ru
Feedback
Code 200

Code 200

Открыть в Telegram

‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720

Больше
171
Подписчики
-124 часа
+217 дней
+4130 день
Архив постов
یه بارم از خورشید بگیریم

-
+1
-

عادی بودن و روزمرگی چه شیرین است

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

مردن از مرگ وحشتناک تر بوده؛ همیشه، همه جا.

از قیطریه تا اورنج کانتی
نویسنده: حمیدرضا صدر راویان: رضا کیانیان و فاطمه معتمدآریا

اگه می‌دونی این یعنی چی، پس دوست خوب منی
اگه می‌دونی این یعنی چی، پس دوست خوب منی

sticker.webp0.14 KB

و اولین نقاشی اسکچ بوکم

#art
+1
#art

تو پروانه‌ها رو دوست داشتی، شاید هم اون‌ها تو رو؛ نمیدونم. اما پروانه شدن رو یاد گرفته بودی؛ از بچگی؛ از همون باری که به جای گریه کردن خودت چسب گذاشتی روی زخمت پروانه شدن رو یاد گرفتی...

جدی این کافه خیلی جزئیات قشنگی داره

-
-

-
+3
-

هیچ وقت وسط نقاشی کشیدن، ایده تونو عوض نکنین چون به غلط کردن میوفتین 🙂

+2
Fereydoun-Farrokhzad-Daro-Va-Nemikonam-320.mp37.87 MB

هر دفعه که میگن ماه امروز نارنجیه، توت فرنگیه، آبیه، فلانه، والا از بخت منم سفید تر میشه

ماهِ مثلا نارنجی
+1
ماهِ مثلا نارنجی

sticker.webp0.03 KB