ru
Feedback
future engineer ...🫆🔧

future engineer ...🫆🔧

Открыть в Telegram

future engineer 📐 ""⏳Mechanical engineer for next-generation fighter jets"" 🪐If you want to understand the universe, you have to look at the stars. ناشناس : https://t.me/HidenChat_Bot?start=7030523382 🦁☀️ pv: @Sh17_artwork

Больше
Иран101 732Категория не указана
1 026
Подписчики
-724 часа
-527 дней
-5730 день
Архив постов
وصل شید تا قط نشده

پروکسی🔥❤️

پروکسی🔥

توی باز تاریخی هستیم که بعدا حتما ازش سوال میاد

نت هم بیاد دیگه خیلیا توی جمعمون نیستن (: 💔

به امید روزای خوبی

بچه ها نت ها داره قط و وصل میشه مراقب خودتون باشید

VINAK_-_Ey_Iran.mp35.51 MB

برای اطلاعات بیشتر گزاشتم اینو برای علاقه مندانی که ایشون رو این چند وقته توی فضای مجازی دیدن و کنکجاو شدن لازمه بگم ایشون مدت کوتاهی از تدریس در دانشگاه به دلایل نامعلوم ( شایعه به صحبت سیاسی و دفاع از صحبت های دانشجو ها ) منع شدن و به تازگی دوباره به عرصه هیئت علمی دانشگاه شریف برگشتن

Repost from SH17_ARTWORK 💎
ایشون استاد علی شریفی زارچی هستند استاد دانشگاه شریف هستن و لازمه برای منتقدانشون بگم که: 1_ وی دوره‌های پژوهشی پسادکترا و تح
ایشون استاد علی شریفی زارچی هستند استاد دانشگاه شریف هستن و لازمه برای منتقدانشون بگم که: 1_ وی دوره‌های پژوهشی پسادکترا و تحقیقاتی را در موسسات بین‌المللی مانند Max Planck Institute در آلمان و Colorado State University در آمریکا گذرانده است. 2 _مدرک ارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف 3_دکترای خود را در رشته بیوانفورماتیک (Bioinformatics) از دانشگاه تهران – مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک (Institute of Biochemistry and Biophysics، وابسته به دانشگاه تهران) اخذ کرده است چند تا از مقالات ایشون : در سال 2025 : https://dblp.org/rec/journals/bmcbi/NikaeinSAERCG25.html در سال 2019 : https://academic.oup.com/bioinformatics/article/35/20/4081/5418791 در سال 2024 : https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666344924000883

نمیشه از سرنوشتامون هوپیتال گرفت؟😂

ایول 🤪🤣

حاجی جدی سطح طنز رو داری؟ خودمم خندم نمیگیره خود درگیری:

عمو مومن
عمو مومن

ساقیت کیه ؟

shojaii and karami left the grop(world) ...

اینترنت دوره تناوبش داره کم میشه ینی نوسانات بالا در زمان کم پس فرکانسش (بسامد در فرهنگستان لغت فارسی ) زیاد میشه پس امگا زیاد میشه اگه گفتی بعدش چی میشه ؟ انقباظ افقی صورت میگیره ! پس اگه بسامدش با بسامد حمله سایبری یکی بشه تشدید به وجود میاد 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 خدایا خودت شفام بده

تصور من از تو :
تصور من از تو :