'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'
Открыть в Telegram
owner : @jhywkae welcomee !! dlm chnnel ni ad bnyk task n mp tau 🤭 ( tt, ig, tele, google, fb etc.) link group salary : https://t.me/salarytaskbysar
Больше499
Подписчики
Нет данных24 часа
-47 дней
-2430 день
Архив постов
Repost from 𝐥𝐨𝐩𝐩𝐲 🎀
https://t.me/taskunderirene/479
mari la tolong react & bagi brpa bintang
😍
support laa sikitt 😍😍
nnti turun mp kat https://t.me/templateqrwithlyraa
𝗼𝗽𝗲𝗻 𝗽𝗮𝗶𝗱 𝗮𝗱𝗺𝗶𝗻 𝗶𝗻 𝗰𝗵𝗮𝗻𝗻𝗲𝗹 :
➡️ https://t.me/coolblogsz0ne
1 𝗁𝖺𝗋𝗂 : 𝗋𝗆0.10𝗌𝖾𝗇
2 𝗁𝖺𝗋𝗂 : 𝗋𝗆0.15𝗌𝖾𝗇
3 𝗁𝖺𝗋𝗂 : 𝗋𝗆0.20𝗌𝖾𝗇
𝗌𝖾𝗆𝗂𝗇𝗀𝗀𝗎 : 𝗋𝗆0.60
𝗌𝖾𝖻𝗎𝗅𝖺𝗇 : 𝗋𝗆1.50
𝗉𝖾𝗋𝗆𝖺𝗇𝖾𝗇𝗍 : 𝗋𝗆3.00{2𝗌𝗅𝗈𝗍}
chat : @prettir0
hyee semua, sorry lme tk on 🙂 sara nak bagitau yang sara akan jual both channel sara
@rndomwsar
@taskmpbysar
reason sara jual sbb sara tk dpt nk active mcm dlu.. sara da pnh nk try active balek tpi keadaan tidak mengizinkan. sara minta maaf sebelum ni pnh lmbt pay pnh reply lmbt 🙏🏻 if ade org yg nak beli sara cuba bincang dgn dia tk buang admin dlm ni
latest task dgn sara sebelum sume da di pay tau bole cek gp @salarytaskbysar
klau ada yg masih tk terbayar, minta sgt" pm sara utk sara byar 🙏🏻
terima kasih kerana selalu bgi kerjasama dengan sara dlu 🙂🙂
hai , ada yg nk beli nokos tele malay tk ? ada 1 ja , RM 3 , pm @nnurulainaaa
Repost from N/a
ada yg nk cri ass pay tk kat sni ? lya nk cri orng yg tgh cri ass pay
can pm @newwlyaa
TASK CLICK BY PUT 🎀
➡️ @PUT_STORE_bot
• CLICK , SAY " HAI "
• SS SEND DEKAT @PUT_STORE1
• LIMIT 1 ACC ONLY❗️
• MP
https://t.me/+aVXuNG2DXUg3MTI9
°0.01 / 1 acc *boleh lebih 1acc
°if yg pernah join jgn buat lagi
°join ss pastikan ada after that send qr
°jangan menipu yaa yeen haramkan duit yang yeen bagi dekat awak 🥰
@stvyeen
𝗼𝗽𝗲𝗻 𝗮𝗱𝗺𝗶𝗻 𝗽𝗲𝗿𝗺𝗮𝗻𝗲𝗻𝘁 (2slot)
➡️ https://t.me/coolblogsz0ne
chat : @prettir0
𝗣𝗔𝗜𝗗 𝗣𝗥𝗢𝗠𝗢𝗧𝗘 🤍🤍
🌷 UP SUB FOR CHANNEL 🌷
REAL SUB 💋
100 sub = RM 3.50
150 sub = RM 4
200 sub = RM 5
500 sub = RM 17
700 sub = RM 20
900 sub = RM 25
1K sub = RM 27
up sub secara manual bukan boost ya 💫
ada fee untuk ch 1k sub dan ke atas 🦋
tempoh pekerjaan max 7 hari ❗️( sub sikit 24 hour/ 48 hour dh siap)
rush? ada fee 🌷
fee❗️
( RM 2 - 4)
contact? @ly_nanaa
𝙤𝙥𝙚𝙣 𝙥𝙖𝙞𝙙 𝙖𝙙𝙢𝙞𝙣 𝗳𝗼𝗿 𝙘𝙝𝙖𝙣𝙣𝙚𝙡 ↙️
➡️ https://t.me/coolblogsz0ne
1 hari : 0.10sen
seminggu : 0.60sen
sebulan : rm2
permanent : rm3 only
chat : @prettir0
𝗣𝗔𝗜𝗗𝗣𝗥𝗢𝗠𝗢𝗧𝗘 🤍
OPEN ADMIN BERBAYAR BY NANA 🩰
CHANNEL?
