851
Подписчики
+124 часа
+47 дней
+6030 день
Архив постов
851
زنبور نخکمر نیش داره ولی برای ما بیخطره ، فقط ازش برای فلج کردن طعمهها استفاده میکنه. به آدم کاری نداره، مگه اینکه حسابی اذیتش کنی… مثل گربه ای که زیادی سر به سرش بزاری با یه چنگ روی دستت مهمونت می کنه :)
851
Repost from Minerva
#چالش_موضوعی
موضوع: پنجره
این پیام + این عکس فوروارد کنید و یک اثر با موضوع پنجره مشخص کنید تا بذارم اینجا
3 اثری که بیشترین ری اکت رو دریافت کنند 12 ساعت تو کانال باقی میمونن❤️
@photography_minerva
851
Repost from Minerva
پنجره دریچه ایست رو به زندگی های پوشانده شدهی پشت پرده ها.
@photography_minerva
851
اینا یه نوع زنبورن به اسم زنبور نخ کمر که بر خلاف زنبور عسل، شکارچی ان. معمولا شکار رو فلج میکنن (مثل کرم یا حشره های دیگه) و اون رو توی لانه ای که توی خاک کندن، کنار تخم هاشون می ذارن تا وقتی لارو از تخم دراومد، از اون طعمه تغذیه کنه.
این نوع زنبورها برای کنترل آفات مفیدن و برای انسان هم خطری ندارن :)
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
