ru
Feedback
02:08

02:08

Открыть в Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Больше
854
Подписчики
+224 часа
-37 дней
+230 день
Архив постов
آها

اسم چنل

کدوم ساعت

حاجی ماجرای این ساعت چیه

اتفاقا فقط یه عده از بچه های همیشگی هستن ک پیام میدن بقیه دوستم ندارن😔

چقدر ناشناس داری

آره

https://t.me/ZER0TW08/7259 یعنی عکس اصلیش همینه که فرستادی چنل بی ادیت؟

ایراد نداره‌ حالا سخت نگیر

منظور برادر اینه که: حالا بجز

جالا جر خصوصی بودن دیگه باید با توجه به پیام پین شده و اینهمه که جواب نمیدی و اینا متوجه بشن

این عکس رو اردی‌بهشت پارسال گرفتم اردی‌بهشت امسال ادیت زدم 😂

برش خورده

https://t.me/ZER0TW08/7252 چه خفن دقیقا اینجوری میگم بزاری تا کیفیت کارت مشخص تر باشه و اینکه زوم کردی تو عکس ادیت شده که اینجوری شده یا با قاب دیگه ایی گرفتی یا برش خورده

قشنگ گفتی ولی این موضوع واقعا ارتباطی ب ناشناس بودن نداره خیلی خصوصیه بنظرم

😂😂😂😂😂😂

🤣🤣 برادران موضوع ناشناس بودن رو هنوز جدی نگرفتن

اینا: تو رابطه ای؟ امسال تو رابطه نرفتی؟ عاشق شدی؟ زید نمیخوای؟

یکی از سوالایی که خیلی بدت میاد تو ناشناس ازت میپرسن چیه

photo content