cookie

Мы используем файлы cookie для улучшения сервиса. Нажав кнопку «Принять все», вы соглашаетесь с использованием cookies.

avatar

نجوم الروايات

قناة نجوم الروايات احدي قنوات التلجرام التابعة لمدونة عشاق الروايات 💚✍🏻

Больше
Ирак2 304Арабский3 392Книги312
Рекламные посты
47 333
Подписчики
+1424 часа
+1157 дней
+73330 дней

Загрузка данных...

Прирост подписчиков

Загрузка данных...

محمود: هي المانجا اللي في التلاجه راحت فين؟ رحمه: انت بتبصلي كده ليه!! انا مشوفتش حاجه محمود: انا حطيتها ب ايدي قبل ما انام ومحدش بيسهر في البيت ده غيرك رحمه: انت قصدك علي المانجا الصفرا!!! محمود: ايووه هي دي رحمه: دي كانت هتبوظ محمود: وطبعا هي صَعبت عليكي فاكلتيها صح؟؟ رحمه بضحك: الله ينور عليك محمود: ده اللي هحطك مكان النجفه واخليكي تنوري البيت كله دلوقتي هاله: يارب هو انا مربيه قط وفار ما تحترمو سنكم بقا رحمه: انا لسه صغيره محمود: نعم؟؟ 23 انتي اللي زيك متجوزين ومخلفين رحمه: فين الانجاز يعني؟؟ انا مبسوطه هنا معاكم محمود: بس احنا مش مبسوطين يا اختي رحمه: ما انت 28 سنه واحنا سايبينك عايش معانا وساكتين محمود: بس انا خاطب وبكون مستقبلي انتي بقا بتعملي إيه رحمه: قاعده بسلي ماما وبقول ل خطيبتك علي تحركاتك وبخلص الباقه في نص الشهر ها عاوز إيه تاني محمود: كتر خيرك مشغوله والله رحمه: يلا ربنا يعوضني بقا امهم اتكلمت من الاوضه: اعملو حسابكم هنروح فرح بنت عمكم بكرا ولازم نتحرك بدري علشان المكان بعيد رحمه: لولولولي انا بحب الافراح اوي هروح اختار الفستان اللي هحضر بيه محمود: وانتي ايه مفيش اي احساس!! مفيش اي حاجه جايه من ناحيتك خااالص؟؟؟ رحمه: انا مش هرد عليك ولا هعصب نفسي عارف ليه؟ محمود: ليه يا اخره صبري رحمه: علشان خطيبتك هتنكد عليك علشان انت نسيت تحتفل بعيد خطوبتكم محمود بصدمه: هارسوح هو يوم الخطوبه بقا عيد وبتحتفلو بيه رحمه: اوماااال ده انت هيتنكد عليك نكد مكثف كمان علشان انت مكلمتهاش بليل محمود: ده انتي عارفه حاجات في حياتي انا ذات نفسي معرفاش رحمه باستفزاز: هو انا عندي اهم منك اهتم بيه يا حودا محمود: اختفي من قدامي احسنلك انا ومحمود اصحاب مش بس اخوات وبنستمتع اوي بفقره القط والفار اللي بنعملها كل يوم دي بتخلي اليوم احلي بعد وفاه بابا من 4 سنين وهو بقا كل حاجه في حياتنا انا وماما ورغم ان ماما شديده ومتحبش الدلع الزياده بس بتسمعنا وبتحل اي مشكله بهدوء واكتر عقاب صعب علينا انها تتجاهلنا ومتكلمناش رحمه: ها إيه رأيك في الفستان محمود: هو فيه جمال كده ده انتي قمر القمرات رحمه: المدح الاوڤر ده مش مطمني محمود: هو انا عندي اغلي منك علشان ادلعه يا رورو!! رحمه: بعد رورو دي تقر وتعترف عاوز مني إيه محمود: وانبي تهدي ندا شويه علشان نازله نكد عليا صبح وليل علشان نسيت يوم الخطوبه رحمه بغرور: تدفع كام محمود: لا انا اختي مش ماديه رحمه: لا انا ماديه عادي لمتابعة باقي الرواية كاملة من الفصل الاول للاخير من هنا 🩵👇🏻 https://www.nogoom-elrewayat.com/2024/05/blog-post_34.html
Показать все...
رواية رايت في قلبك عشقك لي كاملة جميع الفصول بقلم امنيه حاتم

رواية رايت في قلبك عشقك لي كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة امنيه حاتم رواية رايت في قلبك عشقك لي كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة ع

