Нет данных
Подписчики
-124 часа
-137 дней
-3030 дней
Архив постов
PAID PROMOTE BY @aadwyh
netflix private by rissa'store
▸ 1 month - rm 10.00
ⓘ noted. !
◡ full warantty
◡ 1 device only
◡ can change username / pin buyyer
◡ premium hdk 4k
◡ support all device ( tv, ipad , laptop , phone )
ᯤ telegram : @mochiiegurdy
ᯤ whatsapps : https://wa.me/+601111960497?text=netflixprivate
ᯤ store : https://t.me/rissastoree2
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
Task Register ( Webull )
💘 Dapat Rm20
🤩 New register only
🤩 Scan IC dan muka
🤩 Ikut step yang dibagi
🤩 Modal Rm1
🤩 Umur mesti 18 tahun ke atas
Yang tidak faham sy boleh ajar .. blh pm @yayalong24
PAID PROMOTE BY @afrsya_08
ఌ TASK TELEGRAM UNDER IFAR ఌ
➜ ss and send to @ifar_ifar
➜ send qr, tiada qr takpay
➜ late pay, close task payment
➤LINK 1
➤rm0.02
https://t.me/+Coe-xF1FiK00MGNl
➤LINK 2
➤rm0.03
https://t.me/+aphyJKqqlN9iMTE1
➤LINK 3
➤rm0.01
https://FlashAffiliatebot.t.me/?start=7697328104
➤LINK 4
➤rm0.01
https://t.me/+bdw9hkQwhoI4YmY1
➤LINK 5
➤rm0.01
https://t.me/+ZAS9CNoAx8U1ZTg1
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promo by @yayalong24💘
WORK W MICHU 💋
• free to join no fee
• 20ctc - 80ctc sahaja
• rate file paling tinggi RM20+
• hanya perlu add dalam grp whatsapp
• akan di guide from a - z
• trusted dont worry
https://chat.whatsapp.com/JLJIpNGSlZXEOizI8fyhLK
TASK GOOGLE REVIEW ☁️
[ 5 STARS REVIEW ONLY ! ]
kedai:
📌E.L.LIM DENTAL SURGERY ALMA BUKIT MERTAJAM
📌Klinik Pergigian E.L. Lim Dental Surgery Bayan Lepas, Penang
-link kedai akan diberi.
-hanya tekan 5 stars dan post!
-hanya buat review sahaja. Saya akan guide jika tak reti
-lepas buat review, copy paste link. Jika naik 5 star then success. Jika tidak naik, maaf tak success
✅malay/chinese user is accepted .
30sen jika success. PM @hamsteriscutie for Google review task.
*╔══✧ཻུ۪۪✧ཻུ۪۪═══════
TASK TELE
•join and ss "you joined this channel"send to @afrsya_08
•ss dari dalam/luar
•send qr and username tele
•dah masuk jangan left
۫ ꣑ৎ LINK 1
=0.01/1
https://t.me/+ADJjZCV9jMA0MjU1
۫ ꣑ৎ LINK 2
=0.01/1
https://t.me/+bCqfYFbD3LM2OGNl
۫ ꣑ৎ LINK3
=0.01/1
https://t.me/+ikBslxMWrMNmODdl
۫ ꣑ৎ LINK4
=0.01/1
https://t.me/+uYDIZdzLKDc2ODE1
*╚══════✧ཻུ۪۪✧ཻུ۪۪══
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promote by @yayalong24💘
✮join dan ss send dekat @epiitido
✮send qr sekali tk send tk pay
✮pay after task close
1. new task
ʚ https://t.me/+xYkwsIdz_EI5NWU1 ɞ
2. new task
ʚ https://t.me/+sclX_BDfsS04MWQ1 ɞ
3. new task
ʚ https://t.me/+ji5Dh6wF3vFmOTc1 ɞ
4. new task
ʚ https://t.me/+SKZko_kcra83YTBl ɞ
5. new task
ʚ https://t.me/+b3QpKGgEdbs3M2E1 ɞ
salary resit [tk bayar] [https://t.me/paymenttasksya]
Hi semuaa😘 FREE DROPSHIP AVAILABLE (Promo free sementara masih ada)🔥 nak join dropship free item random, choco albab, boost, topup game, spray amora , kek coklat moist, kek tapak kuda, movie, netflix, polaroid , bouquet, giftbox, crochet, bunga kawat bulu, makanan frozen, minyak jungle girl, item sanrio dan lain2 yaa😘 🔥 boleh join link bawah ni, scroll2 je, mcm2 dalam ni boleh jual 😍
Wajib join dua2 group ni👍🏻👇🏻
https://t.me/+fZ1h5rwEsIBiOTU1
https://chat.whatsapp.com/E7lwzk4xhIUFyMPDbuNBtE
Jemput Join My Store🌷
kerja senang je, up je harga dalam tu untuk dptkan keuntungan awak🔥 mana yang belum join lagi, meh lekaihh join🔥 nak submit order boleh pm @lizr98 atau terus je whatsapp kak zetty http://www.wasap.my/60172500319/SubmitOrderKakZetty
1️⃣🔃 𝐓𝐀𝐒𝐊 𝐑𝐄𝐀𝐂𝐓! 🔥
📌‼️ : 𝐑𝐄𝐀𝐂𝐓 @byharisss
A𝖿tᥱr rᥱ⍺ct🔥
р𝗆 cᥣ⍺і𝗆 Μр kᥱᥱр 𝘴ᥱᥒ𝖽іᥒɡ qr.
