ru
Feedback
ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

Открыть в Telegram
7 152
Подписчики
-2424 часа
-1217 дней
-8330 день
Архив постов
خدا میدونه چندتا گزینه بوده من فقط نه تاشو دیدم

منی که سوال دهمشو اصلا ندیدم
منی که سوال دهمشو اصلا ندیدم

اره ندیدم چیزی

خبری نیست فعلا ازش

اولبن پیامب که خوندم این‌ بود و راستش امبدوارم چرت باشه

کل امشب بیدار بودم و اخبار میخوندم. ظاهرا #اشکان_طالبی_بالاخیابانی اعدام شد... اینجا آزادی یه جرمه و جوونی یه خطر. هر روز با ترس بیدار میشیم.. نه برای خودمون، برای اسم هایی که ممکنه فردا دیگه تکرار نشن و برای همیشه خاموش بشن.. این حرومزاده های گواد با طناب، با گلوله، با حکم‌ هایی که هیچ وقت بوی عدالت نمیدن ما رو نابود کردن. و هر بار که اسم بچه هامون تو خبرا میاد، دل هممون فرو میریزه.. غم سنگینی که روی سینه هامونه و حتی اجازه گریه هم نمیده. غم اینکه اونا فقط اجساد نیستن و مثل ما کلی رویا و اهداف داشتن. و حالا از اون.. فقط یه «اعدام شد» مونده.. بله دو کلمه ست اما به وزن یک زندگیه! ما برای آزادی می‌جنگیم. وای به حال روزی که دست ما مردم بیفتین تیکه تیکه‌تون میکنیم مادر قحبه‌های قاشق زاده.

اذان صبح مشهد ۰۵:۰۷

❗️#اشکان_طالبی_بالاخیابانی، جوان ۲۲ ساله اهل مشهد، دیشب در تماسی تلفنی به خانواده‌ش گفته حکم اعدامش برای فردا صادر شده و این تماس خداحافظی با خانواده‌شه. صدای اشکان باشیم❗️ براش توییت و هشتگ بزنید و توییت های مربوط بهش رو ری‌پست و لایک کنید و کامنت بذارید. توییت هایی برای ری‌پست کردن:
توییت توییت توییت توییتتوییت توییت توییت
نمونه اول متن انگلیسی برای توییت:
🚨 URGENT: #Ashkan_Talebi_BalaKhiyabani is currently being illegally detained in Vakilabad Prison, Mashhad. After three weeks of detention, he made a phone call to say goodbye, as he had been told that his sentence is #execution #StopExecutionsInIran
نمونه دوم متن انگلیسی برای توییت:
❗️URGENT: #Ashkan_Talebi , a 22-year-old from Mashhad, last night called his family to say that his death sentence has been issued—this call was his farewell to them. Let us be his voice. #FreeIran #StopExecutionsInIran

یادم رفت اون کسخلو بن کنم

نمیدونم چرا، هنوز یاد تو می‌‌افتم که با هر قطره اشکت، منم مثل تو آشفتم نمیدونم چرا منم مثل تو بیتابم شبهایی که تو بیداری، به یاد تو نمیخوابم اون قدر گفتن که آزادی به مرگ ساده تن‌ دادی شاید از جرم دیروزه، که به این روز افتادیم منم همرنگ تو میشم، سراغ عشقو میگیرم که با هر قطره خونت، منم مثل تو می‌ میرم پای حرف تو می‌‌مونم که امید رو به من دادی منم هم راه تو میشم به عشق صبح آزادی به عشق صبح آزادی... سکوت و میشکنیم اینبار، بفهمن که هنوز هستی‌ با فریادت نشون میدی، که از هیچی‌ نمیترسی داره آروم جون میده، نسلی که مرگ و‌ فهمیده نمیدونم چرا اما آزادی بوی خون میده

❗️نشر حداکثری؛ پرسشنامه‌ی ابعاد قتل عام دی‌ماه 1404❗️ پرسشنامه ای برای اینکه یه تخمین درست‌تر و بهتر از تعداد جاویدنامان و جا
+1
❗️نشر حداکثری؛ پرسشنامه‌ی ابعاد قتل عام دی‌ماه 1404❗️ پرسشنامه ای برای اینکه یه تخمین درست‌تر و بهتر از تعداد جاویدنامان و جانبازان اخیر به دست بیاد ساخته شده؛ روی این لینک بزنید و به این سوال‌ها جواب بدید؛ بخش الزامی فقط چهارتا سوال خیلی ساده و کوتاه در مورد حلقه شخصی اطراف شماست. در ضمن پرسشنامه فاقد مشخصات هویتیه و فقط از امکانات گوگل برای اطمینان از فقط یک رای و جلوگیری از حملات سایبری استفاده شده. فارغ از اینکه کسی از اطرافیانتون آسیب دیده یا نه، این پرسشنامه رو پر کنید.

بخوابیم بیدارشیم ببینیم زده

چون تلفنو هیچوقت جواب نمیدم.

به منم میگن برو کفتر بگیر راستش.

ویرانم ولی میرانم...