cookie

Мы используем файлы cookie для улучшения сервиса. Нажав кнопку «Принять все», вы соглашаетесь с использованием cookies.

avatar

عشاق الروايات ❤️✍🏻

Больше
Египет141Арабский2 672Книги232
Рекламные посты
57 246
Подписчики
+7024 часа
+6287 дней
+3 49030 дней

Загрузка данных...

Прирост подписчиков

Загрузка данных...

البودي جارد كانوا واقفين بره ومن كتر الخوف والرعب مايقدروش يعدوا حتي السلك الشائك مش يدخلوا البيت البودي جارد : انت ياغبي مادخلتش وراها ليه البودي جارد 2: انت مجنون دي دخلت عند الوحش برجليها ده بيت داغر الوحش اللي يعدي السلك ده يبقي تقول عليه يارحمن يارحيم البودي جارد : دااغر لقراءة باقي الرواية كاملة داخل التطبيق 🩷👇🏻 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fahem.poem
Показать все...
نجوم الروايات - Apps on Google Play

Complete romantic novels exclusively on the Nojoom Novel application

1
لاء بجد اتجوزت مين ؟ عمده الصعيد طب كنتوا تعزموني علي فرحي يجدعان لي المفاجأت دي بقولك أي ياغزل انتي اتجوزتي وخلصنا اجري لمي حاجتك وبلاش قرف انا م صدقت خلصت منك انتي ومشاكلك غزل:جرا اي يامرات ابويا م تيجي تاخديني قلمين وبعدين اتجوزيه انتي الجواز تم دون علمي ومن غير رضايا يبقي باطل سعاد:حوش البت وقراراتها حوش لاء يعين امك شمس الجواز مش باطل دا جواز علي سُنه الله ورسوله غزل بغضب:سيره امي متجبهاش علي لسانك انتي فاهمه دخل في الوقت دا ابوها وضر'بها ب الاقلم غزل وهي كاتمه دموعها:بعتني بكام الاب بقسوه :٣٠ مليون جنيه غزل:روح الله يسامحك انت وهي يابابا الأب ضر'بها تاني وقال لمي خلجاتك وانزلي يله العريس تحت الدوار مستنيكي وهو خلقه ضيق غزل دخلت ولمت كل حاجاتها واخدت شنطتها وقبل م تنزل بصتلهم بصه صعبه اوي ونزلت بصلها الشاب الي عمره ٢٣ سنه وقال انتي مرات العمده غزل:هو فين هولاكوا دا الشاب ضحك وقال هولاكوا دا لة سمعك مش هيحصل خير اركبي ركبت غزل وقالت انت مش من الصعيد إياك صُح رد الشاب واسمه يونس:ايوا انا من مصر وعيسي بيه هو الي جايبني ومشغلني معاه رحمني من مرمطه الشوارع غزل :هو طيب يعني يونس:هو عصبي بس مفيش احن من قلبه متعانديش معاه لأن العند الحاجه الوحيده الي بتقدر تخرج اسوء م فيه وقلبه طيب جدا اتعرفي علي قلبه قبل م تتعرفي عليه تعرفي هو بيحبك وعلي طول بيحكيلي عنك غزل:هو يعرفني يونس:من زمان اوي من ايام م كنتي لسه في ثانوي غزل:ياه ياجدع العمر عدي ومخدنيش معاه والله يونس بضحك:انتي لسه ٢ جامعه احنا هنعيشها دراما بقي غزل:علي رايك والله طب هو عنده كام سنه يونس:عنده ٣٣ سنه غزل:احيه دا أكبر مني بكتير يونس: وصلنا ياهانم غزل:هانم اي ياعم اسمي غزل وبس يونس:لاء مقدرش اقولك كدا عيسي بيه يركبني الشلاحات غزل بضحك:شلاحات اي الشلاحات دي يونس:دي قصه تانيه الشلاحات دي عايزلها قعده عرب ومواقف تموتك من الضحك والله غزل ضحكت وقالت هبقي اعرف الشلاحات دي بنفسي غزل نزلت من العربيه ولقت رجاله العيله كلها واقفه وحريم العيله كمان غزل بصت علشان تدور علي عيسي هي حتي متعرفش شكله ولكن حصل فجأه ضر'ب نا"ر وزغاريط وترحيب بغزل وغزل......؟؟ لقراءة باقي الرواية كاملة داخل التطبيق 🩷👇🏻 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fahem.poem
Показать все...
نجوم الروايات - Apps on Google Play

