ru
Feedback
Expose illuminati

Expose illuminati

Открыть в Telegram
2 956
Подписчики
+224 часа
+77 дней
+2730 день
Архив постов
De Federal Reserve publiceerde een grafiek, waarin ze aangeven hoeveel extra geld ze bijdrukten in afgelopen decennia. Die grafiek kun je bijna 1 op 1 leggen met de grafiek van klimaatbestedingen die Bjorn Lomborg maakte voor 2005-2025. De correlatie ondersteunt mijn werkhypothese dat het UNFCCC klimaatsysteem een subsysteem is van het financieel stelsel: bedoeld ter publieke ondersteuning in crisistijd, en als post 1991 vervanging van Koude oorlog-besteding tot militaire uitgaven weer kunnen exploderen. De financiële crises van 2008 en 2020-22 lijken bewust te zijn  toegelaten om publieke subsidie voor bankiers (blended finance) als verdienmodel te introduceren, met het morele masker van 'planeet redden' ( bankiers redden). Steun mijn onderzoek naar de Klimaatzwendel via https://tikkie.me/pay/cgkc5vj24ndn3smqhkqv https://www.interessantetijden.nl/2026/05/21/sterke-historische-correlatie-klimaatbesteding-en-geldcreatie/?fbclid=IwdGRzaAR7r4ljbGNrBHuvgmV4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHm8ldWegxZ4Kj-tuBYXACePjoGPNbMMHx_XlpsQ-8bid0fUeHY9kUO8ZGHKd_aem_SToqpg6SWHcD-ipkMKAksQ&sfnsn=mo

Asielopvang in Bloemendaal. Wat u niet weet. #bloemendaal #COA #asiel

Ha extreem rechts complotdenkend populistisch plebs/mijn volgers. Aanschouw de ranglijst van uw meesters, ook Blackrock heeft hier al een plekje veroverd in de 'zuig winkeliers uit'-markt. De hypothese dat de Rijksoverheid, regionale overheid en lokale overheid niet van 'ons' zijn maar van 'hunnie' is de basis van mijn onderzoek geweest sinds de 2030 Agenda van start ging in 2015. Klimaatfascisme (energierantoenering en beprijzing) is daarvan slechts een onderdeel In een gemiddeld provinciestadje maar ook dorp zie je steeds meer leegstand, wat de lokale economie bepaald geen goed doet, tot er bijna geen reet meer te beleven is, behalve dat je wat rondhangende statushouders met fatbikes overhoudt, plus wat in tenten verpakte invasieve exootjes met hun rijk gevulde buggies, allen staatsafhankelijk Voorbeeld: we bezochten mijn oude stadje Franeker, waar de bakker uit mijn jeugd, Van der Kloet gesloten is dankzij de klimaatkosten van energie. 1 van de vele Naast de astronomische energiekosten dankzij klimaatbeleid, speelt natuurlijk ook de vastgoedspeculatiesector een rol: het is belachelijk duur om een pand te huren voor een winkel. Tenzij je een franchise bent, of van een landelijke keten die meer van het zelfde verkoopt. Dat is geen falen van 'kapitalisme' (wat is in een naam) ik ben groot voorstander van vrijhandel als bier- en boekenverkoper. Het betekent een Cantillon effect, waar in steeds meer goederen en kapitaal geconcentreerd raakt in steeds minder, vaak buitenlandse, handen, de partijen die de immer groeiende lastendruk en bureaucratie nog de baas blijven. Of die daarvan uitgezonderd zijn. Zie hoe boeren door hun overheid bejegend worden, en tegelijk datacenters van Microsoft cs gepamperd, de Two Tier State. Het meest vervelend is dat bij onze nutsvoorzieningen te zien. Onze energievoorziening raakte dankzij neoliberale waanzin in de jaren '90 in handen van een Zweedse multinational en een Duitse multinational. Of neem de asielindustrie, het klimaat-industrieel complex etc Ik begrijp steeds minder waarom Nederland een 'rijk' land genoemd wordt. Wie van jullie heeft er een hypotheekschuld? Negentig procent van huis-'eignaren' zijn hypotheekslaven, die met hun bloed zweet en tranen de banken sponsoren: die hebben 90 procent van de huizenmarkt in handen voor een slordig bedragje van + 800 miljard. Ben je rijk wanneer je hypotheekschulden hebt? De Staatsschuld van Nederland is al meer dan een half biljoen. Ben je rijk wanneer je zo'n schuld hebt en dan bij je bestedingen jaarlijks ook nog structureel te kort komt? Daar sta je dan als publiek bestuurdertje, 1 van die laatsten met nog hart voor de publieke zaak, die zelfs nog geloofde in democratie, een systeem van onderop. Oh ja, dan ben je tegenwoordig een extreemregse populist Steun mijn onderzoek naar de Klimaatzwendel, die uitkomt bij de basis, het financieel systeem, dat onethisch in haar vezels is en deze uitkomsten veroorzaakt.

