ru
Feedback
می‌حـاء

می‌حـاء

Открыть в Telegram

متأسفم! زماٰن مرگم که برسد چیزی ندارم به کسی ببخشم. جُز قَلبی که خدا را بیش از آدمها ستایِش کرد و قوه‌ی رؤیاٰ و خیاٰل‌پردازی که باعث شد زندگی را تحمل کنم./ يا مَن أخرَجَ يونُسَ مِن بَطنِ الحوتِ ای آنکه یونس را از دل نهنگ بیرون آورد... -robot: @mihaaebot

Больше
3 415
Подписчики
-1424 часа
-857 дней
-1 17130 день

Загрузка данных...

Привлечение подписчиков
июнь '26
июнь '26
+139
в 20 каналах
май '26
+60
в 6 каналах
Get PRO
апрель '26
+20
в 1 каналах
Get PRO
март '26
+6
в 0 каналах
Get PRO
февраль '26
+66
в 6 каналах
Get PRO
январь '26
+42
в 5 каналах
Get PRO
декабрь '25
+364
в 175 каналах
Get PRO
ноябрь '25
+92
в 11 каналах
Get PRO
октябрь '25
+133
в 6 каналах
Get PRO
сентябрь '25
+50
в 14 каналах
Get PRO
август '25
+336
в 107 каналах
Get PRO
июль '25
+490
в 105 каналах
Get PRO
июнь '25
+229
в 46 каналах
Get PRO
май '25
+158
в 13 каналах
Get PRO
апрель '25
+97
в 16 каналах
Get PRO
март '25
+236
в 66 каналах
Get PRO
февраль '25
+82
в 3 каналах
Get PRO
январь '25
+229
в 26 каналах
Get PRO
декабрь '24
+428
в 38 каналах
Get PRO
ноябрь '24
+466
в 76 каналах
Get PRO
октябрь '24
+589
в 42 каналах
Get PRO
сентябрь '24
+756
в 66 каналах
Get PRO
август '24
+318
в 53 каналах
Get PRO
июль '24
+536
в 58 каналах
Get PRO
июнь '24
+836
в 60 каналах
Get PRO
май '24
+360
в 27 каналах
Get PRO
апрель '24
+1 336
в 88 каналах
Get PRO
март '24
+612
в 41 каналах
Get PRO
февраль '24
+725
в 49 каналах
Get PRO
январь '24
+1 214
в 141 каналах
Get PRO
декабрь '23
+21
в 4 каналах
Get PRO
ноябрь '23
+13
в 1 каналах
Get PRO
октябрь '23
+395
в 1 каналах
Дата
Привлечение подписчиков
Упоминания
Каналы
23 июня+1
22 июня+2
21 июня+5
20 июня+5
19 июня+7
18 июня+5
17 июня+3
16 июня+3
15 июня+6
14 июня+4
13 июня0
12 июня+2
11 июня+4
10 июня+2
09 июня0
08 июня0
07 июня+8
06 июня+6
05 июня+3
04 июня0
03 июня+42
02 июня+20
01 июня+11
Посты канала
بچه‌های امام‌حسینین دیگه. نمی‌ذارید روی زمین بمونه رزق و روزی، عاشقانه نذرش می‌کنید بین عزیزاش (: .