Complete romantic novels exclusively on the Nojoom Novel application

2
فتح زي زنزانه كلها بنات علي بعض اكبر واحده فيهم ماتعديش ال ١٨ سنه بقي بيختار مابينهم لحد مابيبص لقي واحده فيهم بتستخبي مابين البنات بصلها بصه ش"ر وقال _هاتوا اللي هنااااك دي البنت : ( بخ"وف ) انا .. لا لا لا سيبوني .. سيبوني حرام عليكم واحد من البودي جارد اللي عنده دخل في وسط البنات وأخدها شالها علي كتفه وطلعوها بره الزنزانه البنت بقت بتض"رب البودي جارد اللي شايلها علي كتفه البنت : حرام عليك نزلني .. عايزين مني ايه .. روحوني من هنا عايزه ارجع لاهلي البودي جارد رماها في اوضه وهو كان مستنيها جوه بتبص وراها _افتحي رجلك = ( بخ"وف وهي بتترعش ) ايه انت بتقول.. افتح رجلي يعني أيه _ ( بعصبيه وعنيه كلها ش"ر ) بسرعه ماعنديش وقت بقولك افتحي رجلك = افتح رجلي ازاي انت مجنون _انتي بتقوليلي أنا مجنون يابت الكل*ب ( مسكها من شعرها وضر"بها في الحيطه ودماغها كلها جابت د*م ) وقعت في الارض والفستان بتاعها اترفع ورجليها بانت بصلها من فوق لتحت بصه احت"قار و بانت علي جانب شفايفه ابتسامه سخريه حط ايده علي بنطلونه ولسه هيقلع _ ( البنت سمعت حد بيخبط جاامد علي الباب وبيقول ) ( بصوت عالي ) خلصت يارعد ولا لسه رعد : لسه شويه اللي بره الباب: ههههههه اومال لو ماكنتش بت عيله ماتعديش ال ١٨ سنه كنت عملت ايه ( كل اللي بره ضحكوا ) التاني : تحب أجي اخلص انا بدالك رعد بص وراه ناحيه الباب وهو بيقول رعد : لا ياخفيف منك لي .. مش أول مره يعني لسه بيبص قدامه ولقي البنت بالفاظه ضر"بته علي دماغه وقع في الارض مجابش منطق وراسه كلها جابت د"م البنت بقت تترعش ودموعها نازله منها من منظر الد"م بصت شمال ويمين لاقت شباك فتحته بسرعه ونزلت منه علي المواسير وهي حافيه كانت بتنزل بالراحه وخايفه مووت لا تقع اول ما نزلت لاقت البودي جاردات ماسكين الرش"اشات في كل مكان اتخبت لحد ما وصلت لسور القصر .. لاقت سلم خشب جابته وطلعت عليه واول ما طلعت علي السور من فوق لاقت الارتفاع عالي جدا عشان تنط البودي جارد شافها البودي جارد : استني عندك بدل ما اض"ربك بالنار البنت بقت تبص وراها وقدامها لو رجعت علي السلم هيق"تلوها ولو نطت من فوق السور برضوا هت"موت البودي جارد رفع سلاحه وض"رب نار عليها الرصاصه جت في كتفها وبحركه لا اراديه منها وقعت في الارض البنات اللي كانوا معاها في الزنزانه بصوا من الشباك الحديد لقوها بته"رب بنت منهم : الحقوا يابنات غدير هر"بت ..غدير هر"بت البنات اتجمعت حوالين الشباك عشان يشفوها وهي بته"رب غدير وقعت في الارض ورجليها اتع"ورت وبقت تجيب د"م رفعت رجلها من الارض بالعافيه وبقت تجر في رجليها وهي بتجرى بتبص لاقت التلج حواليها في كل مكان وهي حافيه والدنيا بقت ساقعه متلجه بتبص وراها لاقت عربيات jeep سودا جايه وراها اتخبت بسرعه في زقاق وفضلت تجرى .. تجرى وهي مش عارفه رايحه فين ومن كتر الجري رجليها مابقيتش شيلاها وقفت عشان تاخد نفسها لحظه بتبص لاقت ذئب ابيض من اللي بيعيشوا في التلج طلع عليها وباينلها سنانه الحاده واللعاب بقي ينزل من بوقه بصت وراها لاقت سلك شائك لو عدت من عليه كل جسمها هيتق"طع والسلك ده بيفصل ما بينها وما بين قصر شكله غريب مطلي باللون الاسود البيت كان شكله مر"عب من بره والعناكب معششه علي الشبابيك والببان بلعت ريقها وهي مش قادره تتنفس تدخل البيت المر"عب ده وتعدي السلك الشائك ولا الذئب يه"جم عليها ويم"وتها ومره واحده من غير تفكير دخلت ما بين السلك الشائك وبقي جسمها كله يجيب د"م ده غير الذئب ما كان ماسكها من رجلها وبيع"ض فيها جابت حديده من