ru
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

Открыть в Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

Больше
942
Подписчики
-624 часа
-247 дней
-12930 день
Архив постов
سفارش میدم خانمی

اخری مال منه

« بعد او دنیا نیست، بعد مادر جان نیست... » -سپهری

به یه ویژگی از خودم می بردم. من وقتی ک ناراحتم گریه نمیکنم بلکه وقتی تحت فشار روانیم گریم میگیره.

هیچکس نفهمید او با دلی شکسته ب خواب رف خورده شیشه راه نفس را گرفت هزاران بار جان داد و باز هم روحش در قفس تنش زندانی بود. جانان من دل شکسته هیچ مرحمی ندارد جز مرگ.

من از خرابه عشق برات گلخونه ساختم ولی گاوداری برات مناسب تر بود.

یا چی

حق میگی یا چی

‏واقعاً از مامان بابام بابت وقتی که برای تربیت بچه‌هاشون گذاشتن ممنونم. یه سری‌هاتون جوری هستید که معلوم نیست از زیر کدوم بته‌ای پدید اومدید به خدا.

تو این حجم از دیوث بودن آدمای اطرافم موندم واقعا

قصد رفتن کرده ای تا باز هم گویم بمان بار دیگر میکنم خواهش ولی اصرار نه.

بعضی آدما واقعا شبیه خوکن

‏من برای آدمی که دوسم نداشت همه کاری کردم حالا شما فکر کن برای آدمی که دوسم داره چه کارااااا که نمیکنم.

دیگه دیره حتی اگ نور برگرده تاریکی کورمون کرده.

همونجوری ک زبونت میسوزه مزه حالیته نمیشه، دلتم بسوزه منطق حالیت نمیشه.

‏دوست من باشی موقع چسناله همدردی نمیکنم باهات. بیشتر زجرت میدم و یادت میندازم چقدر اسکل بودی تا بدتر اذیت بشی.

اشتباه کردی