ru
Feedback
ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

Открыть в Telegram
7 118
Подписчики
-1324 часа
-1237 дней
-11030 день
Архив постов
https://t.me/simbalious/49483 بیخیال سیسی خون خودتو کثیف نکن تو حرفتو زدی، کسی که میخواست بفهمه فهمید و کسی که میخواد جزو قشر خاکستری باشه تا ابد بهانه هاش‌ رو داره.

صحبتا میکنیدا.

نه سیسی نمیدونم...نه اینکه من دارم از کانادا پیام میدم بخاطر همین هیچ فرضیه ای از ایرانیا ندارم.

https://t.me/simbalious/49479 می‌دونی ما داریم ایران زندگی می‌کنیم؟ و می‌دونی ۹۰ درصد والدین طرف جمهوری اسلامی هستن؟

تاسف و ناراحتی چیزیو درست نمیکنه. چیزی از دستشون برنمیاد هم چرت ترین کار ممکنه...زمان ۴۰۱ هم دیدین که اکثر اونایی که صدای این مملکتو به گوش کل دنیا رسوندن نوجوون بودن پس همیشه یه راهی واسه کمک کردن هست...خودتونو به اون راه نزنید هرکی بخواد یه راهی پیدا میکنه واسه کمک کردن.

https://t.me/simbalious/49477 😭😭😭 منم نمی‌گم فرش قرمز پهن کردن. می‌گم به بقیه حس بدی ندید بخاطر اینکه کاری از دست‌شون بر نمیاد. چون واقعا نمی‌دونید که توي چه موقعيتي هستن. اونا هم به حد کافی تاسف می‌خورن و ناراحتن که نمی‌تونن کنار بقیه باشن و اعتراض کنن‌. پس هیچ به این حرف های شما نیست.

بر فرض من اگه خودم 15 سالم باشه، والدین من به عنوان یه فرد بالغ باید یه کاری کنن...همینه که میگم کم کمش اگه سنتون کمه و والدینتون هم راضی نیستن خودشون برن میتونین با ماشین برید دور دور...اگه الان اینم نمیتونید انجام بدید دیگه واقعا حرفی ندارم.

اونی که ماینره که اصلا نباید بره چون قطعا جاش نیست اون محیط...ولی خب بقیه خانواده چی؟

شرایط؟ همچین میگین شرایطشو ندارن انگار مثلا بقیه شرایط مردن دارن...وسط جنگ دیگه شرایط چی؟ مگه فرش قرمز پهن کردن واسه بقیه؟

https://t.me/simbalious/49471 این حد از تعصب داشتن بی‌جاست. همه شرایط بیرون رفتن رو ندارن. چون حالا یا سن شون کمه یا خانواده‌ی خیلی سخت گیری دارن. یا توي شهر های خیلی کوچیک زندگی می‌کنن که همه همه می‌شناسن. پس کسی بی شرف نیست اگه فقط شرایط‌شو نداره.

داداش قرار نیست با مامور دست به یقه بشی که...به دور دور همیشگیت میرسی.

بعضیا هرشب بیرون پلاسن بعد یه امشبو خایه بیرون رفتن ندارن

کاش کامنت نخونم روانی شدم وای

فضای مجازیو چک میکنی مردم به تعدادموهای سرم بهونه دارن واسه نیومدن😂

Just a little reminder:

روزای عادی که میرفتی دور دور با ماشین؛ الان وقتشه عزیزم، الان وقتشه.

و اینکه، اگه نمیتونی پیاده بری و کاری بکنی، حداقل کاری که میتونی اینه که با ماشین بری و ترافیک ایجاد کنی.

لحنتون رو این ایام درست کنید...بازنشر کردن بدبختی هایی که همه‌مون میدونیم با ایموجی های :( و 😭🕊 فایده ای نداره. امروز فرصت این نیست که بگی «امروز فلانمین سالگرد فلان جان باخته‌‌ست:)» امروز فرصت اینه که پاشی یه کاری بکنی که فردا هم همینو در مورد ما نگی.

الان وقت وصیت کردن و چسناله کردن و عر زدن هم نیست.

من در حالت عادی آدم شادی نیستم، ولی الان وقت موزیکهای غمگین گوش دادن نیست، چه در وصف ایران باشه چه هرچی.