جنبها وض"ربت الذئب مو"تته وعدت السلك الشائك اخيرا ولسه بتاخد نفسها بتبص لاقت العربيه ال jeep وقفت قدامها واابودي جاردات نزلت منها واللي يفصل ما بينها ومابينهم السلك الشائك مش اكتر غدير بقت تسحف بأيديها ورجليها لحد ما وصلت البيت وفتحت الباب اللي من ورا ودخلت دخلت وهي الد"م بينزف منها في كل جسمها بقت تمشي بالراحه جدا البيت كان كبير جدا بس كله من الخشب وهي بتمشي الخشب كان بيعمل صوت وقفت للحظه وغمضت عنيها عشان مش عايزه تعمل صوت وبقت تمشي علي طراطيف صوابعها البيت والعفش كان كله مترب العناكب في كل ركن من البيت بتبص لاقت واحد قاعد علي كرسي هزاز وبيتهز بي قدام وورا وقفت قربت منه بالراحه وبطراطيف صوابعها وقفت قدامه بتبص لاقيته أعمي بقت بتشاور بأيديها شمال ويمين ولما اتأكدت انه أعمي لفت بالراحه اوي ولسه بتلف ضهرها قام بحركه سريعه منه لف دراعها وقربها منه وحط ايده علي بوقها ولف دراعه حوالين رقبتها مابقيتش قادره تاخد نفسها وبقت تطلع في الروح وقرب من ودنها بهمس هو : أنتي مين غدير بتحاول تتكلم او حتي تاخد نفسها بتبص لاقت طفله صغيره قربت منها وماسكه لعبه في ايديها وبتعيط الطفله : سيبها حرام عليك ----------------------- بقلمي ماهي احمد
Показать все...
👍 2 1
عبد الرحمن بزعيق: مش قولتلكك مافيش زفت خروج ب البس دااا جني بدموع: اشمعنا انا ماكل البنات بتلبس كداا عبد الرحمن بعصبيه: وانا مالي ب البنااات التانيههه اتهببي ادخلي ومشوفش البس دا تاني عشان المره الجايه هتصرف تصرف ميعجبكيش لتدخل جني غرفتها وهيا تبكي وجلس عبد الرحمن فوق الاريكه وهوا يدلك المنطقه التي بين حاجبيه وتاتي امه إليه ام عبد الرحمن بحنيه: براحه عليها شويه ي حبيبي انتا عارف انها ملهاش غيرنا بعد ماخالتك اتوفت عبد الرحمن بهدوء: حاضر ي امي بس انتي عارفه اني قولتلها مليون مره متخرجش كدا مامتو تبطبت عليه بحنيه ام عبد الرحمن بحنيه: ربنا يهديك قوم صالحها ي حبيبي عبد الرحمن بهدوء: حاضر ي امي هقوم اهو ليقف عبد الرحمن ويتجه لغرفه جني ويطرق الباب عده طرقات ولم ترد عليه وفتح الباب بهدوء تام ودخل جلس بجانبها علي السرير عبد الرحمن بحنيه: متزعليش بس انتي عارفه اني قولتلك مليون مره متلبسيش كدا تاني جني بدموع: بس انا كنت عايزه البس كدا عبد الرحمن بصبر: مينفعش ي حببتي لازم تبقي محتشمه وانتي خارجه البسي الي انتي عيزاه ف البيت بره البيت خلي لبسك كويس و محتشم فهمتي جني مسحت دموعها و ابتسمت ابتسامه صغيره : ايوا فهمت ليقبلها علي خدها ويقف ليخرج وقبل ان يخرج القا نظره عليا وجدهاا تنظر ل الأرض بكسوف ليبتسم ابتسامه صغيره ويخرج ام عبد الرحمن بفضول: عملت اي ي حبيبي طمني عبد الرحمن بهدوء: كل حاجه كويسه وفهمتها غلطها وهيا خلاص فهمت متقلقيش ي ست الكل ليذهب ادهم الي غرفته و يغير ملابسه و هوا عاري الصدر لا يلبس اي شيء فقط بنطاال كان متمدد فوق الفراش ومغمض العينين ليطرق الباب عده طرقات صغيره عبد الرحمن: اتفضلي لتدخل جني بهدوء ثم تنزل رأسها بخجل عندما راته عاري جني بخجل: جبتلك القهوه و خالتي بتقولك نص ساعه و الأكل هيجهز ثم تتوجه للخروج وقبل انا تخرج اوقفها صوت عبد الرحمن عبد الرحمن: استني لتقف وتنظر للارض جني ب احراج: ن نعم في حاجه وقبل ان تلتف اليه حاصرها بين يديه عند الحائط وينظر لشفتيها برغبه ثم........... يتبع. …لقراءة باقي الفصول 💜👇 https://www.rewayatna.com/2024/05/blog-post_259.html للانضمام الي جروب الواتساب 💜👇 https://chat.whatsapp.com/DEB8ZTJc1dJIO2LwxPMImB
Показать все...
رواية احببت غيرة الحب من الفصل الاول للاخير بقلم الكاتبة المجهولة

