ru
Feedback
🦇

🦇

Открыть в Telegram

‏إنَّني أسْتَطِيعُ أن أحتَمِل كُلَّ شَيءٍ فِي الحَيَاةِ، إلَّا أن تَهِون عليَّ نَفسِي.

Больше
1 760
Подписчики
+124 часа
+37 дней
+1730 день
Архив постов
🦇
1 760
اللهم انقلني نقلة طيبة في مالي وحالي ومستواي ، واجعل الوفرة والبركة تسعى إلي ، وارزقني حلالاً وبارك لي فيما أعطيتني واجعلني من الشاكرين

🦇
1 760
أدعوك وكلّي يقين يا أكرم من سُئِل.. أن تجعلني من الذين نالوا ما تمنوا، وأن تطيّب خاطري بما يسرّني، وأن تكن معي في كل خطوة بحياتي، فلا حول لي ولا قوة إلا بك. أدعوك أن تمُرّ الأيام على قلبي خفيفة، وألا تؤذيني أفكاري. يا ربّ لَملِم شَتات أمري، وارزقني الرضا بكل أمرٍ مُقَدَّر لي، وهَبني طاقةً بها أعيش، ومَغفِرةً بها أطمَئنّ، ورِضًا بِهِ يَسكُنُ قلبي ويهدأ 💗 .

🦇
1 760
- الرساله ؛ https://t.me/moon24007

🦇
1 760
انا ممكن اسامح عدوي لانه واضح ومعرفني أنه بيكرهني. وبيكرهلي الخير،. لكن اسامح حد كان جنبي ومفهمني أنه.. بيحبني ونيته كانت وحشة صعبه دي

🦇
1 760
أنت هتشتغل وأنا هشتغل وكلنا هنشتغل بس الشاطر مش اللي يطحن نفسه في الشغل وخلاص، الشاطر هو اللي بيسيب أثر.. اللي لما سيرته تيجي في مكان يلاقي حد يدعيله، ويقوله في حقه كلام كويس. الشاطر هو اللي بيساعد غيره وما يبخلش بمعلومة على أي حد مهما كان، اللي يقدر يسهل على الناس وييسرها عليهم بجد مش يصعبها، اللي يختصر على غيره مشاوير وخطوات هو ياما مشيها وتعب فيها، لأنه فاهم بجد إيه الهدف الحقيقي من الدنيا.

🦇
1 760
‏احساس الخذلان مُقرف جداً ، الي هو انا مش زعلان علي أي حاجه ولا متضايق بس مكنتش مستني كدا كنت حاسس أني استحق اكتر .

🦇
1 760
تمام التعافي والعافية ليس ممكنين في هذه الحياة الدنيا، فالكل مريض بصورة ما، والكل مُبتلى بقدر ما، والكل متألم بدرجة ما. وإنما نطلب فيها من العافية ما لا يعوق سيرنا ويحجب مسيرنا.

🦇
1 760
حبيبتي يا مصر

🦇
1 760
6396849407.mp31.92 MB

🦇
1 760
6396849407.mp31.92 MB

🦇
1 760
ما تنسوش تدعوا لـ چنـىٰ، وكل طلاب الثانوي العام ربنا يُجبر بخاطرهم.

🦇
1 760
photo content

🦇
1 760
لو حد سألني انت كويس؟ وكررها مرتين أول مرة هقول الحمدلله في زحام من النعم تاني مرة هعيط 3 أيام لحد ما أجف/أخف.

🦇
1 760
أفكلما اشتهيت اشتريت؟ فمتى تتعلم الصبر؟ أفكلما خلوت عصيت؟ فمتى تتعلم التقوى؟ أفكلما تعبت استرحت؟ فمتى تتعلم المقاومة؟ أفكلما يُسِّر لك تماديت؟ فمتى تبدأ التوبة؟

🦇
1 760
‏مش هتموت بغياب ولا خروج حد من حياتك اه ممكن وجود حد جنبك يزودك، لكن محدش هيقتلك لما يمشى، ماتندمش على خسارة حد ولا تستغربها مادام مقصرتش، فكر واشتغل على نفسك اكتر وهتفهم مع الوقت ان ربنا مش عايزلك حاجه وحشه.

🦇
1 760
⁠هو اعتراف حزين بس الحقيقة مش كل الانتصارات العظيمة مفرحة، زي مثلًا اقرأ المزيد
هنا كل ما بداخلك .
وَاسِي

🦇
1 760
⁠أتمنى يوما أن أجد ضالتي، أن أتعثر بمن يشاركني اقرأ المزيد
هنا كل ما بداخلك  .
𝑭𝑶𝑹𝑮𝑬𝑻

🦇
1 760
⁠لغات الحب كتيرة بس أعظمهم من وجهة نظري هي المحاولة؛ إنك تحاول عشان اقرأ المزيد
هنا كل ما هو جميل 𐙚  .
عُـيوُن ٖ🤎 𐙚 " '

🦇
1 760
أُحبّ فيـكِ ما لا تُحبِيهِ فاطمَئِني.

🦇
1 760
فيه مساحة كده في الطب محدش هيقدر يحاسبك عليها، ممكن تنتهك جسد المريض - ولو بالنظر- تحت مليون مسمى ومسمى وتفلت من عقاب الدنيا، لكن ده بينك وبين ربنا، الذي يعلم خائنة الأعين وما تخفي الصدور، كله مكتوب ومفيش حاجة بتتنسي، لازم تستحضر عظم الأمانة الموكلة إليك، ده جنة ونار.