ru
Feedback
𝗖𝘆𝗽𝗵𝗲𝗿 𝗸𝗶𝗹𝗹𝗲𝗿

𝗖𝘆𝗽𝗵𝗲𝗿 𝗸𝗶𝗹𝗹𝗲𝗿

Открыть в Telegram

ㅤ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 'BTS' paved the way☆°. Unknown: @cypherkillerbbot

Больше
1 528
Подписчики
+524 часа
+77 дней
+8130 день
Архив постов
فیو و فن هر دو استاکر و بیچاره ان

اینا واقعا تو دنیای دیگه ای زندگی میکنن جدی روانین😭
اینا واقعا تو دنیای دیگه ای زندگی میکنن جدی روانین😭

نه تو خوندن، نه تو دنس، نه تو مدلینگ، نه بازیگری نتونستین درگش کنید، با کون؟ کون فوتوشاپ شده؟

ببخشید از خنده نمی‌تونم تایپ کنم 😭😭

خب من الان چی بگم؟ هرچی بگم از طنزش کم میشه 😭😭😭

حالا دیگه چرا کونش رو فوتوشاپ کردی؟ به کون جنی اعتماد نداری؟

فندوم بلینک واقعا توی یه ماتریکس جدا زندگی می‌کنه
فندوم بلینک واقعا توی یه ماتریکس جدا زندگی می‌کنه

پسری داری میره که پخت و پز کنه 🎀

‌ بزرگترین عشق، آرمی فصل اول ما، آرمی زیباترین، آرمی بال های ما، آرمی جوونی ابدی ما آرمی خوشبختی ما، آرمی جهان ما، آرمی خون،
‌ بزرگترین عشق، آرمی فصل اول ما، آرمی زیباترین، آرمی بال های ما، آرمی جوونی ابدی ما آرمی خوشبختی ما، آرمی جهان ما، آرمی خون، عرق و اشک ما آرمی بزرگترین عشق آرمی تنها و فقط آرمی ما

هیچکس نمی‌تونه ناراحتم کنه چون ۷ تا مرد تو جهان وجود دارن که عاشقمن 🎀

🐱 طرفدارای ما ARMY صدا زده می‌شن، اسمش خیلی قشنگه 🐱 تلفظ فرانسویش میشه "Ami" یعنی دوست، توی انگلیسی هم یعنی ارتش 🐱 انگار قراره ازمون در برابر همه‌چی محافظت کنن تولد قشنگ‌ترین فندوم دنیا مبارک 🎀💜

ددی آمد
+1
ددی آمد

Loading... This may take a while. https://www.deezer.com/track/1115044

به هرحال ما که می‌دونیم مین کرکتر کیه
+1
به هرحال ما که می‌دونیم مین کرکتر کیه

ژاپن می‌تونه از سرعت کیر شدن بلینک برق تولید کنه
+1
ژاپن می‌تونه از سرعت کیر شدن بلینک برق تولید کنه

دیروز یه فندومی، کون خودش رو با گفتن اینکه فیتون آبسسد دخترای ماست و با کلی پارتی بازی بلیت گیرش اومده جر داد که البته هنوز ب
+3
دیروز یه فندومی، کون خودش رو با گفتن اینکه فیتون آبسسد دخترای ماست و با کلی پارتی بازی بلیت گیرش اومده جر داد که البته هنوز به ساعت نکشیده مشخص شد که این فیو خودش بوده که هوبی رو دعوت کرده (روی گیفت آرم کمپانی بلیسو هست) بلینک لازم نیست هربار یادآوری کنی که از جیسو متنفری

چشم گردالی با لاک زدنش نشون داد که از کمپین Polished Man حمایت می‌کنه 😭😭 این کمپین به نشانه اینکه از هر ۵ کودک یکیشون تا قب
+2
چشم گردالی با لاک زدنش نشون داد که از کمپین Polished Man حمایت می‌کنه 😭😭 این کمپین به نشانه اینکه از هر ۵ کودک یکیشون تا قبل ۱۸ سالگی مورد خشونت قرار می‌گیره، یکی از ناخون‌هاشون رو لاک می‌زنن (معمولا آبی). با این کارشون بییه رو دعوت به کمک مالی و حمایت از سازمان های حمایت از زنان و کودکان می‌کنن 🎀

چشم گردالی تازه یاد گرفته لاک بزنه 🎀
چشم گردالی تازه یاد گرفته لاک بزنه 🎀