رواية احببت غيرة الحب من الفصل الاول للاخير هى رواية من كتابة الكاتبة المجهولة رواية احببت غيرة الحب من الفصل الاول للاخير صدر لاول مرة على موقع التوا

👍 2
الدكتور :جالك بنوتة عسولة ادهم:طيب ومراتى عامله اي الدكتور :قولتلك من الاول ان الحمل غلط عليها.. قاطعة ادهم بصوت حاد :مراتي عامله اي عز:اهدي يا أدهم ان شاء الله هتكون كويسة بس بقا عشان ابنك ما يخافش دا لسة عنده 6 سنين وهيترعب ادهم:يعني اي شايفني مضايق ويقول قولتلكم عز:هى عامله اي يا دكتور الدكتور :البقاء لله اتوفت حضرتك قولتلكم ان هي حامل وعندها كانسر بس مكنش هينفع ننزل البيبي عشان خطر عليها بس قولتكلكم هيبقى في خطر برضوا عز:لا اله الا الله ربنا يصبرك يا ابني ادهم دخل عندها بدون علم حد وقعد فضل يتكلم معاها ادهم:ازاي يا مروة تسبيني كده وتمشي انتي وعدتيني لي انا بعشقك انا عملت كتير عشانك دا احنا بنحب بعض من الطفولة لي بستسبيني وحشتيني اوي يا مروة الدكتور دخل وخرجة ومروة اندفنت عدي اسبوع في الفيلا حنان:يا ابني مش هتشوف حتى بنتك ادهم:انا بكرها هي السبب في موت حبيبتي حنان:يا ابني حرام عليك وهي ذنبها اي دي مش بتبطل عياط انا مش عارفة اعمل اي؟ ادهم اتنهد هجبهلها دادة تهتم بيها ما تقلقيش وبالفعل جاب داده وكان بيروح شغلة كان دكتور في الجامعة بيرجع البيت مش بيشوف بنته يسلم على ابوه ومامته ويلعب مع ابنه سامح وكان دايما بيهتم بسامح عكس ليار مش بيشوفها اصلا الا صدفة ويرجع اوضتة يقلب في صورة هو ومروة دايما زعلان عدي حوالي خمس سنين وحالته النفسية بتسوء ولاسف اهله مش عارفين يعملوا اي وبنته بتكبر وهو مش بيتهم بيها ولا بيفكر يشوفها ومفيش غير سامح في يوم كان قاعد في الصالون ودخلت بنته وكانت بتمشي براحة ليار:بابا ممكن اسأل سؤال ادهم:عايزه اي ليار :انتي لي بتكرهني وفين ماما اصحابي في الحضانة عندهم وانا لا ادهم اتنهد بحزن على كلامها لقراءة باقي الفصول 💜👇 https://www.rewayatna.com/2024/05/blog-post_951.html للانضمام الي جروب الواتساب 💜👇 https://chat.whatsapp.com/DEB8ZTJc1dJIO2LwxPMImB
Показать все...
رواية بجانب ابنتي من الفصل الاول للاخير بقلم اسراء السيد

رواية بجانب ابنتي من الفصل الاول للاخير هى رواية من كتابة اسراء سيد رواية بجانب ابنتي من الفصل الاول للاخير صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى في

👍 5 2
_انا عاوزة احضنك حضن كبير اد كدا ، قالتها جميله وهي مغمضه عنيها قرب منها و باسها من خدها : احنا بنكبر ياجميله مش ماما فهمتك بصتله بزعل : خلاص احضني و مش هقولها ضحك هو بصوت عالي : اتفقنا بس دي اخر مرة و قرب منها يحضنها بكل لطف و حنان سحر دخلت فجأه : جميله مش قولنا عيب مينفعش جميله بطفوله بريئه : ماما انا عندي ١١ سنه بس يعني مش كبيرة مراد بجديه : خلاص يا سحر انتي مزودة الموضوع شوية بصتله سحر بارف : بقولك ايه انت ملكش دعوة ببنتي يا مراد فاهم ، احمد ربنا انك عايش فوسطينا ، و اخدت جميله من أيديها و مشيت فضل مراد باصص علي آل لا شئ ، لحد ما فجأه قام و لبس و فيه قرار ف دماغه لازم ينفذو بعد سنين طويله . "مراد ابن عم جميله عمرو ٢٣ سنه ، اهلو متوفين و عايش مع عمه من وهو صغير و يعتبر هو الرباة ، مكملش تعليمه و وقف لحد الاعدادي ، و كل دا بسبب مرات عمه و أنها كانت مصممه أنه يشتغل و يساعد ف مصاريف البيت " *************** جميله بضحكه صافيه : مراد انت بتحبني ؟ مراد : طبعا ياجميله وهو دا سؤال ؟ جميله : طب ممكن تفتح ايدك ؟ مراد بعدم فهم فتح أيديه و اديها لجميله جميله حطيت ايديها علي ايدو : شايف ايدك كبيرة ازاي مراد ضحك : عشان انتي لسه صغيرة جميله قربت من ايد مراد و باستها : انا اتمنيت امنيه و بوست ايدك عشان الامنيه تلزق فيك مراد بضحك اكتر : مين قالك الكلام دا ؟ جميله : صاحبتي مراد شال جميله و بص للسما : لما بنحب نطلب حاجه بنطلبها من ربنا و مسك ايديها حطها علي أيديه ، اطلبي كل النفسك فيه و بصي للسما جميله بصوت واطي : اتمني تفضل جمبي علي طول يا مراد **************** "بعد ٨ سنين ، ف صباح يوم جديد " جميله بضحك : صباح الخير ياماما ، فين مراد سحر : نزل من بدري جميله بزعل : مصحتنيش ليه سحر : بت انتي ، ملكش دعوة بيه خالص جميله بصتلها بشر : دا بعينك و طلعت تجري علي اوضته تخبط "مراد من جوا كان صاحي بس كان مستنيها كعادة كل يوم ، قام فتح و بدأ يمثل أنه لسه صاحي " مراد بعصبيه : عاوزة ايه يجميله مش عارف انام جميله : يامراد الساعه بقيت ١٠ مراد بصدمه : ايه دا بجد تصدقي ماخدش بالي ، طب يلا روحي سبيني البس جميله فضلت واقفه مكانها بصاله مراد : جميله بقولك روحي عاوز البس جميله فضلت واقفه مبتنطقش مراد و لسه بيكلم بص علي نفسه ف المرايا :.... لقراءة باقي الفصول 💜👇 https://www.rewayatna.com/2024/05/blog-post_940.html للانضمام الي جروب الواتساب 💜👇 https://chat.whatsapp.com/DEB8ZTJc1dJIO2LwxPMImB
Показать все...
رواية عشق رغم الاشواك مراد وجميله من الفصل الاول للاخير بقلم مريم عبدالله

