පාරට එන්න 😏
දන්න කෙනෙක්ගෙන්... Medicine ගිය කෙනෙක් ගෙන් දේවල් කරන්නේ කොහොමද කියල අහ ගන්න.. 🩺
💯 1st shy, 2nd shy හැමෝටම මොන මට්ටමක හිටියත් ගැලපෙන එකම පන්තිය
දැන්ම පහත 🌐 සමූහයට එකතුවන්න ⤵️
⛓️ https://chat.whatsapp.com/Jv0RJkRq4UFJ61Z6XwQu0o?s=cl&p=a&ilr=0
👨⚕️ වෛද්ය ශිෂ්යයෙකු විසින් මෙහෙය වන ජීව විද්යාව Hyper Revision 2027
⚡️ මුළු Syllabus එකම මාස 8 න්.
📑 සම්පූර්න අවුරුදු 20ක Past papers.
🧠 විවරණ, Mind map එක්කම.
දිනන්න ඕනේ අය විතරක් එන්න.🏆🔥
බයිලා නැත... Bio ඇත.. 👊💡
▶️ දිවයිනටම online
💚 070-5379962
Royal Biology
with Shashika Jinendradasa✔️
(MBBS-UG) | 879 |
| 18 | 💠A/L BIOLOGY- 2027 Hyper Revision 🩺
අවුරුදු ගානක් Class ගියා නේද❓
⏳ මේ පාර විභාගයට හිතපු තරම් Result එකක් ගන්න බැරි උනාද 💔
📌 Papers කරනව කියලා ඔයා කලේ Theory හරියට දැන ගන්නේ නැතුව Guessing පස්සේ ගිහිල්ලා Resource book එක කටපාඩම් කරලා වැඩේ අවුල් කර ගත්ත එක නේද... 🤦♂️
වැරැද්ද තියෙන්නෙ ඔයා වැඩ කරන විදිහෙයි.. 🧠
✅ හරියටම Bio ගොඩ දාගන්න නම් Mind map ගහන එක අනිවාර්යයි.💯
🚫2027 1st shy ලියන ළමයිත් කරන්නේ මේ ටිකමයි 🚫2026 ලියපු අය කලෙත් මේකමයි
දැන් ඇති...දැන් වත් හරි පාරට එන්න 😏
දන්න කෙනෙක්ගෙන්... Medicine ගිය කෙනෙක් ගෙන් දේවල් කරන්නේ කොහොමද කියල අහ ගන්න.. 🩺
💯 1st shy, 2nd shy හැමෝටම මොන මට්ටමක හිටියත් ගැලපෙන එකම පන්තිය
දැන්ම පහත 🌐 සමූහයට එකතුවන්න ⤵️
⛓️ https://chat.whatsapp.com/Jv0RJkRq4UFJ61Z6XwQu0o?s=cl&p=a&ilr=0
👨⚕️ වෛද්ය ශිෂ්යයෙකු විසින් මෙහෙය වන ජීව විද්යාව Hyper Revision 2027
⚡️ මුළු Syllabus එකම මාස 8 න්.
📑 සම්පූර්න අවුරුදු 20ක Past papers.
🧠 විවරණ, Mind map එක්කම.
දිනන්න ඕනේ අය විතරක් එන්න.🏆🔥
බයිලා නැත... Bio ඇත.. 👊💡
▶️ දිවයිනටම online
💚 070-5379962
Royal Biology
with Shashika Jinendradasa✔️
(MBBS-UG) | 1 |
| 19 | 2027 & 2028 PHYSICS
FAST TRACK 📈
විශය නිර්දේශය මුල සිටම අවුරුද්දකින් ආවරණය කරන Fast Track පන්තිය🔥
💚GROUP🗣 https://chat.whatsapp.com/L2KHkQlH4m531KDVUn3AQa?s=cl&p=i&mlu=4
" සරලවම ඕන ටික විතරක් "
Physics ~ ලක්ශිත් නිර්මාල් 💠 | 268 |
| 20 | 🔥 පොදු රටා පාඩම් නොකර, හරියට හිතන්න පුරුදු වෙමු‼️
2027 / 2028 A/L PHYSICS | FREE SEMINAR (Day 01) 🇱🇰⚡
✅ ඔයාලා දැන් Physics වල දුර්වල මට්ටමක හිටියත්, මේ නොමිලේ පැවැත්වෙන ආරම්භක සම්මන්ත්රණයට සම්බන්ධ වෙලා වෙනස වටහාගන්න! ❤️
📅 හෙට (අගෝස්තු 29) රාත්රී 8.00 ට
📌 හෙට දවසේදී:
✅ විද්යුත් ක්ෂේත්ර (Electric Field) පාඩම මුල සිට සරලව
✅ 2027 A/L විභාගයට සම්පූර්ණ Study Plan එක සාකච්ඡාව
✅ සැප්තැම්බර් මාසයේ වැඩපිළිවෙල ආරම්භය
🎯 2027 සහ 2028 Theory ඕනෑම නංගියෙකුට / මල්ලියෙකුට 🆓නොමිලේම සම්බන්ධ විය හැක. (සැප්තැම්බර් පන්ති සඳහා දැන්ම ලියාපදිංචි වීමටද හැක)✅
හෙට දිනට අදාළ Tute🧾 එක
➡️https://t.me/SciLINKpdf/2455
(Tute එක Print කරගෙන හෙට රෑ 8.00 ට Ready වෙලා ඉන්න!) 🚀
💚WhatsApp Group👉https://chat.whatsapp.com/KWScZBSZ6yPB7c70fsHPlp?s=cl&p=i&mlu=4
📞 076 8091 175
තරුෂ ලියනගේ 💠
(B.Sc Engineering (hons)(UG) | University of Ruhuna) | 535 |
