ru
Feedback
02:08

02:08

Открыть в Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Больше
852
Подписчики
Нет данных24 часа
-17 дней
+130 день
Архив постов
photo content

photo content

photo content

IRANIAN
IRANIAN

photo content

B&W Memories Najaf, Samarra, Samarra, Hamrin, Khanaqin - Iraq (ClockWise Order) Mar 25
+4
B&W Memories Najaf, Samarra, Samarra, Hamrin, Khanaqin - Iraq (ClockWise Order) Mar 25

photo content

خدایی کم مونده نتانیاهو و ترامپ از لج ایران باهم گی کنن
خدایی کم مونده نتانیاهو و ترامپ از لج ایران باهم گی کنن

Before
Before

photo content

بریم خونه هامون

اقا واقعا حوصلش نیست😂

نظرتونو بگید من برم یکم غذا بخورم باز بیام بخونم

بنظرم بزرگترین اشتباه ما این بود ک با بزرگ شدن، روش های بچگی رو گذاشتیم کنار مثل بچگیا باید بریم جلو بگیم سلام با من دوست میشی

ار بچه ها بپرس چطوری با آدمای جدید آشنا بشیم و دوست پیدا کنیم زیدی هم که چه بهتر

دهمیشم ازادی های مدنیه من مرتبه های زیادی گرگان رفتم ک هیچوقت توش گشت ارشاد ندیدم. البته بعد از اعتراضات ۱۴۰۱ توی گرگانم گشت گذاشتن. ولی مرتبه های قبلی ندیده بودم و خود مردمشم خیلی اوکین و این اتمسفر مردم رو باز توی مازندران ندیدم. گیلان بیشتر دیدم البته. میخوام بگم کلا شهر آزادیه و مردم به روزی داره. این قضیه رو فقط محدود به حجاب نمی‌دونم. کلا دارم میگم که این قضیه یکیشه

۹. توی خود شهر دوتا جنگل داره ک یکیشون جزو خود شهره ک با ۱۵ هزارتومن و نهایتا با احتساب ترافیک با ده - پونزده دقیقه تایم گذاشتن میتونی بری اونجا. این مولفه رو هیچ شهری نداره. یعنی مثلا تو حالت خرابه. دلت گرفته با زنت دعوات شده. هرچی. میخوای بری یه جایی ک حالت خوب شه. اینقدر دسترسیش راحت باشه و یه جای بکر هم باشه. و هواشم توی تموم فصل ها معرکه باشه

اممممممم ببین گرگان یه شهریه ک ب نسبت ۱. اینکه مرکز استانه؛ شهر کوچیکیه. ۲. جمع و جور و تر و تمیز و شیکه. بافت و مبلمان شهری و عمران شهر کیفیت خوبی داره و مدرنه. من توی شهرهای شمالی بغیر از رشت، شهری به تمیزی و مدرنی گرگان ندیدم. (رشت هم مدت زیادیه نرفتم و نمی‌دونم الان توی چه جایگاهی نسبت ب گرگان قرار داره) ۳. مردم خوبی داره و توی شمالی‌ها بیشتر با گرگانیا حال کردم ۴. مثل مازندران و گیلان مقصد گردشگری نیست. معبر گردشگریه. واسه همین مثل اون دوتای دیگ هر هفته شلوغ نمیشه، ترافیک بالا نداره، مردم مسافر بی مبالات توش کمتره و شهر تمیز تره ۵. کلاس مردمش بنظر خیلی بالاست و اینو با دوتا استان دیگهٔ شمالی مقایسه کردم و خیلی ب خودشون میرسن. خیلی هم دنبال عشق و حالن. ۶. جاذبه های گردشگری زیادی داره. یکساعت به شرق، جنگل. یکساعت به غرب، دریا. یکساعت به جنوب، کوهستان، یکساعت به شمال، دشت داره. یعنی تو ب فاصله یکساعت میتونی چهارتا جاذبه طبیعی رو ببینی ۷. بخاطر اینکه از دریا فاصله داره، ب اندازه دوتا استان دیگه شمالی، رطوبت نداره و این مولفه مهمیه واس کسی ک عادت نداره

حاجی یه بار گفتی گرگانو از همه شهرها بیشتر دوست داری. چرا؟

Zero2_zero8