3👍 2🥰 1
. ازيك يااااا،،  هو انت العريس  - ايوة انا،  انتي اخت العروسه الصغيره صح . دا باين عليه غبي،  انا العروسه، - عروسه ايه انت العروسه ازاي دا انا لو اتجوزت كنت جبت قدك، . ليه انت عندك كام سنه يا جدو - 31 يا لمضه . وكبير علي كده اتنيل - وكمان قليلة الادب، . انت هتلبخ وربنا المهم عليك واقول بيتحر.ش بيه - لاااا ده كده كتير، عن اذنك، . لا لا استني ونبي تعاله بس هفهمك، - ايييه ده انزلي من علي التربيزه . نزلت اهو بس علشان خاطري تجوزني شهرين - ايييه . يوووه انت مخك تخين ليه، اقصد تخطبني شهرين وبعدين نفشكل - وانتي عاوزاني اخطبك شهرين ليه، . اقولك،  اصل الجماعه اللي برا دول مانعني اخرج ولا امسك فون ولا اعمل حآجه وبيقولولي لازم اتخطب او اتجوز، -يابنتي انتي صغيره مش هننفع نتخطب يوم واحد حتي . انت عارف عندي كام سنه علشان تقول صغيره ما تتعدل - هضر.بك كف اكس.ر سنانك احترميني، انطقي عندك كام سنه، . طيب هنطق اهو دا انت خنيق، عندي 25 سنه - نعم نعم نعم هي مين دى اللى خمسه وعشرين . ايوا وربنا بس انا يبان عليه سفيفه شويه - شويه بس قولي شويات . اخلص يا طعم موافق ولا لا - لا مستحيل . كده طيب يا مااا - اخرسي اخرسي هتعملي ايه . هتخطبني بمزاجك ولا اخليك تصلح غلطتك والي في بطني يتكتب باسمك يا متحر.ش يا مغتص..ب - خلاص موافق هخطبك حاضر بس اخرسي . سيبني افكر لمتابعة باقي الرواية كاملة من الفصل الاول للاخير من هنا 🩵👇🏻 https://www.nogoom-elrewayat.com/2024/05/blog-post_29.html
Показать все...
رواية جذبتني بجنونها الطفولي كاملة جميع الفصول بقلم مي احمد

رواية جذبتني بجنونها الطفولي كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة مي احمد رواية جذبتني بجنونها الطفولي كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة

👍 7👎 2
الناس دي بتعمل ايه في اوضتي ليلة دخلتي ومين الحيو*ان اللي معاكي على السرير دا = في ايه يا حبيبي.. احنا عندنا في عيلتنا عندنا تقاليد ان لازم اهلي يشوفو ليلة الدخلة كاملة وحياه امك!!!! " بيت العيلة من اكتر الحاجات اللي ممكن تسبب مشاكل في حياتنا بس كنت دايما فاكرة اني لما هخرج منه هتنتهي المشاكل دي ولكن انا مكنتش اعرف ان اللي فات دا كله كان تمهيد للي هيحصل قدام بذمتك مش كان احسن انك تتجوزي أنتي وبودي بدل الراجل الغريب اللي انتي جايباه دا = مروان مش هيكون راجل غريب يا خالتو.. دا هيكون جوزي وبعدها هيكون واحد من العيلة و بعدين انا و بودي اخوات مش اكتر من كدا اخوات اه.. بس على الاقل كان مضمون.. بكرا تشوفي مروان دا هيعمل فيكي ايه = انا مش عارفة ليه انتي مش بتحبيه وانا احبه ليه يا حبيبتي هو انا اللي هتجوزه؟ = بس يعني حاولي تتقبليه شوية حاولت والله ومش عارفة.. اول ما بشوفه بتعصب وبعدين تحسيه عيل ملزق كدا و مش مظبوط " ضحكت ورديت عليها قصدك يعني عشان بيدلعني = ايه نودي دي.. دمه سم وهو بيقولها لعلمك بقا دي اكتر حاجة بتحببني فيه.. بحس انه حنين عليا أوي = امممم حنين اه.. اشبعي بيه يا حبيبتي بقولك ايه يا خالتي.. طبعا انتي عارفة انا بحبك قد ايه ويمكن أكتر من امي والله ف عشان خاطري حاولي تقبليه عشاني انا حتى = حاضر يا حبيبتي " من ساعة ما فتحت عيني على الدنيا وانا مش شايفة غير خالتي صفاء.. تقريبا انا عيشت و اتربيت عندها.. كنت باكل واشرب وأنام كمان وطبعا انا مكنتش لوحدي،، كان معايا بودي ابن خالتي و دا اللي انا قضيت معاه حياتي كلها لحد ما دخلت الجامعة و اتخرجت كمان.. خلاص هتتجوزي وتسبيني يا هند = يا بودي هو انا هسافر يعني.. مانا هبقا موجودة برضو يعني تقدر تيجي عندي في اي وقت وجوزك هيوافق على اللي أنتي بتقوليه دا = وهو مروان ميوافقش ليه ؟ انا حاسه مش بيطيقني = حرام عليك متقولش كدا،، انت بس عشان متعرفوش كويس لا عارفه وعارف هو عايز ايه = يعني هيكون عايز ايه عايز ياخدك مننا ويبعدك عن اهلك وصحابك = مروان لو كان عايز يعمل كدا مكنش وافق اننا ناخد شقة جنبكو هنا عشان مبقاش بعيدة عن امي و بعدين سيبك بقا من مروان خالص وخلينا فيك انت.. عملت ايه مع شهد؟ عادي ولا حاجة = ولا حاجة ازاي ياابني.. مش دي البت اللي كنت هتمو*ت وتكلمها،، ويوم ما تكلمها تعاملها بالشكل دا عملت فيها ايه يعني؟ = حرام عليك يا بودي البت مكلماني وهي بتعيط وهي المفروض كدا تصعب عليا مثلا يعني = لا بس لو مش عايزها قولّها قولتلها كتير وهي مش عايزة تفهم = يبقا بتحبك يا بودي انا مش حاسس معاها بأي حاجة لمتابعة باقي الرواية كاملة من الفصل الاول للاخير من هنا 🩵👇🏻 https://www.nogoom-elrewayat.com/2024/05/blog-post_131.html
Показать все...
رواية حياة جميلة من الصغر كاملة جميع الفصول بقلم يوسف محمد

