️️افهم كريبتو
Открыть в Telegram
4 086
Подписчики
+124 часа
-87 дней
Нет данных30 день
Архив постов
4 086
https://x.com/Efhamcrypto/status/1882319166570397935?t=0X717aZRgh5hun6KpvLXOw&s=19
الفتره دي مهمه ولازم تقييم لكامل المحفظه
والعملات والايردروبات
الاسبوع ده هخلص فيديو واحتمال كبير افتح لايف ونشوف ايه هي افضل الحلول الموجوده حاليا .
4 086
الناس اللي مستغربه من قرار الشراء
انا علي فكره دفعت في البوت حوالي 3000$ ودخلت من البدايات وواحد من ااقل الناس اللي جالها احالات
ومكانش عندي رسمه واللي طلعلي 7500 تقريبا
يعني زيي زي ناس كتير هنا
لكن اتعلمت من زمان أن السوق ده سوق مخاطره . ولازم تحسب خسارتك قبل ربحك وانا متقبل الخساره قبل الربح
كتير شايفين الفريق والعمله شوية نصابين وانا متفهمهم لكن هخاطر وهشوف الأداء والعمله رايحين لحد فين واخبار الادراجات القادمه ايه
موفقين
4 086
انا بشتري PX
عارف انه يبان مش منطقي
لكن السوق ده ميعرفش غير كده
اللغط الحاصل حاليا عليها والغضب من الناس انا فاهمه
لكن هاخدها كمخاطره وهعتبرها زي اي عملة ميم مع انها مش عملة ميم
ليست نصيحه استثماريه .
4 086
#pixel
اللي الشعب كله انتظرها بقت عدوة الشعب والناس مخنوقه منها وانا صراحه عاذرهم
الفريق غريب جدا بطرح العمله علي منصات لامركزيه كبدايه
الله اعلم ليه الحركه دي
يا اما المنصات رافضه لسبب ما
أو طالبيين مبالغ كبيره . بس هما جمعوا من البوت مبالغ كبيره جدا
وم اظنش دي المشكله
أو الفريق بيتلاعب باللي هيبيع بسرعه وبعد فتره يتم الإعلان عن طرح العمله علي منصات مركزيه .
العمله بالنسبالي لو أقل من دولار مش هبيع
وهقعد اتفرج وأشوف وضعهم لبعد كده
ومش هحكم علي اي شئ حااليا سواء بالسلب أو الايجاب
4 086
https://t.me/notpixel_channel/257
تصحيح البوست يا شباب
غدا هنعرف تفاصيل اكتر عن توقيت الطرح
لكن مش اكيد الطرح
4 086
EstateX moon shot
حاليا تقدر ا تربطوا محفظة التليجرام
بعد يومين يبدأ الاكتتاب
ويوم 28 طرح العمله للتداول
اشترك في البوت من هنا
https://t.me/EstateXMoonShot_bot/Game?startapp=mpq2qu
4 086
https://t.me/catizenbot/gameapp?startapp=rp_42312640
Catizin
أعلنوا الموسم التاني الايردروب
اشترك ونتابعهم مع ايردروب Cattea
4 086
https://x.com/Efhamcrypto/status/1880604121494945977?t=4wYBuKsd_2Co6pRy7rId5g&s=19
متتاثروش بالحاصل حاليا في السوق وعملة ميم ترامب
أمسكوا عملاتكم والمشاريع المحترمه لازملها صعود
4 086
+3
ادخلوا علي الشات General
بعدها الرسائل المثبته
ادخلوا الي البوت
وتكتبوا
/Wankeme
هيظهرلكم رابط
اربطوا بيه محفظة الميتاماسك اللي عليها ال NFT
وانتهي
4 086
اذا معاكم NFT MAMMOTH
ادخلوا علي الديسكورد ده
👇🏾
https://discord.gg/GsjNwrjV
بعد التوثيق تقوموا بالخطوات القادمه
4 086
بعد Not Pixel
هنبدا أن شاء الله ومن شهر فبراير علي بوت مدعوم من فريق Not coin
البوت واللعبه حاليا في المىرحله التجريبيه
وهو عباره عن بومه بتطوروها وتعطوها مميزات تقدروا من خلالها تجمعوا نقاط اكتر
البوت اسمه Not wise وهيكون فيه مجاني ومدفوع
اللي هيجيلي. من Not Pixel
هخصص منه جزء كبير ل Not wise
4 086
https://t.me/NomisAppBot/app?startapp=ref_2BAJWEWUfy
متسيبوش بوت متشتغلوش عليه Bot Nomis
كمان مهم ومدعوم بشراكات كبيره
4 086
https://x.com/KriyaDEX/status/1879885440683262046?t=tWcVT3wmynUxSDRWuXeurA&s=19
سناب شوت Kriya اتاخد من 6 ساعات
ان شاء الله نستفيد منه
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