رواية عشق رغم الاشواك مراد وجميله من الفصل الاول للاخير هى رواية من كتابة مريم عبدالله رواية عشق رغم الاشواك مراد وجميله من الفصل الاول للاخير صدر لاو

👍 4
_الاسم ؟ حور عطية جادالله _السن ؟ ١٩ _عايزة جوزك عامل أزاى ؟ معنديش .. أنا .. بس مش عايزة فرق السن يبقى كبير أوى بينا .. _امرك غريب يا آنسه حور .. حور بامتعاض : غريب أزاى يعنى ..؟ _يعنى آنسة شابة و بتدور على عريس .. ، تكونيشى غلطتى مع... احمم .. يعنى دا كل إلى عايزاة ؟ حور : آه . . أنا مش طالبة كتير علشان عايزاة بسرعة .. البركة فيكى يا ست الخاطبة .. _ضحكت و قالت : إن شاء الله .. نورتى .. ___فى منزل حور____ +أنتِ يا بت .. كنتى فين ؟! "نطقت بها زوجه شقيق حور ، زينة " حور : ك كنت .. كنت بقضى شوية طلبات .. زينة بحدة : طلبات أى دى إن شاء الله ؟ .. حد طلب منك تتسوقى ؟ حور .. رفعت إيدها بكيس فية شوية فاكهه و خضار .. : لا ...ا أنا حبيت أجيب من نفسى .. ضر"بت زينة على صدرها و شهقت .. وهى تقترب من حور بصدمة : وجايبة كل دا منين ياختى ؟ .. قرصت ودنها بخشونة : سرقتى مين ؟! حور بألم : والله م سرقت .. ا أنا كنت محو.. قبل أن تكمل .. كانت زينة نتشت منها الكيس .. و زقتها خلتها تخبط فى الجدار .. ثم قالت بشىء من القرف .. : عارفة لو لقيت محفظتى ولا محفظة اخوكى ناقصة جنية واحد هخلى عيشتك سواد يا حور .. امشى غورى من وشى .. جرت حور إلى غرفتها .. ، قفلت الباب و بدأت تبكى .. ، مكنتش عارفة تعيط على إية ولا إية .. على أبوها و مامتها الى فارقوها فى سن صغير .. ولا أخوها إلى بيكرها و مقوى مراتة عليها . . ولا مستقبلها إلى راح لما أجبروها تسيب دراستها .. ولا .. ولا عريس الغفلة إلى مش عارفة هيبقى عامل أزاى .. بس . . أى حاجة بالنسبة ليها هتبقى احسن من وضع دلوقتى .. ، على الأقل هتبقى جاية من غريب لا عمرها شافته ولا عرفتة .. مش من اخوها الى من لحمها و دمها .. مسحت دموعها .. لما تلقت رساله على موبايلها .. ، كانت من الخاطبة .. فتحت بسرعة .. الخاطبة : حور .. فية عريس لقطة عندة ٢٥ سنة وعايز عروسة على وجه السرعة زيك لأسباب شخصية .. أنا قولتلة عليكى .. وهو موافق يقابلك .. هبعتلك صورتة وشوفى هتعملى أى .. قبل ما الصورة تتبعت ، ارسلت حور تقول : أنا موافقة .. ياريت يبقى بكرة .. يتبع …لقراءة باقي الفصول 💜👇 https://www.rewayatna.com/2024/05/blog-post_302.html للانضمام الي جروب الواتساب 💜👇 https://chat.whatsapp.com/DEB8ZTJc1dJIO2LwxPMImB
Показать все...
رواية التقيت بمحبوب عمري حور ومالك من الفصل الاول للاخير بقلم رغد عبدالله

