ru
Feedback
𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

𝐂〄𝐓𝐀𝐑𝐃

Открыть в Telegram

koyo شوهر شادی هستم 💢 He | him 22 yrs Webtoon @betweenlifeandcotard Shop @the_koyo Talk @llKoyo_bot

Больше
1 999
Подписчики
+924 часа
+217 дней
+11430 день
Архив постов
وای اون وسطی بچه دیگو و هارو که امگاست چقدررررر خوشگلههه😭 بهش میخوره از این پاورباتمای مغرور باشه، امیدوارم بعد ها یه ساید استوری چیزی ازش ببینم اگه شد:> ✨

وسوسه شیطان

https://t.me/itstartarus/12646 اون سمت چپیه خیلی خوبه ای کاش یکی از اوسیای اصلیت بود بازم میکشیدیش

sticker.webp0.35 KB

خداروشکر امگاورس نکردم فکر کن به جز اون پنج تا کرکتر داستان باید این سه تا هم میکشیدم

این نشون میده هارو چقدر چشمای دیگو رو دوست دار_

https://t.me/itstartarus/12646 هیچکدومشونم چشمای هارو رو به ارث نبرده💔💔💔💔

داشتم فکر میکردم من که سه تا بچه کشیدم بعد نگاهم به دیگو افتاد

https://t.me/itstartarus/12647 منکه میدونم هارو کونش پاره شده تا اینارو چهارتارو تربیت کنه🗣🫷

امگا جدید دیدید هوشو حواستون پرید

sticker.webp0.11 KB

اصلا وفادار نبودید به هارو واقعا که

https://t.me/itstartarus/12646 سلام اومدم خواستگاری امگاتون👅

https://t.me/itstartarus/12646 ... توروخدا امگاهه .. خداست. ببین خداست

https://t.me/itstartarus/12646 امگاش مال منه خوردمش الان حاملست ازم شب بخیر 🛐

این خیلی شبیه توماسه شاید چون من دلم تنگ شده برای طراحی کردنش_

روانی بنظر میرسه
روانی بنظر میرسه

دیگه حال مالم داره از اوسی رنگ قهوه ای مشکی سفید بهم میخوره ببخشید

حالا ردفلگشونو بین بچه ها پیدا کنید ببینم درست میگید

اگر امگاورس بود (که نیست) اینجوری میشدن بچه ها😂
اگر امگاورس بود (که نیست) اینجوری میشدن بچه ها😂