رواية حياة جميلة من الصغر كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة يوسف محمد رواية حياة جميلة من الصغر كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على

👍 2 1
صحيت من النوم علي زغاريط امي في الأوضه مريم: اي يا ماما حد يصحي حد الصبح كده بتزعرطي ليه اياد نجح فريده :اياد مين بس قومي كده يا عروسه مريم: اه عروسه انا عيني الشمال بترف من امبيرح كنت حاسه فريده: بقولك ايه يا مريم المرادي عريس لقطه وميتعوضش يبنتي مريم: يا ماما مش انا قولتلك كتير قبل كده اني مش بفكر في الجواز دلوقتي عشان دراستي فريده: دراسه ايه يام اربع ملاحق مريم احم هي بقت كده فريده ايوه وهتقبليه وابوكي كمان وافق ومش عايزه نقاش و خرجت من الأوضه مريم: فتحت البلكونه ووقفت فيها وبدأت خصلات شعرها تطير مع الهوا وفجاه الدنيا مطرت معلنه عن بدايه فصل الشتاء اتنفست مريم: بقوه وقالت يا رب استوب ( مريم بنت جميله جدا بشرتها بيضا وعيونها عسلي وقصيره وجسمها رفيع بس مناسب لطولها وشكلها كيوت جدا مش محجبه في تالته كليه اداب عندها ٢١ سنه مرحه بتحب الحريه ومش بتحب حد يتحكم فيها أبدا ) مامتها فريده طيبه جدا بتحب ولادها ومدلعاهم جدا ومش بترفضلهم طلب بس ده هتحس مع الوقت انو انقلب ضددها اياد اخو مريم عندو ١٩ سنه أولي كليه تجاره أنجلش يلا نكمل 😉 خرجت من الأوضه لقت مامتها  مشقلبا الدنيا عشان العريس مريم : يا ماما والله ما تتعبي نفسك انا هطفشه فريده: بت انتي والله لو عملتي اي حركه من بتوعك دول انسي أن ليكي ام فاهمه كانت بتتكلم بجديه شديده اول مره تحسها في نبره امها اجا المغرب وكان العريس قاعد في بيتهم بيتكلم مع ابوها محمد ازي حضرتك يا عمي طبعا أنا جتلك الشغل وفهمتك ظروفي انا يتيم الاب والام مليش غير اخت وحده ومتجوزه ومردتش احبها معايا عشان لو اترفضت احم ميبقاش فيها حرج يعني والد مريم :ازاي يا بني متقولش كده كمل محمد:   عندي خمسه وعشرين سنه وخريج هندسه ميكانيكيه وبشتغل في شركه الصراحه مش خاصه بيه بس بجتهد في شغلي لأجل توفيق ربنا مراد والد مريم : تشرفت بيك يا ابني والله وانا معنديش اي مانع انك تخطب مريم بس نشوف رأيها الاول محمد: اكيد طبعا راح مراد :ينده مريم وكان سايب محمد لوحده ومحمد قاعد متوتر وخايف يترفد وحب أربع سنين يروح من بين أيديه ف غمضه عين  طول عمره كان بيشوفها من وهيا في تالته ثانوي وهيا راحه الدروس لانه كان بيشتغل صبي ميكانيكي  في دراسته في مكان قريب من دروسها وكان غصب عنه يبص عليها وهيا جايه وحبها وحب طريقتها في الكلام وهيا وقفه ضحكتها اللي كانت بتخليه زي المغيب عن الوعي كان بيضايق جدا وهو شايفها بتكلم مع زملائها الولاد لو حد حتي سألها عن حاجه كان بيدعلها في كل صلاه تتحجب كان نفسه يكون أول راجل بشوف شعرها حبها لدرجه انه اقسم انها مش هتكون غير ليه" فجاه بيسمع صوت حمحمه مريم: احم سلام عليكم كانت لبسه فستان اسود  والهيلز بيضا وفرده شعرها علي ضهرها  وحطه ميكاب خفيف مريم قعدت محمد: ازيك يا انسه مريم مريم: الحمدلله محمد: احم  انا محمد عندي ٢٥ سنه وبشتغل مهندس ميكانيكي وشغال في شركه وامام مسجد رفعت مريم: وشها بصدمه ازاي امام مسجد وجاي يتقدملها وهي مش ملتزمه ولا حتي محجبه وقالت بتلقائيه ليه محمد: هو ايه اللي ليه مريم: ليه انا محمد: دي حاجه انا مينفعش اقولك عليها دلوقتي واحم ولو سواء فيه نصيب أو لا وانا متاكد انك نصيبي باذن الله هطلب منك طلب مريم: ايه الثقه دي وطلب ايه محمد تتحجبي مريم: ايييه احنا هنبتديها تحكمات من اولها محمد: ابدا خالص والله دي مش تحكمات مني ده شرع الله يا بنت الناس وعشان انا خايف عليكي وبعدين دي معصيه وذنب كبير مريم: بسخريه وايه تاني يا شيخ محمد بغض النظر انك بتتريقي بس انا بفرح اما بسمعها اوي محمد: وفي حاجه كمان احم يعني احنا هنعمل خطوبه اسلاميه بسرعه وبعدين هسافر سنه تبع الشغل واجي ونتجوز مريم: بصدمه انت بتقول ايه وبعدين ازاي يعني وانا اتعرف عليك امتا وازاي يعني محمد :ده علي عيوني والله بس ده عشانك مريم: باستغراب عشاني ازاي لمتابعة باقي الرواية كاملة من الفصل الاول للاخير من هنا 🩵👇🏻 https://www.nogoom-elrewayat.com/2024/05/blog-post_59.html
Показать все...
رواية حياتي ومستقبلي اولا كاملة جميع الفصول بقلم انسة قهوة