رواية التقيت بمحبوب عمري حور ومالك من الفصل الاول للاخير هى رواية من كتابة رغد عبدالله رواية التقيت بمحبوب عمري حور ومالك من الفصل الاول للاخير صدر لا

👍 4 1
-ي لهوى يا اسراء مش ممكن دى زى ما يكون انتى ودى انعكاسك ف مراية احلفى بالله كده انكم 2 اسراء بضحك: ف ايه ي ملك انتى عقلك فوت ولا ايه ما احنا ادامك اهو ي بنتى بشحمنا ولحمنا لبسنا مختلف وبوقها مبيتحركش معايا عاوزة دليل تانى ازاى بقى! ملك: ي بنتى انا اعرف انه يخلق من الشبه اربعين وكل حاجة لكن يكون تطابق ف كل حاجة بدون ما يكون فيه اى حاجة تفرق بينكم دى صعب بجد ان حد يكشف انها مش انتى امك نفسها عمرها ما هتكشفها اسراء: ده اللى مطمنى بجد انها مش هتتكشف ملك: طب هو انتى اسمك ايه ي جميل ؟! ......: اسمى ريهام ملك: طيب ي ريهام هو اهلك يعنى هيوافقوا انك تكونى ف بيت غريب؟! ريهام: ماما عارفة وواثقة فيا وبعدين انا بعمل كده بمقابل مش لله ف لله يعنى ملك: انا فاهمة بس مامتك عارفة طب باباكى اخواتك الرجالة كده يعنى ريهام: ابويا ميعرفش عننا حاجة من يوم ما هو وامى اطلقوا وانا عمرى ٥ سنين ومليش اخوات صبيان وتقدرى تقولى انى مقطوعة من شجرة مليش غير امى وبس ملك: ربنا يطول ف عمرها ويديمها ليكى يارب ريهام: تسلمى اسراء: وانا زى ما وعدتك هخلى بالى من مامتك وهشيلها بعيونى كمان ريهام بابتسامة: وانا واثقة فيكى المهم انتى قولتيلى هتفهمينى كل حاجة لما نكون مع ملك ادينا مع بعض اهو عايزة افهم بقى ليه انتى عاوزانى اخد مكانك بالبيت؟! اسراء بحزن: بصى هو يمكن الكلام اللى هقوله ميبانش ليكى منطقى بس الحقيقة ان انا مليش شخصية وسط ولاد عمى ريهام: انتم عايشين ف بيت واحد؟ اسراء: اه من يوم ما ماما اتجوزت عمو بعد وفاة بابا الله يرحمه جه هو وولاده عاشوا معانا بس مش ده السبب الوحيد اللى خلانى اطلب تكونى مكانى ريهام: اومال؟! اسراء: هما سببين كمان الاول يوسف ابن عمى انا بحبه اوى واوقات كتير بحسه بيحبنى لكن تصرفاته عكس ده خالص وانا مبقتش فاهمة انا صح ولا واهمة نفسى ريهام: طب والسبب التانى؟! اسراء: بيحصل معايا حاجات غريبة اوى الفترة الاخيرة بقيت اشوف حاجات كتير مرعبة وحاسة ان عقلى هيشت منى ريهام: حاجات غريبة ازاى؟! اسراء: خيال رايح جاى ادام باب اوضتى واوقات بسمع اصوات حد بينده عليا بصوت مخيف وبشوف زى اشباح ريهام: اممممم ما يمكن يكون حد من ولاد عمك عاوز يستظرف عليكى فبيعمل كده! اسراء: انا شكيت ف كده فعلا بس محدش منهم بالفيلا ريهام: اومال هما فين؟! اسراء : كلهم ف الساحل بيصيفوا ملك: طب ما يمكن ماسافروش وضحكوا عليكى اسراء: لا متأكدة انهم هناك لان صفاء الشغالة بتاعتنا معاهم وهى بتفتح ليا فيديو كول كل يوم من الشاليه ريهام: اومال مين معاكى ف الفيلا حالياً؟! اسراء: مفيش غير ماما وعمو والخدم بس ريهام: طيب بصى السبب الأول بتاع يوسف ده انا موعدكيش بيه لان لو اللى انتى بتخططى ليه انه اوقعه بحبى كده هو هيحبنى انا مش انتى واكيد انتى فاهمة قصدى اما ع انى اخلى شخصيتك قوية وسط ولاد عمك دى سهلة اوى ومتقلقيش اقل من المدة اللى قولتى عليها هكون مسيطرة اما السبب التالت ده غامض وان شاء الله هعرف كل حاجة عن قريب اسراء: انا بجد متشكرة اوى ي ريهام وجميلك مش هنساه ريهام: ولا جميل ولا حاجة كده كده انا واخدة حقى فلوس وكمان هتخلى بالك من امى يبقى محدش فينا ليه جمايل ع التانى اسراء : طب يلا نبدل الهدوم ريهام: استنى هو انا هلبس اللبس بتاعك ده؟! اسراء: اه ماله ريهام: ماله ايه ي حاجة ده مبين اكتر ما هو مغطى اى نعم انا مش محجبة وملتزمة بس معرفش البس كده اسراء: طب معليش عشان خاطرى البسى كده بس واما تروحى هتلاقى لبس كويس ومقفول ريهام: لله الامر انجرى ادامى ع البروفة ملك: استنوا عندكم فيه حاجة هيقدروا بيها يكشفوا ريهام اسراء: ايه؟! ملك: الصوت انتم صوتكم مش زى بعض ريهام: من الناحية دى متقلقيش ملك: ازاى بقى؟! ريهام قلدت صوت اسراء بالظبط وبنفس الطبقة والنبرة ...ملك بصدمة: يخربيتك ده انتى قردة ريهام: يخربيتك انتى لمى لسانك احسنلك ملك: احم انى اسف بعد ما اسراء وريهام بدلوا هدومهم راحت اسراء ع بيت ريهام اما ملك فوصلت ريهام ع الفيلا ملك: مامت اسراء اسمها رجاء وعمها اسمه ماهر وولاد عمها ولدين توأم يوسف وسيف وبنتين سلمى اد اسراء وسيليا ف ثانوية عامة ريهام: تمام والخدم؟! ملك: الحارسين اللى ع البوابة محمد وامين والجناينى صالح والخدم اثنين صفاء ورحاب ريهام: تمام ابقى بقى واحنا داخلين عرفينى ع الخدم وورينى صور ولاد عمها دول ملك: اشطا بعد ما وصلوا وملك ابتدت تكلم كل واحد باسمه وطبعا ريهام كانت مركزة فجأة صوت من وراهم : الهانم كانت فين لحد نص الليل وووووووو.......يتبع رواية شبيهتي القوية لقراءة باقي الفصول كاملة 💜👇 https://www.rewayatna.com/2024/05/blog-post_142.html للانضمام الي جروب الواتساب 💜👇 https://chat.whatsapp.com/DEB8ZTJc1dJIO2LwxPMImB
Показать все...
رواية شبيهتي القوية كاملة جميع الفصول بقلم نشوه عادل

