468
Подписчики
-124 часа
Нет данных7 дней
+1230 день
Архив постов
ازيكم يا شباب
دكتور الديزاين النهاردة قال في المحاضرة إن
ميد الثيرمو ب 15 درجة
بعد ما يخلص جزء الديزاين هنمتحن ميد تاني علي الديزاين بس ب 15 درجة
غياب السكشن غالباً هيكون بونص
الفاينل هيكون من 70 درجة
بالنسبة للناس الي اخدت تدريب النقابة في الصيف:
السلام عليكم
اولا بنعتذر جدا عن التأخير على الشهادات لأنها فعلا اتأخرت جدا
ثانيا الشهادات متاحة حاليا فى الادارة تقدرو تشرفونا للأستلام اى وقت
موجودين يومياً من 9 ص الى 9م عدا الجمعه من 10ص الى 3 م
والخميس من 6م الى الساعه 9 م
مع تحيات ادارة التدريب
نقلا عن الدكتورة منار للتأكيد :
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته امتحان الميدتيرم ان شاء الله هيكون في جزء الالكتروستاتيك كله. يعني لحد محاضره وسكشن ال capacitors بالتوفيق ان شاء الله 🌷😊
21012011 عبد الرحمن اشرف عبد الله محمد نافع
21011012 مؤمن السيد وهب الله احمد محمود
21012015 ميروللا وائل نصيف عبد السيد
الاسامي دي مسجلة مادة الانرچي من اولي ومحدش فيها سجل علي الفورم بتاع الاينرجي الخاص بباور ياريت الناس دي تتواصل مع مندوب اولي عشان التيمات
ياريت الي يعرف حد يبلغه يشباب عشان لو اتسلم التيمات وهما مش فيه هتروح عليهم درجتهم
رقم مندوب اولي
+20 100 879 4811
مساء الخير ❤️
اللي داخل معانا في الميد إن شاء الله
Circuits : Linear Transformer
Electromagnetics : Capacitor in dielectric
Linear : دا اللي وصلنا من الدكتور و لسة مش اكيد هتأكد ف المحاضرة لما تتفق مع دكتور كمبيوتر
linear transformation properties وال transformation matrix)
Micro :
Hardware : Chapter 2 before PLD
Software : Chapter 3 Before string comparison
Mechanical : Only Thermodynamics part
مهارات تواصل : هنقول قبلها 🥲
ازيكم يا شباب
بنأكد ع ضرورة حضور محاضرات الالكترو و السيركيتس بكرا عشان مانعرفش ايه اللي ممكن يحصل لو العدد بقي قليل بكرا
دكتور السيركيتس نبه إن زعله مش في صالحنا
Week 7 🫠
Section :
Electro ✅
Micro ❌ المعيد قال نتفرج ع فيديو النظري ع النت ولو حد عايز حاجة يبعت ع جروب المادة ع الفيس
Circuits ✅
Linear ✅
Mecha ✅
Lab :
Micro ❌
Circuits زوجي
ازيكم يا شباب
محاضرة السيركيتس بتاعة الأسبوع الجي هتبقي يوم السبت فترة اولي في ك٢ إن شاء الله بدل الأربع
شباب محاضره الديزاين هتبقى الفترة الاولى بكره مدرج م ٧ مبنى اعدادي ان شاءالله
نقلا عن د/منار:
السلام عليكم ورحمة الله هنشتغل معادين بس كل اسبوع بدل ثلاثه يوم الاربعاء:
الفتره الثانيه 301
الفتره الرابعه 403
الفتره الخامسه : ملغيه لان مفهاش حضور شكرا 🌷
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
