ru
Feedback
مَهتی

مَهتی

Открыть в Telegram

بین روزهای معمولی و شب‌های خاموش دانشجوی مهندسی برق ، گیمر و عاشق خیال نوشته‌ها و حس‌هایی که باید گفته شوند ✍️ https://t.me/HarfChatBot?start=Mahti

Больше
Иран70 123Категория не указана
2 333
Подписчики
+42424 часа
+4517 дней
+83430 день
Архив постов
Repost from تاداشی
اگه قیام عاشورا براتون مبهمه ولی یه پیش‌زمینه کلی ازش دارید این کتاب صفایی حائری رو بهتون پیشنهاد می‌دم.

Repost from تاداشی
اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین

تقریبا ۴۰۰ پرس غذا شد
تقریبا ۴۰۰ پرس غذا شد

مشغول اماده سازی غذا برای فردا ظهر انشالله فردا میگم چند پرس غذا اماده میشه. و همش به لطف شما بچه هاست فردا کلی انسان نیازمند
+1
مشغول اماده سازی غذا برای فردا ظهر انشالله فردا میگم چند پرس غذا اماده میشه. و همش به لطف شما بچه هاست فردا کلی انسان نیازمند قراره دلشون شاد بشه❤️

از همه شما عزیزان که در این کار خیر شرکت کردید و با کمک‌های خودتون ما رو همراهی کردید، صمیمانه تشکر می‌کنم. امیدوارم خداوند به بهترین شکل ممکن خیر و محبت شما رو جبران کنه و همه‌تون به خواسته‌های قلبی‌تون برسید. ❤️ خداروشکر مبلغ ۱۷ میلیون تومان جمع‌آوری شد که قراره صرف خرید گوشت برای پخت قیمه نذری بشه و به دست نیازمندان برسه. همچنین سایر اقلام مورد نیاز هم توسط دوستان و خیرین عزیز تأمین شده و الحمدلله همه چیز برای انجام این کار خیر آماده است. ان‌شاءالله بعد از تهیه و توزیع غذا، تعداد پرس‌های آماده‌شده و همچنین گزارش تصویری این برنامه رو خدمتتون ارسال می‌کنم تا در جریان نتیجه این مشارکت ارزشمند قرار بگیرید.

‌ برا سلامتی خانواده و شادی روح عزیزانی که از دست دادیم 🖤 ناقابله ایشالا دفعه بعد بیشتر بتونیم
‌ برا سلامتی خانواده و شادی روح عزیزانی که از دست دادیم 🖤 ناقابله ایشالا دفعه بعد بیشتر بتونیم

‌ به نیت فرج🌱⛅️
‌ به نیت فرج🌱⛅️

‌ به نیت بچه های دی ماه🖤
‌ به نیت بچه های دی ماه🖤

‌ قبول باشه از شما و ما ۱۶۸🎒
‌ قبول باشه از شما و ما ۱۶۸🎒

‌ ناقابله اما سهیم بودن توی کارای خوب بهم حس خوبی میده؛ حتی اگر سهمم بسیار کم باشه ✨🌻 لطفا برام دعا کنید توی آزمون پیش رو بت
‌ ناقابله اما سهیم بودن توی کارای خوب بهم حس خوبی میده؛ حتی اگر سهمم بسیار کم باشه ✨🌻 لطفا برام دعا کنید توی آزمون پیش رو بتونم شهر خودم قبول بشم🥺🤍

‌ در حد توانم بود:)
‌ در حد توانم بود:)

‌ ناچیزه، امّا امیدوارم لبخند رو روی لب یک نفر بیاره‌.✨️ لطفاً برای من هم دعا کنید.
‌ ناچیزه، امّا امیدوارم لبخند رو روی لب یک نفر بیاره‌.✨️ لطفاً برای من هم دعا کنید.

‌ :)🍓
‌ :)🍓

‌ ببخشید که کمه.. امیدوارم همه خیلی زود به اون چیزی که آرزوشو دارن برسن
‌ ببخشید که کمه.. امیدوارم همه خیلی زود به اون چیزی که آرزوشو دارن برسن

photo content

‌ داش مهتی این هرچی بود که تونستم به ممبرای چنل هم بگو برام دعا کنن توی درس و سلامتی برای خانواده م ممنونم
‌ داش مهتی این هرچی بود که تونستم به ممبرای چنل هم بگو برام دعا کنن توی درس و سلامتی برای خانواده م ممنونم

‌ ببشید دیگه همین بود🫠 با آرزوی موفقیت برا همه🫶🏻
‌ ببشید دیگه همین بود🫠 با آرزوی موفقیت برا همه🫶🏻

‌ قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود دوستان دم همتون گرم امیدوارم خنده به لبتون خصوصا کنکوریا با دیدن نتیجه ی کنکورشون بیاد و گره ی مشکلاتتون باز بشه

‌ ببخشید همین قدر توی کارتم بود داشتم بیشتر میزدم 💔
‌ ببخشید همین قدر توی کارتم بود داشتم بیشتر میزدم 💔

امیدوارم به اون چیزی که میخوای برسی❤️