رواية شبيهتي القوية كاملة جميع الفصول هى رواية من كتابة نشوه عادل رواية شبيهتي القوية كاملة جميع الفصول صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك

2👍 1
ي يا ماما البيت الحلو والكبير دا دا بيت الباشا احمد يقلب ماما انا جبتك معيا علشان بس بتخافي تقعدي لوحدك وانا بقيت اخاف اسيبك لوحدك تاني بس ونبي يقلب ماما متطلعيش برا الاوضه علشا اكل عيشنا ميتقطعش حاضر يا ماما دخلت ورد مع مامتها القصر. ورد ورد انتي فين يبنتي نعم يماما كنتي فين مش انا قولتلك اوعي تطلعي برا المطبخ أو حد يشوفك زهقت يا ماما من المطبخ دا معلش يحبيبتي اقعدي هنا علشان محدش يزعق فينا بس ورد بتافف حاضررر عايده اعمليلي كبايه قهوه من فضلك حاضر يا هانم مين دي يا ماما دي مرات الباشا احمد ي ورد ست طيبه و سكره اويي هتحبيها هروح اعمل القهوه اقعدي هنا ماشي ممكن اقعد ف الجنينه شويه بس يبنتي مش هخلي حد يشوفني ولله ماشي بس تعالي بسرعه حاضر ورد كانت قاعده في الجنينه بتلعب خبطت في حد ايدا ايدا مين مين انتي يا سكر انا انا و سابته و طلعت تجري هشام مين دي هو بقي ف اطفال عندنا وانا معرفش بعد بضعه ايام اتسحبت ورد في منتصف اليل علشان تطلع للجنينه فجاء لقيت حد مسكها يمامااااااا هشام بس بس اسكتي وطي صوتك و أخدها للجنينه برا مين انتي بقا و ازاي عايشه معنا هنا ومحدش يعرف ورد بتلعثم وخوف و بدأت تعيط هشام اهدي اهدي بس متعيطش مش هعملك حاجه ولله بس قولي مين انتي انا ورد بنت عايده الشغاله جيت مع ماما علشان مينفعش تسيبني في البيت لوحدي بعد ما بابا توفي انتي بنت الداده عايده "ايوا "طيب يستي متخفيش مش هقول لحد والحمدلله أن انا ال شوفتك وعد مش هتقول لحد خالص "يستي وعد كلمتي واحده انا ابتسمت له ورد و قالته وانت اسمك اي يا عموو اردف هشام ضحكأ عموو ايي انا لسه صغير انتي عندك كام سنه 12سنه اممم انا اكبر منك ب6سنين يستي قوليلي هشام بس اتفقنا ؟ اممم حاضر همشي علشان ماما ابتسمت لها هشام بايي يا ورد انتي في سنه كان بق ي ست ورد انا أولي اعدادي وانت وعلي كدا شاطره يا ورد انا تالته ثانوي يستيي ايوا شاطره جدا في المدرسة الميس بتقولي يا دكتوره ورد ابتسم هشام و قالها اجمل دكتوره ولله اردفت ورد له ابتسامه جميله شكرا همشي انا علشان ماما ورد و هشام بقيو صحاب و بقيو يتقابلو في الجنينه كل يوم بليل تاني يوم الصبح استيقظت ورد علي صوت ولدتها اصحي يا ورد هتتاخري ع المدرسه حاضر يا ماما صحيت ورد و جهزت علشان تروحي المدرسه وهي طالعه اردف شخص بصوت عاليي اقفيييي عندك خافت ورد و وقفت لفيي وشك علياااا مين انتي انا انا ورد بنت عايده الشغاله اردف بصوت هادي تعالي يا ماما متخفيش و نادم ع عايده تعالي هنا دي بنتك عايده بخوف ايوا يا باشا طيب ليه مقولتيش انك هتجبيها معاكي الشغل خوفت من استاذ مهند ي باشا مهند ملهوش حكم