𝗖𝘆𝗽𝗵𝗲𝗿 𝗸𝗶𝗹𝗹𝗲𝗿
Открыть в Telegram
1 525
Подписчики
+524 часа
+57 дней
+8730 день
Архив постов
1 525
نظرات فندوم بیچاره درباره تور:
- من طرفدار بلکپینک بودم. - من عاشق ملکهام لیسا هستم ولی قضیه بلکپینک بدون آهنگ جدید یا رقص جدید خیلی خستهکننده است. - کنسرت بلکپینک خستهکننده است. حس یه اجرای تکراری از بورنپینک رو داره 😩 - یه جورایی خستهکننده است. - ببخشید ولی ترجیح میدم آهنگهای جدید سولوشون رو گوش بدم تا اون آهنگهای قدیمی خستهکننده. - شاید به خاطر اینه که همون آهنگها رو هی تکرار کردن. تور یه جورایی خستهکننده است، ببخشید. باید بعد از انتشار آلبوم جدید میرفتن تور. - من حالم خوب نیست. - من فقط دارم حقیقت رو میگم... همه چیز این تور ضعیف، ساده، خستهکننده، تکراری، بدون خلاقیت، کمبودجه و تنبلانه است، درست مثل هماهنگی بقیه اعضا. - آهنگش خیلی... بلکپینک نیست، شاید به خاطر کیفیت صدای بدش باشه ولی خیلی خستهکننده است. - تور فقط یه بهانه ناامیدکننده و رقتانگیز برای کماهمیت جلوه دادن محبوبهاست در حالی که دارن اومپا لومپا ۱ و اومپا لومپا ۲ رو به زور به مردم قالب میکنن. - من لیسا رو تشویق میکنم ولی ببخشید این تور خیلی خستهکننده است. عکس کاملاً نشون میده چرا این تور نباید برگزار میشد. اولین برداشت من: تفاوت کیفیت بین این آشغال خستهکننده که وایجی بیرون داده و خلاقیت فنمیتهای ساده لیسا، سرسامآوره. - تا الان همه چیز خستهکننده بوده، من این نمایش رو قبلاً دیدم، حتی صحنه و لباسهای جدید هم کمکی نمیکنن.
1 525
زیر همه پستایی که به تهیونگ مربوط میشه :
jennie is lucky 🥹
چقدر حال بهم زن هستید واقعا .
1 525
I’ll be there for u, a thread.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
