ru
Feedback
MA TRADE ™

MA TRADE ™

Открыть в Telegram

MOHAMED AHMED TM FOR FOREX 🔥 ⭐️ ONLY ICT ✨ محتوي تعليمي و تحليل لأسواق الفوركس ⭐️ حسابي الشخصي للتواصل ⭐️ @MOTRADING11 الادمن / @MATRADE10 TikTok 🔥 https://www.tiktok.com/@ma_trade1?_t=8rrXK0gMgOW&_r=1

Больше
972
Подписчики
-124 часа
-77 дней
-3630 день
Архив постов
كورس MA MAX 👑 مش مجرد كورس… ده نظام شغل يومي يخليك فاهم السوق وبتاخد قرارك بنفسك: ✔️ تعرف الذهب عايز يروح فين كل يوم ✔️ تحدد
كورس MA MAX 👑 مش مجرد كورس… ده نظام شغل يومي يخليك فاهم السوق وبتاخد قرارك بنفسك: ✔️ تعرف الذهب عايز يروح فين كل يوم ✔️ تحدد مناطقك بدقة وتبطل عشوائية ✔️ تدخل الصفقات بنماذج واضحة ومجربة 🔹 معمول للي عايز يشتغل باحتراف مش يجرب 🔹 مناسب لأي حد عايز يطبق على حساب ممول بثقة ارسل علي @MOTRADING11 لتفاصيل اكثر

NAS100 BUY SL 29187.8 TP 29.647.5 TP 29.805.3 TP 29.980.7 HIGH RISK
NAS100 BUY SL 29187.8 TP 29.647.5 TP 29.805.3 TP 29.980.7 HIGH RISK

Repost from N/a
تم جميع اهداف حركة AMD - 470pip ⚡️
تم جميع اهداف حركة AMD - 470pip ⚡️

Repost from N/a
شكرا جدا انا بقول نقفل السوق بقا🥲
شكرا جدا انا بقول نقفل السوق بقا🥲

Repost from N/a
بلنسبالي كدا اخر حاجه لليوم الشاق النهاردة متنساش ان في الاجازه بنكون موجودين في الجروب المغلق الخاص بل BTC لتطبيق التحليل BTC https://t.me/+mpRt7bFJv8IxOTQ8 ❤️🤝

Repost from N/a
NAS100 ⚠️ S-S-M-C-B لمزيد من التحليلات ✅ https://t.me/MAFXTM 🔔
NAS100 ⚠️ S-S-M-C-B لمزيد من التحليلات https://t.me/MAFXTM 🔔

Repost from N/a
وصلنا لهدف الموجه الاول 240 نقطة 🚀 RR2 الناس الي دخلت بعتت اسم الحركة الي حصلت في الشمعة انا بقولكم استمرو يا غاليين ❤️ لمزي
وصلنا لهدف الموجه الاول 240 نقطة 🚀 RR2 الناس الي دخلت بعتت اسم الحركة الي حصلت في الشمعة انا بقولكم استمرو يا غاليين ❤️ لمزيد من التحليلات https://t.me/MAFXTM 🔔

Repost from N/a
الي هيعرف اي دي هيدخل SMC+ مجانا المستوي الثاني ولي دي سببها الصعود دا كلو اشمعنا 🤔 @MATRADE10
الي هيعرف اي دي هيدخل SMC+ مجانا المستوي الثاني ولي دي سببها الصعود دا كلو اشمعنا 🤔 @MATRADE10

Repost from N/a
⚠️⚠️⚠️
⚠️⚠️⚠️

AMD GOLD ⚠️
AMD GOLD ⚠️

Repost from N/a
مستويين مهمين عندك كا مشتري او بايع 4024.998 - 4021.792 و كا هيكله يحددلك تدخل اي يعني تفاعل السوق في نيويورك مع الزون دي هو
مستويين مهمين عندك كا مشتري او بايع 4024.998 - 4021.792 و كا هيكله يحددلك تدخل اي يعني تفاعل السوق في نيويورك مع الزون دي هو الي هيحددلك انتظرو التحديث ❗️ لمزيد من التحليلات https://t.me/MAFXTM 🔔

Repost from N/a
Голосовое сообщение00:27

Repost from N/a
لما نشوف بما ان دا اخر اختبار بلنسبالي للاوردر بلوك دا للمزيد من التحليلات ✅ https://t.me/MAFXTM 🔔
لما نشوف بما ان دا اخر اختبار بلنسبالي للاوردر بلوك دا للمزيد من التحليلات ✅ https://t.me/MAFXTM 🔔

Repost from N/a
في ناس سالتني توقعي للناسداك الحركة اليومية طبعا امبارح تحليلنا كان الهبوط و بلفعل جاب كل الاهداف ما يعادل 800 نقطة و ترك سيو
في ناس سالتني توقعي للناسداك الحركة اليومية طبعا امبارح تحليلنا كان الهبوط و بلفعل جاب كل الاهداف ما يعادل 800 نقطة و ترك سيولة كبيره جدا خلفة و هي متحدده كما هو امامكم 🤝 للمزيد من التحليلات ✅ https://t.me/MAFXTM 🔔

GOLD 5M ❗️⚠️
GOLD 5M ❗️⚠️

Repost from N/a
شكلكم نايمين ولي اي السوق صحح ❗️ للمزيد من التحليلات ✅ https://t.me/MAFXTM 🔔
شكلكم نايمين ولي اي السوق صحح ❗️ للمزيد من التحليلات ✅ https://t.me/MAFXTM 🔔

Repost from N/a
صباح الخير ياابطال ⚡️ الذهب عندنا اليوم تحيزنا الهابط واضح و اعتقد اني هبحث عن بيع اليوم للمزيد من التحليلات ✅ https://t.me/M
صباح الخير ياابطال ⚡️ الذهب عندنا اليوم تحيزنا الهابط واضح و اعتقد اني هبحث عن بيع اليوم للمزيد من التحليلات ✅ https://t.me/MAFXTM 🔔

Repost from N/a
🤲 " إِنَّ اللَّهَ وَمَلائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَس
🤲 " إِنَّ اللَّهَ وَمَلائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا " جمعة مباركة .. ❤️🕌

Repost from N/a
اعتقد كدا نهاية اليوم بلنسبالي يوم متوسط مفهوش هيكلة كامله كان السوق فيه فلوس بس مفهوش دخول كتير ودا الي كان واضح معانا فا يو
اعتقد كدا نهاية اليوم بلنسبالي يوم متوسط مفهوش هيكلة كامله كان السوق فيه فلوس بس مفهوش دخول كتير ودا الي كان واضح معانا فا يوم تحليلي تقييم 7.5 / 10 من وجهة نظري ❤️ للمزيد من التحليلات ✅ https://t.me/MAFXTM 🔔

Repost from N/a
دخول للقوة البيعية مع استمرار الضغط الشرائي و اي صفقة هتبقي لاجل بس التصحيح حتي الان زي البيع الي انا داخله دا 🤝 للمزيد من ا
دخول للقوة البيعية مع استمرار الضغط الشرائي و اي صفقة هتبقي لاجل بس التصحيح حتي الان زي البيع الي انا داخله دا 🤝 للمزيد من التحليلات ✅ https://t.me/MAFXTM 🔔