ru
Feedback
"S"

"S"

Открыть в Telegram

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6239897945 𝗔𝗻 𝗼𝗿𝗱𝗶𝗻𝗮𝗿𝘆 𝗵𝘂𝗺𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗶𝗻𝗴

Больше
209
Подписчики
-124 часа
+107 дней
+1430 день
Архив постов
"S"
209
شخصیت من خیلی عجیبه؛ من از تنهایی لذت میبرم، ولی آدم اجتمایی هستم! بعضی وقتا ساکت، بعضی وقتا پر حرف!‏ بعضی وقتا مهربونم، بعضی وقتا جدی ام! ‏بعضی وقتا یچیزای بزرگی رو میبخشم، بعضی وقتا از کنار چیزای خیلی کوچیکی رد نمیشم! یه وقتایی پررو و یه وقتایی خجالتی.. یه چیزی که اصلا درکش واسه همه سخت:)

"S"
209
بهترین تراپی بود :)🥲

"S"
209

"S"
209
ارههه

"S"
209
فکم درد گرفت 🙃

"S"
209
Oh my god

"S"
209
sticker.webp0.11 KB

"S"
209
Oh! Sisi..
Oh! Sisi..

"S"
209
sticker.webp0.11 KB

"S"
209
‏زندگی بی‌دغدغه تو ایران، فرمول همبرگر آقای خرچنگ بود و ما پلانگتون.

"S"
209
چوب مهربونیشون هم می‌ره تو چششون همیشه

"S"
209

"S"
209

"S"
209
الان چرا به خرداد ربط دادی ؟

"S"
209

"S"
209
آفرین داداش گلم

"S"
209

"S"
209
خود هوای خرداد مودیه از ما که انتظار داری ها

"S"
209
باشع

"S"
209
مسئله دخترونس