تـالـتـة ثـانـوي 𝟮𝟬𝟮𝟲
Открыть в Telegram
الـبـدايـه: 5 " يـولـيو " ²⁰23 ⤹ ♡゙. " إياڪ أن تيأس فڪل الصابࢪين قد جُبࢪوا ." 💕💕💕💕💕💕💕💕💐""""". مهما ڪانت الظروف لاتسمح للحياة بأن تڪسࢪڪ 💕💕💕💕💕💕💐" ♡ ㅤ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲ ᶦᵏᵉ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ˢᵃᵛᵉ ˢʰᵃʳᵉ لــلتواصل والإعلان/ @ABOOD10101 "✓"
Больше8 239
Подписчики
+224 часа
+107 дней
+7730 день
Архив постов
عجيب أمر الطالب...
يقضي شهورًا بين كتاب وملزمة وساعات طويلة من السعي، ثم تأتي هذه الأيام القليلة فيشعر وكأن كل شيء يتوقف عليها.
لكن الحقيقة أن الله لا يضيع تعبًا صادقًا، ولا سعيًا بذلته وأنت تحارب الكسل والخوف والضغوط وحدك.
فاجتهد فيما تبقى، واستعن بالله، ولا تجعل القلق يسرق منك ما بقي من الوقت.
ومتنساش قيام الليل يا صديقي، ففي أوقات السحر تُقال الأمنيات همسًا، ويُدبّرها الله معجزات.
ليست العبرة كيف بدأت السنة، بل كيف ستنهيها.
نسأل الله أن يجعل ختامها فرحةً تملأ القلوب، وتنسينا مرارة الطريق كله. 🖤
صفحة واحدة متلخص فيها بعض الأجزاء المهمه في المناعة🤩💛
اقرأه وراجع عليه كويس ع هننزل عليه شوية أسئلة حلوة😉❤️🔥
صباحُ الخير..
"واعلَم أنّك في ميدانِ سِباق، والأوقاتُ تنتهَب، ولا تخلُد إلى كسَلٍ، فما فاتَ مَنْ فات إلّا بالكسَلِ، ولا نالَ من نال إلّا بالجدِّ والعزمِ، وإن الهمّةَ لتغلِي في القلوبِ غليانَ ما في القدورِ"
- ابن الجوزي.
نزلنا الاسئلة على قناة الاسئلة اللي ذاكر الجزء دا ومحتاج يختبر نفسه يدخل هنا
https://t.me/ABODExams
لكل واحد لسه لحد دلوقتي قاعد يذاكرأنت إنسان عظيم والله وربنا شايف محاولاتك ومجاهدتك دي دلوقتي اوعى تفكر إن ربنا هينسى كل ده مستحيل صدقني، محاولاتك وأنت تعبان محاولاتك وأنت نعسان محاولاتك وأنت مضغوط وطالع عينك ربنا عمره ما هينساها أبدًا وهتشوف نتيجة سعيك دي إن شاء الله
ربنا يوفقك يا رب ويجعلك من الموفّقين ويعينك💗
ال 300 شخص اللي متصلين 👀😁تيجوا سيشن ل 9 ونص هتقولوا احنا لسة تاني يوم عيد ومعيدناش هقوللكوا نخطف كام ساعه كدا وعندكوا من تسعة ونص ل نهاية اليوم ابقوا عيدوا فيه براحتكوا، هااا قولتوا اي؟
موافقين يلا بينا 🔥
خليها بليل ❤️
بوكرا بوكرا 😁
أذكار الصباح 🪻ابدأ يومك بـ أذكار الصباح، فهي ليست مجرد كلمات تُقال، بل حصنٌ لقلبك، وطمأنينةٌ لنفسك، وبركةٌ ليومك.