Ha extreem rechts complotdenkend populistisch plebs/mijn volgers. Aanschouw de ranglijst van uw meesters, ook Blackrock heeft hier al een plekje veroverd in de 'zuig winkeliers uit'-markt. De hypothese dat de Rijksoverheid, regionale overheid en lokale overheid niet van 'ons' zijn maar van 'hunnie' is de basis van mijn onderzoek geweest sinds de 2030 Agenda van start ging in 2015. Klimaatfascisme (energierantoenering en beprijzing) is daarvan slechts een onderdeel In een gemiddeld provinciestadje maar ook dorp zie je steeds meer leegstand, wat de lokale economie bepaald geen goed doet, tot er bijna geen reet meer te beleven is, behalve dat je wat rondhangende statushouders met fatbikes overhoudt, plus wat in tenten verpakte invasieve exootjes met hun rijk gevulde buggies, allen staatsafhankelijk Voorbeeld: we bezochten mijn oude stadje Franeker, waar de bakker uit mijn jeugd, Van der Kloet gesloten is dankzij de klimaatkosten van energie. 1 van de vele Naast de astronomische energiekosten dankzij klimaatbeleid, speelt natuurlijk ook de vastgoedspeculatiesector een rol: het is belachelijk duur om een pand te huren voor een winkel. Tenzij je een franchise bent, of van een landelijke keten die meer van het zelfde verkoopt. Dat is geen falen van 'kapitalisme' (wat is in een naam) ik ben groot voorstander van vrijhandel als bier- en boekenverkoper. Het betekent een Cantillon effect, waar in steeds meer goederen en kapitaal geconcentreerd raakt in steeds minder, vaak buitenlandse, handen, de partijen die de immer groeiende lastendruk en bureaucratie nog de baas blijven. Of die daarvan uitgezonderd zijn. Zie hoe boeren door hun overheid bejegend worden, en tegelijk datacenters van Microsoft cs gepamperd, de Two Tier State. Het meest vervelend is dat bij onze nutsvoorzieningen te zien. Onze energievoorziening raakte dankzij neoliberale waanzin in de jaren '90 in handen van een Zweedse multinational en een Duitse multinational. Of neem de asielindustrie, het klimaat-industrieel complex etc Ik begrijp steeds minder waarom Nederland een 'rijk' land genoemd wordt. Wie van jullie heeft er een hypotheekschuld? Negentig procent van huis-'eignaren' zijn hypotheekslaven, die met hun bloed zweet en tranen de banken sponsoren: die hebben 90 procent van de huizenmarkt in handen voor een slordig bedragje van + 800 miljard. Ben je rijk wanneer je hypotheekschulden hebt? De Staatsschuld van Nederland is al meer dan een half biljoen. Ben je rijk wanneer je zo'n schuld hebt en dan bij je bestedingen jaarlijks ook nog structureel te kort komt? Daar sta je dan als publiek bestuurdertje, 1 van die laatsten met nog hart voor de publieke zaak, die zelfs nog geloofde in democratie, een systeem van onderop. Oh ja, dan ben je tegenwoordig een extreemregse populist Steun mijn onderzoek naar de Klimaatzwendel, die uitkomt bij de basis, het financieel systeem, dat onethisch in haar vezels is en deze uitkomsten veroorzaakt.

photo content

+1
Hugo Broers is oude Amsterdamse Penoze die ook wel bekend staat om zijn uitspraak ‘Oké dan!’ Hij hee #usa

Repost from Expose illuminati
Terugblik 'De zaak Jürgen Conings', 5 jaar na zijn verdwijning. "Wie was Jürgen Conings?". 5 jaar geleden verdween de Belgische Militair. Herbekijk de reportage van V-Media uit 24 juni 2023, waarin familie getuigt. #jurgenconings Drie jaar geleden sprak V-Media in het Dilserbos in Limburg, nabij de Platte Lindeberg met familie van militair Jürgen Conings. Nonkel Jef en nicht Debbie vertelden er hun verhaal. Sinds 2022 documenteert V-Media over deze zaak. Bekijk alle livestreams, verslagen en getuigenissen via www.vrijemedia.be, youtube: https://www.youtube.com/@V-Media.vrijemedia en Rumble: https://rumble.com/user/vrijemediavlaanderen #jürgenconings #militair #getuigenissen #familie