https://t.me/flyrnstore
PRICELIST 🎀
1 HOUR : 0.80 SEN
1 DAY : RM 2
2 DAY : RM 3
5 DAY : RM 6
1 WEEK : RM 8
1 MONTH : RM 10
PERMANENT ADMIN : RM 12
BENEFIT 🩰
- can promote
- bgi task
- bgi mp? dialu alukan
- scammer? kick.
Repost from N/a
𝐭𝐚𝐬𝐤 𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐲𝐚🫶🏻
💸𝐬𝐚𝐥𝐚𝐫𝐲 : 0.01 𝐬𝐞𝐧
💸𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐜𝐡 : https://t.me/+VpBKRl2TYZdkYzQ9
💸𝐬𝐬 "you joined this channel"𝐧 𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐝𝐤𝐭 @newwlyaa
💸𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐬𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐪𝐫
💸 𝐧𝐨 𝐪𝐫 𝐧𝐨 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
💸𝐣𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐛𝐟𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐫 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
📌𝐧𝐨 𝐥𝐢𝐦𝐢𝐭 𝐚𝐜𝐜
📌𝐥𝐲𝐚 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐛𝐟𝐫 𝐩𝐚𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭 ‼️
📌𝐝𝐡 𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐥𝐲𝐚 𝐣𝐠𝐧 𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐥𝐚𝐠𝐢 ‼️
𝐣𝐨𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐧𝐞𝐥 𝐧𝐢 𝐬𝐮𝐩𝐚𝐲𝐚 𝐭𝐚𝐮 𝐮𝐩𝐝𝐚𝐭𝐞 @taskwithleya
𝗣𝗔𝗜𝗗 𝗣𝗥𝗢𝗠𝗢𝗧𝗘𝗘 🔥🤍
ada yang nak beli acc roblox? Avatar girl 🌷
RM 15 ( can nego )
Chat @ly_nanaa
Repost from 斯特WS
TASK TT
LIKE VIDEO
SEND SS DEKAT @stvyeen
UNLIMITED ACC
https://vt.tiktok.com/ZSYkTGGbj/
475subscribers , mp turunnn lagiii meh meh joinn support sama samaa 🤍 ⬇️
https://t.me/coolblogsz0ne
https://t.me/coolblogsz0ne
https://t.me/coolblogsz0ne
𝗷𝗼𝗺𝗺𝗺 𝗿𝗲𝗯𝘂𝘁 𝗺𝗽 𝗹𝗶𝗺𝗶𝘁𝗲𝗱 𝘀𝗲𝗮𝘁 𝗸𝗮𝘁 𝗰𝗵𝗮𝗻𝗻𝗲𝗹 𝗻𝗶 𝗷𝗮𝗽𝗴𝗶𝗶𝗶 𝗽𝘂𝗸𝘂𝗹 11.30 🔥
https://t.me/coolblogsz0ne
https://t.me/coolblogsz0ne
https://t.me/coolblogsz0ne
𝗢𝗣𝗘𝗡 𝗔𝗚𝗘𝗡𝗧 𝗠𝗢𝗩𝗜𝗘𝗦 🔥🔥🔥
- yuran serendah rm4.30
- pembayaran yuran sekali sahaja
- berbagai genre / jenis
- beribu movies
- boleh jual dengan harga sendiri
- untung semua kat awakk ‼️🔥
• free 2 group ws perbincangan untuk agent movies 😍😍😍
berminattt ? mehhh pmm @prettir0
𝙤𝙥𝙚𝙣 𝙥𝙖𝙞𝙙 𝙖𝙙𝙢𝙞𝙣 𝗳𝗼𝗿 𝙘𝙝𝙖𝙣𝙣𝙚𝙡 ↙️
➡️ https://t.me/coolblogsz0ne
1 hari : 0.10sen
seminggu : 0.60sen
sebulan : rm2
permanent : rm3
chat : @prettir0
hyee, lme gak sara tk on 🥹🥹
https://link.tngdigital.com.my/wKg6Tuw1dkitvxKj7
