ru
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

Открыть в Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

Больше
940
Подписчики
-124 часа
-227 дней
-11430 день
Архив постов
وای وای

‏بچه‌ها راستش من فقط تظاهر میکنم که پذیرفتم عشق برای من نیست. نپذیرفتم، بابتش غم دارم. دقیق ‌تر بخوام بگم قلبم داره بگا میره.

That's My Type

به چرندیات امروزی گوش نکنین، بابت هر ایرادی اطرافیان‌تونو حذف نکنین، آدم بی‌ایراد پیدا نمی‌کنین، خودتونو تنها نکنین.

برای کشتی‌ای که نمی‌داند به کدام بندر می رود، باد موافق معنی ندارد!

photo content
+1

دنیا می‌چرخه و صحنه ها تکرار می‌شه و نقش ها جابجا.

اعتماد وقتی به وجود میاد که من بدونم شریک عاطفیم حتی تو موضوعی که ازش باخبر نیستم هم حواسش به ترجیحات من هست.

Repost from VØɌŦɆX
ناراحتم کن تا بهت نشون بدم چقدر میتونم بتخمم بگیرمت

Killem Witchz.mp32.35 MB

درس امروز: اگر برای کسی مهم باشید خودشو تو موقعیتی قرار نمیده که شما رو از دست بده.

یک چیزهایی هست که نمی‌شود به دیگری فهماند نمی‌شود گفت آدم را مسخره می‌کنند هر کسی مطابق افکار خودش دیگری را قضاوت می‌کند. زبان آدمیزاد مثل خود او ناقص و ناتوان است صادق‌هدایت

به هر بهونی ای میتونی بری ولی با هسچ بهونه ای نمیتونی برگردی.

من عاشق احترام گذاشتن به کسی‌ام که برام توضیح میده، چون حس می‌کنم که از بدفهمی‌هام می‌ترسه و براش آدم مهمی هستم.

photo content
+1

وقتی هم میزنی هم میخوری

photo content

02:02

‏مهم‌تر از به‌دست آوردن، نگه‌داشتنه تو هر چقدر هم بلد باشی برای بدست آوردنش بجنگی، اگه بلد نباشی چطور نگهش داری، اگه ندونی چطور باهاش رفتار کنی، از دستت می‌ره و بدتر از نداشتن، داشتن و از دست دادنه.

با کسی باش که تورو میخواد، نه کسی که تورو هم میخواد!