For the hell of it!
Открыть в Telegram
327
Подписчики
Нет данных24 часа
-37 дней
-430 день
Архив постов
ولی بنظرم زندگی تماماً انتظارِ،
انتظار برای شنبه
انتظار برای تفریح و استراحت آخر هفته
انتظار برای شنیدن آلارم گوشی
انتظار برای روز تولد
انتظار برای ۱۸سالگی
انتظار برای فارغ التحصیلی
انتظار برای رسیدن صبح اردو
انتظار برای شروع سال جدید
انتظار برای تموم شدن امتحانای پایان ترم
انتظار برای پیدا کردن پارتنر مناسب
انتظار برای بچه تو راهی
انتظار برای پختن غذا
انتظار برای رسیدن مهمونا
انتظار برای گرفتن گواهینامه
انتظار برای خریدن اون چیزی که خیلی وقته منتظرشی
انتظار برای روز کنکور،قبولی دانشگاه و کنکوری نبودن
انتظار برای پولدار شدن
انتظار برای رسیدن اسنپ به مقصد
انتظار برای شب و بعد خوابیدن
انتظار برای تموم شدن درد پریود
انتظار برای جواب دادن پیام از طرف شخص مورد نظر
انتظار برای دیدن طلوع ۵صبحِ کنار ساحل
انتظار برای تقلب کردن،وقتی که مراقب حواسش نبود
انتظار برای تموم شدن اون مهمونی کِسِل کننده و لَش کردن رو تخت
انتظار برای ترک اون عادتی که اذیتت میکرد
انتظار برای خوب شدن خود به خودی سردرد و نخوردن مُسکّن
انتظار برای شروع سریال مورد علاقت
انتظار برای سورپرایز کردن آدم دلخواهت
انتظار برای باریدن برف و بارون
انتظار برای تموم کردن کتابی که تازه شروع کردی
انتظار برای رسیدن سر ماه و مسیج واریزی حقوقت
انتظار برای رسیدن بسته پستی
انتظار برای حرفایی که آماده کردی برای گفتن
انتظار برای آپلود پست جدید اینستا
انتظار برای حفظ شدن درسا
انتظار برای تموم شدن جمعه های کذایی قلمچی
انتظار برای خوابیدن تو شبای سختی که قرار نیست خوابت ببره
انتظار برای پیدا کردن موقعیت مناسب برای گفتن تمام رازات به مامان
انتظار برای گرفتن پول ماهیانه از بابا
انتظار برای لاغر شدن تو یک هفته
انتظار برای تماس با عنوان دلتنگی
انتظار برای مستقل شدن
انتظار برای تنهایی مسافرت رفتن
انتظار برای شارژ شدن گوشی
انتظار برای تابستون و گوش کردن ترک تابستون کوتاههٔ زدی بازی
انتظار برای خوب شدن سرماخوردگی
انتظار برای اومدن برق و رفتن به حموم
انتظار برای تموم شدن دوران سیاه زندگی
انتظار برای……
✍🏻⋆ستاره⋆
چاووشی اینطوریه که اگه بهونه ای هم نداشته باشی،گوش دادنش از پر ریسک ترین کاراس!مخصوصا اگه شبم باشه.
Repost from Shiva.Study
چیه این نوشتن؟چی توی این لحظه ها و دقیقه هاست که فکر میکنی باید بین کلمه ها حسی را زنده نگه داری؟
چقدر امشب تو خواب گریه کردم! آخرشم با گریه پریدم!
ولی از صبح هرچقدر فکر میکنم که چرا هیچی یادم نمیاد.
وقتی یه چیزی برات میخرم که خودمم ازش دارم،بدون که تو قلبمی!
چون من بسیار آدم "اصلا خوشم نمیاد کسی از وسایلام داشته باشه" ای هستم.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
