ru
Feedback
pinky world🩷

pinky world🩷

Открыть в Telegram

ثبت خاطرات جدید🌟 عاشق سفرکردن و زندگی کردن🥂🗺️ زندگیِ من…. به روایتِ خودم🤳🏼

Больше
Иран86 659Категория не указана
1 465
Подписчики
+624 часа
+107 дней
+11330 день

Загрузка данных...

Похожие каналы
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Входящие и исходящие упоминания
---
---
---
---
---
---
Привлечение подписчиков
июнь '26
июнь '26
+219
в 19 каналах
май '26
+23
в 7 каналах
Get PRO
апрель '26
+38
в 7 каналах
Get PRO
март '26
+41
в 7 каналах
Get PRO
февраль '26
+129
в 12 каналах
Get PRO
январь '26
+108
в 24 каналах
Get PRO
декабрь '25
+253
в 51 каналах
Get PRO
ноябрь '25
+185
в 48 каналах
Get PRO
октябрь '25
+233
в 51 каналах
Get PRO
сентябрь '25
+1 027
в 67 каналах
Get PRO
август '250
в 49 каналах
Get PRO
июль '25
+103
в 6 каналах
Дата
Привлечение подписчиков
Упоминания
Каналы
26 июня0
25 июня+8
24 июня+5
23 июня+2
22 июня+4
21 июня+2
20 июня+7
19 июня+4
18 июня+4
17 июня+6
16 июня+27
15 июня+3
14 июня+4
13 июня+2
12 июня0
11 июня+4
10 июня+12
09 июня+9
08 июня+11
07 июня+8
06 июня+15
05 июня+75
04 июня0
03 июня0
02 июня+4
01 июня+3
Посты канала
‏عاشق قسمت نگهداری از گلم. هی ساقه کوتاه کن، آب عوض کن، یخ بریز، ببرش جلوی کولر گرمش نشه، بهش توجه و بوجی موجی بده. هر کاری می‌تونی بکن که شده یه روز بیشتر بمونه.

2
شما به گربه‌ها سلام نمی‌کنید؟ خیلی بی ادبین.
93
3
دامن پوشیدن👗
515
4
Нет текста...
367
5
از موقعی که مامان رفته روتین پوستی نرفتم امشب میخوام به زور خودمو وادار کنم به انجامش💆🏻‍♀️
229
6
امشب بازی فوتبال المانه هرچند که صعود کرده ولی دارن خودشونو میکشن ما دیگه حتی ذوق تیم فوتبالمون هم نداریم
265
7
من دیگه حتی غذا هم بهم نمیچسبه اینقدر گرمه تهش دو قاشق غذا میخورم که نمیرم بخدا لباس کم میپوشیم درسته ولی اینقدر گرمه نمیشه راه رفت ،همه جای بدنت میچسبه
303
8
چقدر حق گفتی
301
9
مثلا رندوم تو یه کانال خوندم به جهنم دارید از گرما میمیرید خب چیکار کنیم؟واقعا گرمه هیچ راه حلی برای گرما نیست اصلا پولشم دارم بدم برم کولر بخرم کجا بزارم؟سر قبر خامنه ای؟جا نداره خونه برای کولر لباسو میکنی گرمه بیرون میری گرمه پنکه میزنی گرمه باور کنید من امروز داشتم غش میکردم از گرما
299
10
قانون جنگله چون🥵
281
11
ذهن آگاهی در مورد حقیقته،هرچیزی که همونطور که هست. ولی مثبت گرایی ،در مورد مثبته هدف ذهن آگاهی ،دیدن محضه و فارغه یه جورایی ر
ذهن آگاهی در مورد حقیقته،هرچیزی که همونطور که هست. ولی مثبت گرایی ،در مورد مثبته هدف ذهن آگاهی ،دیدن محضه و فارغه یه جورایی رهاست از برچسب های خوب و بد مثبت گرایی در مورده ترجیه دادنه و زندگی منتظر ترجیحه های ما نیست #podcasts
281
12
«دلتنگم آن‌چنان که اگر بینمت به کام خواهم که جاودانه بمانی کنار من»
1 166
13
Голосовое сообщение
139
14
https://t.me/LifeWithBehi/5616 این ناراحتیا و بی محلی کردناش بوده یوقتا ولی انکار کرده آره واقعا عادت کرده انگار مثلا بوده آن نشده و اس ام اس دادم یا زنگ زدم فلانی خوبی کجایی نگران یا دلتنگم بعد میبینی اومد و حالا میگه آره فلان جا بودم یا فلان مشکل پیش اومد و باز اوکی میشم خیلی سختمه میدونم یجاهایی خودم توجیه می‌کنم نمیدونم اون قصدش کاته یا چی بااینکه یبار همچین کرد و گفتم اگه قصدت کاته صادقانه بگو دیدم نه پیگیر شد فلان باز برگشت روال سابق من واقعا اینطورم تا جایی که بشه تلاشمو بکنم بعدا عذاب وجدان نداشته باشم ولی باز این همچین می‌کنه کلا نظرت چیه عزیزم با توجه به اینکه این حرفارو گفتم جای من باشی چه می‌کنی..
139
15
نه چرا پیام بدییی!!!!
206
16
سلام عزیزدل حالت چطوره میشه خواهش کنم نظرت رو بگی.. من دو سه شب پیش پارتنرم داشتم صحبت می‌کردیم بعد گفتم آره ناز نازی نکردی منو و فبان اومد یسری قریون صدقه رفت وسطش گفت تو که منو بوس نمیکنیی اصلا منم گفتم آره بیا بوست کنم یسری قربون صدقش رفتم گفت نه ممیخوام و بعد نیم ساعت جواب داد باز گفت نمیخوام منم گفتم چرا جواب نمیدی آخه چرا قهری دیگه سین نزد تا امروز صبح و هیچی نگفت فقط سین زد منم من از فردای اونشب عصری دو تا ویس ۴۵ ثانیه‌ای دادم و گفتم از دیشب باهام حرف نمیزنی و دلیلشم نمیگی منم ناراحت میشم دوس ندارم باهام قهر باشی دلم میخواد باهم حرف بزنیم آخه اینکه قهر باشی و نگی بهم دلیلشو همش استرس اینو دارم نکنه .. قهر کنی و فلان میشه بهم بگی حرف بزنیم اینحوری بهتره و یکی از ویسا گوش کرد یکیشون نه و چیزیم نگفت منم پیامی ندادم یه روز بعدش خودش پیام داد و فقط گفت سلام منم گفتم خوبی و در جواب فقط گفت خوبی منم گفتم بدنیستم خودت خوبی و بعد گفتم من دلیل رفتار اونشبت رو متوجه میشم و فکر میکنم لازمه بهم توضیح بدی که چرا یهو اونطوری کردی.. سین زد عصر پریروز حرفی نزد حالا پریشب دیدم پیام داد خودش که چخبر چه میکنی جوابش دادم و پیام آخروهم سین نزده هنوزم از پریشب الان بنظرت پیام بدمش بدم اگه اره چی بگم؟ یا نه پیامی ندم بذارم خودش پیام بده
215
17
Видеосообщение
338
18
برد واقعی اینه که قطاری که اومد کولر داره یسسسسس😌
331
19
Видеосообщение
332
20
اره چیزای خوبی میشه پیدا کرد من هرچی میخوام اول میرم سراغ dm ولی خب چیزای چرت و پرت هم زیاد داره
319