💲🧧 : 1 sen / acc
Ɽᥱ⍺ct 𝖽ᥱk⍺t ɡ⍺𝗆ᖯ⍺r @byharisss😍
https://t.me/+FePUm0hOJw1iODk1
Nі ᥣіnk ɑutо mɑsuk ɡɑmbɑr
https://t.me/c/2068612142/2485
Task React 🔥
Task react “ 🔥 “
https://t.me/c/2068612142/2496
Task if dah ss and pm @Allaboutsit claim mp !
* https://t.me/c/2068612142/2491
* if tak boleh msuk and cari @Allaboutsit
PAID PROMOTE BY @aadwyh
netflix private by rissa'store
▸ 1 month - rm 10.00
ⓘ noted. !
◡ full warantty
◡ 1 device only
◡ can change username / pin buyyer
◡ premium hdk 4k
◡ support all device ( tv, ipad , laptop , phone )
ᯤ telegram : @mochiiegurdy
ᯤ whatsapps : https://wa.me/+601111960497?text=netflixprivate
ᯤ store : https://t.me/rissastoree2
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
💘 Paid promote by @yayalong24 💘
https://t.me/c/2336617371/496
https://t.me/+kh7yYiHwgu5mMjFl
🌷tlong react " 🐳 " if done ss an claim mp to @staavr4you
🌷dh bt ngn org lain jgan bt kt sye 💋
PAID PROMOTE BY @afrsya_08
netflix private by rissa'store
▸ 1 month - rm 10.00
netflix private 1week : rm5.00
netflix semi private : rm10.00
netflix stable : rm7.00
netflix premium : rm8.00
netflix basic : rm5.00
ⓘ noted. !
◡̈ full warantty
◡̈ 1 device only
◡̈ can change username / pin buyyer
◡̈ premium hdk 4k
◡̈ support all device ( tv, ipad , laptop , phone )
ᯤ telegram : @mochiiegurdy
ᯤ whatsapps : https://wa.me/+601111960497?text=netflixprivate
ᯤ store : https://t.me/rissastoree2
╔━━━•❃°•°❀°•°❃•━━━━┓
✧*˚ TASK TELE
° Join 2 link get 0.03
°join and ss "you joined this channel"send to @afrsya_08
°ss dari dalam/luar
۫°send qr and username tele
۫°dah masuk jangan left
°late pay
۫ ꣑ৎ LINK1
=0.01/1
https://t.me/+ikBslxMWrMNmODdl
۫ ꣑ৎ LINK 2
=0.01/1
https://t.me/+uYDIZdzLKDc2ODE1
┗━━━•❃°•°❀°•°❃•━━━━╝
https://t.me/+FePUm0hOJw1iODk1
https://t.me/c/2068612142/2479
Tolong react claim mp 1 acc
@imandamia06
TASK GOOGLE REVIEW ☁️
kedai:
📌Southern Medical Clinic (SMC Sutera)
📌Klinik Damai Care Bandar Baru Uda, Johor Bahru ( Previously Klinik Keluarga I Sihat Bbu)
-link kedai akan diberi.
-ayat akan diberi.
-hanya buat review sahaja. Saya akan guide jika tak reti
-lepas buat review, copy paste link. Jika naik 5 star then success. Jika tidak naik, maaf tak success
✅malay/chinese user is accepted .
30sen jika success. PM @hamsteriscutie for Google review task.
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
Task Register ( Webull )
💘 Dapat Rm20
🤩 New register only
🤩 Scan IC dan muka
🤩 Ikut step yang dibagi
🤩 Modal Rm1
🤩 Umur mesti 18 tahun ke atas
Yang tidak faham sy boleh ajar .. blh pm @yayalong24
TASK GOOGLE REVIEW ☁️
kedai:
📌Southern Medical Clinic (SMC Sutera)
📌Klinik Damai Care Bandar Baru Uda, Johor Bahru ( Previously Klinik Keluarga I Sihat Bbu)
-link kedai akan diberi.
-ayat akan diberi.
-hanya buat review sahaja. Saya akan guide jika tak reti
-lepas buat review, copy paste link. Jika naik 5 star then success. Jika tidak naik, maaf tak success
✅malay/chinese user is accepted .
30sen jika success. PM @hamsteriscutie for Google review task.