2
یه نکته عزیز دیگه خودم تازه یاد گرفتمش بهت میگم چون توعم برام عزیزی😭😭 علاوه بر اینکه میگن بهتره با وضو برید هیئت روضه و اینا، میگن اشک بر اباعبدالله خیلی ارزشمنده وقتی رو صورتتون جاری میشه و بعد روضه می‌خواید صورتتونو بشورید، عادی نشورید رد اشک هاتونو وضو بگیرید با آبِ نورانیِ وضو، اشک های نورانی‌تونو پاک کنید و بشورید
71
3
عزیزدلم، منو از همین اشک‌های امشبم به بین‌الحرمینت برسون، منو برسون…+1
عزیزدلم، منو از همین اشک‌های امشبم به بین‌الحرمینت برسون، منو برسون…
103
4
اگه تا الان روتون نشده با امام‌زمان حرف بزنید، روضه امام‌عباس بهترین دعوت برای ایشونه. بذارید ایشون واسطه بشه که بیاد کنارتون بشینه.
112
5
أنتَ عَبّاسٌ، وأنا لا شَيءَ دونَكَ..
115
6
جایی ننوشته‌ست که در علقمه زهرا،.. اما نکند آن لحظات آمده باشد؟
99
7
‎⁨حاج_مهدی_رسولی_–_بخش_هشتم_روضه_حضرت_ابوالفضل_علیه_السلام⁩.mp3
131
8
هنگامی که به مشک عباس بن علی (ع) تیر زدند ، «فَوَقَفَ العباس متحیرا …»" عباس با تحیر متوقف شد
127
9
یَا عَبَّاسُ، أَنْتَ نَبْضُ قَلْبِي وَدَمْعَةُ عَيْنِي
138
10
یکی نوشته بود دیدی حمد شفا فایده‌ای نداشت؟ شفا که شفای این دنیا نیست فقط، برای آخرته. ولی مادر ایشون به ضمانت امام‌عباس برگشتن. خداروشکر.
208
11
برای مادر فاتحه می‌خونید؟ امام‌حسین آغوشش رو باز کرد و ایشون رو تا بهشت همراه خودش برد🖤
136
12
حتی درسال ۱۳۶۸، بعد از فوت امام‌خمینی، تعدادی از قوانین قانون اساسی جمهورس اسلامی ایران اصلاح شد، و بعد از رای نهایی، دوباره به همه‌پرسی گذاشته شد تا مردم اون تغییرات رو هم تایید کنن. بعد الان یک‌مشت جوجه‌نخاله‌ی نادونِ بدون علم، بدون‌اینکه حتی یک‌بار تاریخ انقلاب اسلامی ایران رو ورق زده باشن و سرشون رو از توی افتضاحات پهلوی بیرون آورده باشن، می‌گن که جمهوری اسلامی حکومت دیکتاتوریه. کاش لااقل املای این کلمه رو بلد باشن.
347
13
حالا یه نکته جالب و دوست‌داشتنی بهتون بگم اگه نمی‌دونستید؟ قسمت سبز پرچم ایران حتی اون زمانی‌که اولین‌بار طراحی شد و وسطش الله نبود، نماد اسلام، آبادی و سرسبزیه. زمان ناصرالدین‌شاه قاجار اولین حکومت مسلمان و توسط امیرکبیر این سه‌رنگ برای پرچم رسمی کشورمون انتخاب شد. قسمت قرمزرنگ پرچم هم نماد خون شهدا و ایثار هست، بخش سفیدشم که نماد صلحه. وقتی تصمیم بر این شد که شیرو خورشید حذف بشه و به‌جاش الله بذارن، علتش این بود که حکومت از پادشاهی و دیکتاتوریسم خارج شده بود و «جمهوری ‌اسلامی ایران» با آراء حداکثری نودوهشت‌ درصد مردم این سرزمین انتخاب شد! بعدها اقای‌خمینی بابت اینکه قانون اساسی برای این سرزمین طراحی بشه دوباره رفراندوم برگزار کرد و این‌که چه‌کسانی اون رو بنویسن رو هم به آراء مردمی گذاشت. وقتی طراحی شد باز هم نظرسنجی بین تمام مردم برگزار شد که آیا راضی هستن از این قوانین و مردم اجازه اجرا بزای تمام تصمیم‌گیری‌های کشوری رو بهش میدن یا خیر؟ درحال حاضر که چهل‌وهشت‌ سال می‌گذره، رهبر کشورمون به دولت و کابینه‌ای که مردم، خودشون انتخابش کردن حق تصرف و تصمیم‌گیری حتی خلاف نظر شخصی خودش رو میده! چون این حکومت، مردمیه. چون مردم انتخاب کردن، و مردم آزادانه در تمام تصمیم‌گیری‌های این کشور سهیم هستن. البته مردم، نه حیوان‌ها.
335
14
اره عزیزم.
1
15
https://t.me/mihaae/21891 راجع به اون سه تا ویدیوی بالا حرف میزنید؟
1
16
زنان این فرقه خودشون هم هرجوری که بتونن به بقیه آسیب می‌زنن. زن‌ومرد از پس همدیگه با فحاشی، ناسزا و حتی آسیب فیزیکی به‌خوبی برمیان.
102
17
من حجاب استایل نیستممم چادری‌ام خانووم🤍 بیزون هم که میرم خیلی کم پیش میاد عکس بگیرم. اما چشم اگه گرفتم میذارم.
269
18
بچه‌ها یه‌سوال، تعداد از هدیه‌هاتون که نذر حضرت‌رقیه بود و قرار بود سر مژار شهیدنور هدیه بشن موندن. منتظر بودم پنجشنبه برسه که برم سر مزار. منتها پنجشنبه عاشوراست. عاشورا کسی میره گلزارشهدا؟
163
19
اول خدا بعدم اهل‌بست همیشه یاورتون باشن. توی این دوره‌زمونه خیلی ارزشمنده که بتونی طرف حق وایسی و راجع‌بهش هم با جرئت حرف بزنی. اگر کوچک‌ترین تاثیری گذاشتین، از ته قلبم می‌خوام خدا بهتون خیر فراوون بده.
166
20
بچه‌هام دونه‌دونه میان نازنازیم می‌کنن انقدر خوشحال می‌شم که می‌بینم جهالت تا این‌جا نیومده و همتون خوشگل‌موشگل و مهربون و عاقل و بالغ هستین😭🤍
162