ru
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

Открыть в Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

Больше
630
Подписчики
Нет данных24 часа
+27 дней
-2130 день
Архив постов
Repost from N/a
دیگر حضورش ذره‌ای برایم ارزش ندارد؛ وقتی یادم می‌آمد ک من داشتم میسوختم و او جوری رفتار می‌کرد ک انگار گناه‌کاری بیش نیستم..

برای آزادی..

یعنی امسال هم آرزو کنمش؟!

پارسال آزادی‌رو آرزو کردم و خب اتفاق نیوفتاد..

Repost from N/a
امشب شب ارزوهاس بیاید ارزو کنیم

زیباست وقتی رفتن‌ها محترمانه باشند و ماندن‌ها بی‌منت .

این خوب بود

فقط تو قشنگی اخه

آقا ما ک چس کنمون تو برقه

برو ب بقیه بگو قشنگم

قشنگممم

https://t.me/bluo_o7/36363 من نیستمممم

نچ عشق قشنگم قهر نکن

ب من ری اکت نده ها

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ" - Статистика и аналитика Telegram-канала @bluo_o7