7 147
Подписчики
-1524 часа
-1237 дней
-9730 день
Архив постов
https://t.me/simbalious/50043
اجازه بدین قبل هرچی بگم، ریدم به هرچی دین که بخواد اجباری باشه حتی اگه حرفاش درست باشه💋
خب شروع کنیم
ببین خانومی/آقایی ، اصلا بحث این نیست فلان دین بده، به عنوان کسی که هیچکدوم از دینا رو قبول نداره (حتی آیین زرتشت) و ...
چیزی که بده قاطی شدن دین و سیاسته
کی گفته یه مرز جغرافیایی باید همه یه دین واحد داشته باشن یا اصلا باید دین داشته باشن
دین برا دوره ای که انسان نمیدونست قانون چیه خوب بود
ولی الان قرن 21 عه ما با شتر نمیریم اینور اونور ما زن رو زندهبگور نمیکنیم(که خب اسلامیای افراطی بنا به غیرت کلی زن میکشن هنوز هنوزه چون قانون بر اساس اسلامه نه بر اساس عقل انسان😍) و ...
ما باید قانون درست حسابی داشته باشیم با محاکمه های درست حسابی و هرکی خلاف قانون کاری کرد واقعا مجازات بشه مثل خیلی از کشورای خارج که قانون دارن.
و الان دیگه دوره ایدئولوژیک بودن نیست الان باید قانون بر اساس عقل باشه
متاسفم مسلمانان ولی عقل انسان امروزه ی سالم که درگیر دین ده قرن پیش نیست نمیاد بگه پدر حق داره بچشو بکشه، مرد مالک زنه و اراجیف زنستیزانه ی دیگه همه اینا جرمن و حکم دارن اکثر جاها ولی تو ایران اینطوریه که: خواهرتو کشتی با پسر همسایه دوست بود؟ به بناااازم به غیرتت😍😍😍(کیر بره تو کص ننه بابات با تربیتشون)
مسیحیت یهودیت بودایی و ... هم باگ های عن خودشون رو داشتن و دارن قطعا هیچ دینی کامل نیست حتی اسلامه پدسگ اصلا چیزی ک ماله قرن ها پیشه نمیتونه کامل باشه مقدسسازی بیخودی نکنید مغلطه نکنید تفسیر نکنید
دین یه موضوع شخصیه برای همین خوب و بدن بودنش بی معنیه، شما اعتقاد داری اراجیف اسلام واقعی ان و ارامش میگیری با صدا زدن حسین و حسن و ...
یکی دیگه نه اعتقاد داره مسیحیت واقعیه مسیح صدا میکنه اروم میگیره
یکی بودا
یکی زرتشت
یکی موسی
یکی خوده خدا
یکی هیچکس اصلا
شخصیه ، بفهمید، شخصیههههه
یه چیز شخصی چیز اعتقادی درست و غلط بودن ندارههه تا وقتی یه جمع بزرگیو تحت تاثیر نذارههعه
از دین خارج بشیم اول مفهوم شخصی رو بفمید
الان یکی گی یا لزبین باشه، تو رابطه هم باشه در ارامش زندگیشو کنه، شخصیه به هیچ خری ربط نداره اون راضی بقیه هم اهمیت نباید بدن اذیتش نکنن
ولی اگه طرف بیاد بگه همه باید گی یا لزبین باشن مثلا گرایش دیگه ای نداشته باشن این دیگه غلطه تو داری ی موضوع شخصیو عمومی میکنی.
یه مثال دیگه، یکی باور داره فلان فیلم یا سلبیریتی بینظیره براش فنپیج میزنه هم نظراشو جمع میکنه و ...
خب اوکی به کسی ربطی نداره همه چی عادیه
کِی مشکل ساخته میشه؟ وقتی بیاد مقدسش کنه بگه وای هرکی اینو دوست نداره ریده گوهه فلانه این دیگه مشکل داره باید رید بهش
پس ببینید بحث الان دین نیست بحث این که تو ی چیز شخصیو بیای تعیین کنی حتتتتممما درست هست و بکنیش تو کون عموم جامعه مخالفاشم بکشی🤡
هربار که به سیدعلی میگم ضحاک حس میکنم دارم به ضحاک کم لطفی میکنم...از بس این بشر پسته.
زندگی در جهان بعد از اسلام هم پر از شادی خواهد بود(وقتی سیکشو از سیاست بزنه)
https://t.me/simbalious/50043
دین پدوفیل های مریض رو با هرچیز ایرانی ها مقایسه نکن
بابا احمقا چشماتونو باز کنین این همه چرت و پرت زن ستیزانه نوشتن تو قرآن پیامبرتون پدوفیل بوده مارو بدبخت کردین با این کسشراتون
اسلام الان همونیه که بود همشون یه مشت ظالم پدوفیلن
https://t.me/simbalious/50071
بعد بیاین بگین اسلام خوبه، هرچی بی شرف و بی غیرته مسلمونه کسایی که به ناموس خودشون هموطن خودشون رحم ندارن، کسایی که بچه هایی که زیر 18 سال سن دارنو باردار میکنن، کسایی که برای پول بیشتر هرکاری میکنن و پشت سرشم میگن الله اکبر تا لاپوشونی کنن
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