في القصر دا ملكي انا وبعدين هو مسافر دلوقتي متخبيش بنتك تاني و خليها تلعب زي ما هي عايزه ابتسمت له عايده شكرا جدا يا باشا شكرا لحضرتك الباشا احمد تعالي يا سكره انتي رايحه فين بقا ورد رايحه المدرسه اممم تعالي هوصلك معايا عايده لا يا باشا دا كتير علينا هي بتروح لوحدها نظر لها بأطراف عينه مش بحب اكرر كلامي مرتين هااا ذهبت ورد مع الباشا احمد الي المدرسه ورد بقيت تلعب و تتجول ف القصر بدون خوف هشام ورد تعالي هنا ورد وهي بتجري عليه هشام وحشتني اويي هشام بضحكه حلوه وانتي كمان يا وردتي ايوا كدا سمعت أن بابا وافق انك تعيشي معنا في القصر اه عمو احمد طيب اوييي قوليلي بقا عامله اي ف المذاكره و المدرسه كويسه جبت كله ممتاز شطوره يا حبييتي خليكي شاطره عل طول علشان لما تكبري هتجوزك يا وردتي" بعد كام سنه ورد وهي طالعه من القصر خبطت في واحد طويل اوي مش تحاسبي يا حيوانه احترم نفسك انت ال اعمي مش شايف خلع مهند نضارتو اووف اي الاقمر ال واقف ادامي دا لا اعمي و قليل الادب كمان مز**ه بس لسانها طويل نظرت له ورد نظره استحق*ار و مشيت مهند يا احمد رجع ابني حبيبي مامااااا حبييتي عامله اي يا ست الكل وحشتيني اويي وانت كمان يحبيبي يلا اطلع ارتاح و سلم ع اخوك و انزل علشان نتغدأ حاضر يحبييتي ع الغداء هشام حمدالله ع السلامه يحبيبي نورت مصر ولله دا نورك ولله ي شوش الحج صااحب القصر وصلل اهووو يولد يا بكاش دلوقتي بقيت الحج فينك كل السنين دي انت عارف ي بابا بلاد برا و ال بيحصل هناك مكنتش بقدر انزل نورت يحبيبي بيتك طيب مش هناكل بقا انا واقع من الجوع اردفت ولدته لسه بنستنا ورد تيجي بناكل سوأ ورد ورد مين ديي هشام بنت داده عايده الله يرحمها ايدا داده عايده ماتتت قال بحزن ايوا من تلت سنين وورد بنتها عايشه معنا ورد سلامو عليكوو يا اهل البيت ازيك ي حبيبتي عامله اي انهارده ف اول يوم للجامعه ليكي ايدااااااا الي ال جابك هنا انتيي ورد بصدمه انت جيت هنا ورايا كمان لقراءة باقي الفصول كاملة 💜👇 https://www.rewayatna.com/2024/05/blog-post_768.html للانضمام الي جروب الواتساب 💜👇 https://chat.whatsapp.com/DEB8ZTJc1dJIO2LwxPMImB
Показать все...
رواية عشقت ورد صغيرتي من الفصل الاول للاخير بقلم امنيه محمد

رواية عشقت ورد صغيرتي من الفصل الاول للاخير هى رواية من كتابة امنيه محمد رواية عشقت ورد صغيرتي من الفصل الاول للاخير صدر لاول مرة على موقع التواصل الا

3
رواية لكنها ظلت مزهرة الفصل التاسع 9 💥💜 👇 https://www.rewayatna.com/2024/05/blog-post_80.html
Показать все...
رواية لكنها ظلت مزهرة كاملة جميع الفصول بقلم ولاء عمر

رواية لكنها ظلت مزهرة كاملة جميع الفصول هى رواية من كتابة ولاء عمر رواية لكنها ظلت مزهرة كاملة جميع الفصول صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيس