ru
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Открыть в Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Больше
Иран34 149Категория не указана
8 668
Подписчики
-4024 часа
-4 3617 дней
+69630 день
Архив постов
فاکینگ از شدت حوصله سررفتگی نشستم دارم بازی ایرانی پلی میدم 😭 لعنت بهتون
فاکینگ از شدت حوصله سررفتگی نشستم دارم بازی ایرانی پلی میدم 😭 لعنت بهتون

هاهاها فیلترچی دلقک در قطع کردن من وقتی رفیقام هستن ذره ای قدرت نداری خودت رو بکش

تلگرام گاهی یه تبلیغات روی کانال من و باقی بچه ها نمایش میده برای فروش استارلینک و... نخرید چیزی ازشون! دارم میگم از الان که دزدن نگی نگفتی

کاش به روز های خوب برسیم.... کاش توی اون روز های خوب زنده باشم کاش بتونم عادی یوتیوبم رو ادامه بدم و استرس تحریم و.... نداشته باشم کاش مردمم آزاده باشن و زندگی کنن کاش وطنم ایران قشنگم روز های خوبی رو ببینه کاش کاش کاش و کاش....

Repost from Void Verge
+1
dns-TCP-new.txt3.83 KB

Repost from Void Verge
Looks like somone need to pass network+ again... Below is a list of new dns servers list in TCP(port 53), which hasn't been restricted by firewall yet. With proper set-up (multiplexing, mtu and dns-size) you can make your dead connections alive again. We also add new UDP dns servers beside the list we published before that may help.

دوستان فان فکت شاخاب پارس درسته نه خلیج عربی یا هرچیزی و اینکه خلیج خودش کلمه عربیه قشنگ و با اصالت پارسیش رو میگیم شاخاب پارس هرکی هم مخالفه بیاد کیر منو بخوره

واقعا دیگه اتصال داره سخت میشه محدودیت ها شدید شده خود من امروز تلگرام رو فقط با پروکسی اشتراکی باز کردم اونم با سرعت ۱۰۰ کیلوبایت بر دقیقه! 😂 از الان پیشاپیش نوروز و چهارشنبه سوری مبارک همتون باشه❤️ دوستتون دارم فعلا

یه لحظه با خودم گفتم بذار ببینم آپارات شورتس چیه اصلا ........ چشمانم رو باید حتما با اسید بشورم
یه لحظه با خودم گفتم بذار ببینم آپارات شورتس چیه اصلا ........ چشمانم رو باید حتما با اسید بشورم

این وسط سری هم بزنیم به ادامه فعالیت یوتیوبر مردمی نما آقای سینا گیم‌یار که تا جنگ شد نت قطع شد آپارات سفره خایه مالیش رو اند
این وسط سری هم بزنیم به ادامه فعالیت یوتیوبر مردمی نما آقای سینا گیم‌یار که تا جنگ شد نت قطع شد آپارات سفره خایه مالیش رو انداخت یادمونم نرفته توی دی وقتی همه قطع بودن یوتیوب ویدیو میذاشتی

تیک تاک تیک تاک زمان اثبات میکنه

الانم اینو بگم بلایی سرم بیاد زیر سر همین افراده! خودتون میدونید باید چیکار کنید بعدش if u know u know

خیلی دلم میخواد رفرنس بزنم اسم بیارم کیا بودن😂

و بازهم در رابطه با سایر افراد و گروه هایی که گرفتم روشون و یه عده اومدن گفتن نههههه این شخص مردمیییهههههه وای نهههه هیچی نگو: زمان خودش اثبات میکنه

به شکل عجیبی روی هرکی گرفتم تا الان روی هر پلتفرمی گرفتم تا الان گندش دراومده و حرفم تایید شده! جالبیشم اینه هروقت میگرفتم رو کسی یا رو پلتفرمی یه عده میومدن میگفتن نهههه این شخص مردمیههههه نهههههه :)))))))

ببینید نگرش سیاسی هر فرد به خودش ربط داره ولی وقتی یه کانال داری یه رسانه داری نیم میلیون آدم توشن نباید نگرش سیاسی خودت رو قاطی فعالیت اون کانال کنی هرچی هستی برا خودت هستی وقتی تز مردمی بودن میای باید مردمی باشی الان اکثریت مردم کدوم طرفن؟ آفرین! تو کدوم طرفی؟ آفرین! پس نباید ساید سیاسی خودت رو دخیل کنی اگر صرفا این قضیه های اخیر نبود و تو استوری رو میذاشتی امکان نداشت صداشو در بیارم ولی چون قبل‌ترهم قطعه پازل های مختلفی رو دیدم که معما حل میکنن صلاح دیدم استوریت رو استناد کنم

سیم سفید‌ها قطع شدن مترجم‌هاش هم قطع شدن.

اوه پس مترجما تمام مدت وصل بودن و فایل ها هم آماده، صرفا فعالیت کردن زمان سوگواری زشت بوده

پس بگو چرا بعد شروع جنگ تا آخر هفته همونی که میدونیم انی پلاس فعالیت نکرد بعد یهو فعالیت کرد کلی انیمه گذاشت😂 سوگواری بوده نه اینکه به فکر این باشن مردم تو ایران نت ندارن

یوتیوبرم! منطقا اولین کاری که میکنم برای جمع کردن مستندات گرفتن اسکرین رکورد و ویدیوعه حالا پاک کن استوری رو😂😂😂
یوتیوبرم! منطقا اولین کاری که میکنم برای جمع کردن مستندات گرفتن اسکرین رکورد و ویدیوعه حالا پاک کن استوری رو😂😂😂