لبيك وإن قست القلوب، لبيك وإن فاضت الذنوب، لبيك إنا عائدون، تائبون، نادمون لبيك إن العيش عيش الآخرة
لبيك ما شقى قلب لجأ إليك، لبيك اللهم عفوًا وعافية، لبيك اللهم إجابةً بعد إجابة، لبيك رضا وحسن خاتمة، لبيك ربي وإن لم إكن بين الزحام ملبيًا🤍🤍
مع زوال شمس اليوم
يتنزل اللّٰه عز وجل نزولًا يليق بجلال وجهه وعظمته
غدًا يومُ التلاقِ ، يوم عرفة المشهود♥
STUDY TIME 🤍
تحدى دراسة من 6:30 ل 7:30ساعه واحدة واعتبرها اهم واخر ساعه في اليوم وشوف هتقدر تنجز فيها قد اي بتركيز وجهد
الي هيذاڪـࢪ يحط❤️و يبدأ و دخلو صحابكم يشاركو https://t.me/GroupsABOOD1Secound
STUDY TIME 💚💛
تحدى دراسة من 5:00 ل 9:30صباح الخير عليك يا جميل، يوم جديد يعني فرصة جديدة يعني لسة قدامك وقت تشد حيلك وتكمل مافيش حاجة اسمها خلاص راحت عليك او انت مش هتلحق طول ما انت بتحاول وبتسعى ف لسة قدامك وقت ف ياريت تدرك النعمه دي وتستغل كل فرصة صح ومضيعهاش منك 🤍
الي هيذاڪـࢪ يحط❤️و يبدأ و دخلو صحابكم يشاركو https://t.me/GroupsABOOD1Secound
أصبحنا نُشهِدُك أنّكَ أكرَمُ مَن سُئِل
وأعظَمُ مَن أعطىٰ،
وأجود مَن وَهَب،
لا حَولَ لنَا ولا قُوّةَ إِلّا بِك.
الحَمْدُ للّٰهِ الذي أَذنَ لنَا بيومٍ جديدٍ لنعبُدهُ ونشكُرهُ ونتُوبُ إليهِ🤍🌼.
STUDY TIME 🧡
تحدى دراسة من 2:00 ل 4:30
كلُ الطرقِ تُؤدي ف قُمّ وأدِّ
الي هيذاڪـࢪ يحط❤️و يبدأ و دخلو صحابكم يشاركو https://t.me/GroupsABOOD1Secound
Special hour 💜
ساعة لم المتراكم من 10:00 ل 11:00 📚يلا يا بطل نكمل انجاز المتراكم يوم بعد يوم ومحاولة والتانية بننجز فيه ونخلصه اي نعم مش كم كبير بس ادينا بنحاول 🤍
وصاحبك اللي بيقولك "هبدأ بكرة" ابعتله البوست وهاته من قفاه خليه يبدأ معاك حالا https://t.me/GroupsABOOD1Secound
ساعة لم المتراكم من 10:00 ل 11:00 📚يلا يا بطل نكمل انجاز المتراكم يوم بعد يوم ومحاولة والتانية بننجز فيه ونخلصه اي نعم مش كم كبير بس ادينا بنحاول 🤍
وصاحبك اللي بيقولك "هبدأ بكرة" ابعتله البوست وهاته من قفاه خليه يبدأ معاك حالا https://t.me/GroupsABOOD1Secound
STUDY TIME ⚠️
تحدى دراسة من10:30 ل 12:30لو ملحقتش معانا السيشن الاول تقدر تبدأ من دلوقتي عادي واللي شاركنا في السيشن الاول احييك على مجهودك واستمراريتك يا بطل عااش عليك، اخطف لك كمان ساعتين ونبقى ناخد بريك طويل شوية ونكمل ❤️🔥
الي هيذاڪـࢪ يحط❤️و يبدأ و دخلو صحابكم يشاركو https://t.me/GroupsABOOD1Secound
STUDY TIME 🤎
تحدى دراسة من 5:30 ل 9:30فاكر إن صحيانك بدري دا وسعيك ومحاولتك من جديد ووقفتك مرة تانية على رجليك برغم اللي عديت بيه دا هيروح لا والله... كل دا هتُجازى عليه وكل دا عند ربنا وما عند الله لا يضيع ابدا ف خد نفس واطمن كدا وهيراضيك صدقني بس تُحسن الظن بيه 🤍
الي هيذاڪـࢪ يحط❤️و يبدأ و دخلو صحابكم يشاركو https://t.me/GroupsABOOD1Secound
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
