272
Подписчики
Нет данных24 часа
-17 дней
-1030 день
Архив постов
272
Repost from - زمستونِ آفتابی
من از اونهام که جواب پیام رو زود میدم، اگه زنگ بزنی جواب ندم بعدش زنگ میزنم و میگم چرا نبودم، توضیح میدم نه که بیکار باشم یا ساده باشم، چون از نظر من اینها ادب و احترامه.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