Terugblik 'De zaak Jürgen Conings', 5 jaar na zijn verdwijning. "Wie was Jürgen Conings?". 5 jaar geleden verdween de Belgische Militair. Herbekijk de reportage van V-Media uit 24 juni 2023, waarin familie getuigt. #jurgenconings Drie jaar geleden sprak V-Media in het Dilserbos in Limburg, nabij de Platte Lindeberg met familie van militair Jürgen Conings. Nonkel Jef en nicht Debbie vertelden er hun verhaal. Sinds 2022 documenteert V-Media over deze zaak. Bekijk alle livestreams, verslagen en getuigenissen via www.vrijemedia.be, youtube: https://www.youtube.com/@V-Media.vrijemedia en Rumble: https://rumble.com/user/vrijemediavlaanderen #jürgenconings #militair #getuigenissen #familie

photo content

Het gras is altijd groener (aan de andere kant van het hek) Welkom in mei 2026, de maand waarin het Nederlandse asielbeleid officieel is overgedragen aan een boswachter. Minister Bart van den Brink van het CDA heeft een oplossing gevonden voor het aanmeldcentrum in Ter Apel: de frisse buitenlucht. Alleenstaande mannen krijgen geen bed meer, maar een gratis upgrade naar het gazon. Kamperen zonder tent. De minister liet gisteren om half een ’s middags weten dat hij "zich zorgen maakt". Dat is fijn. Dat geeft de man in de berm toch een warm gevoel van binnen. Van den Brink kon alleen "niet garanderen" dat er die nacht niemand buiten moest slapen. Dat is politieke taal voor: ‘Sterkte vannacht, ik zit lekker warm binnen.’ Maar laten we eerlijk zijn: wie over dat kampeer terrein in Ter Apel uitkijkt, ziet al jaren exact hetzelfde beeld. Het zijn allemaal jonge, alleenstaande mannen. En dat wringt met de dag harder bij de Nederlandse bevolking, waar de rek er nu echt definitief uit is. Het logische verstand van de burger geeft het op bij het zien van deze beelden. De wet van de vluchteling lijkt volledig te zijn omgedraaid. Vroeger gold: als je huis in brand staat en je vlucht voor een vernietigende oorlog, dan pak je de hand van je vrouw, til je je kinderen op en ren je voor je leven. Je laat je gezin niet achter in de vuurlinie. Tegenwoordig reizen de mannen massaal vooruit, alsof het een verkenningsmissie betreft voor een nieuw te bouwen leven, gefaciliteerd door de Nederlandse belastingbetaler. Wie naar een oorlog toe gáat om te vechten, laat zijn vrouw en kinderen thuis in veiligheid. Maar wie vlúcht voor het gevaar, neemt hen als eerste mee. Het feit dat opvang van Ter Apel nu dichtslibben met duizenden mannen( zonder gezin) , is voor de gemiddelde Nederlander het ultieme bewijs dat dit systeem al lang geen reddingsoperatie meer is, maar gewoon een volksverhuizing. Het draagvlak in de samenleving is niet zomaar verdwenen; het is kapot gemaakt door deze dagelijkse realiteit. Terwijl de gewone Nederlander geen betaalbaar huis meer kan vinden voor zijn eigen kinderen, scholen overvol zitten en de zorg kraakt, kijken we naar rijen mannen die boos eisen waar ze recht op denken te hebben. Nu de opvang vol is moeten ze in het gras. ( wat kan er misgaan? ) Het is de keiharde muur waar het Haagse kliek tegenaan is geklapt. De politiek heeft te lang weggekeken, te lang gepolderd en te lang de legitieme vragen van de bevolking genegeerd. Als Den Haag nu niet heel snel luistert en de grenzen voor deze groep radicaal dichtgooit, klapt niet alleen de opvang in Ter Apel, maar het hele maatschappelijke fundament van dit land. Welterusten, minister Van den Brink. De rek is eruit. Je ziet het . je voelt het het is klaar, genoeg = genoeg . Gerard..