رواية حياتي ومستقبلي اولا كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة انسة قهوة رواية حياتي ومستقبلي اولا كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على

👍 7
الام:  اتصرفى وتخرجى اخوكى من السجن ااه انا مليش غيره يابنت حسن. شمس بدموع:  اخرجه ازاى اجيب منين اناا اقل محامى طالب اتعاب بس 20 الف اجيبهم منين غير اللى ابنك نصب بيهم على الراجل. نادية بقسوة:  معرفش اتصرفى ولا عيزاه يفضل ف السجن. شمس بقهر:  ياريت يفضل ف السجن واخلص منه ومن قرفه يمكن يتربى بدل ما انتى بوظتيه من دلعك فيه على قفاي....... سكتها الاقلم اللى نزل على وشها. نادية:  اخرسى قطع لسانك ومن الاخر ي شمس لو مخرجتيش اخوكى ملكيش قعاد ف البيت دا. شمس سابتها وخرجت تتمشى وتقعد ف مكانها. عم محمد:  مالك ي بنتى. شمس:  تعبت والله ياعم محمد ومش عارفة اعمل اى. عم محمد:  مالك بس يابنتى. شمس بدأت تحكيله كل حاجة. شمس بدموع:  مش عارفة اعمل اى ولا اتصرف ازاى. محمد بتفكير:  قومى معايا يابنتى. شمس بإستفهام:  فين. محمد:  قومى بس. شمس راحت مع محمد شافت ڤيلا كبيرة وحرس كتير بدأت تخاف ومسكت ف محمد جامد. محمد:  رمضان ممكن تقول للباشا محمد بتاع الكورنيش. رمضان:  ثوانى طيب. ف الداخل... رمضان: محمد برا ياباشا وعايز يقابل حضرتك. هاشم:  دخله ي رمضان. دخل محمد وشمس ل هاشم وبدأ محمد يحكيله حكايه شمس. هاشم:  انتى بتدرسى ي شمس. شمس:  ايوا انا ف تانى سنة من هندسة معمار. هاشم:  ماشاء الله بصى يابنتى انا اسر ابنى هيتواصل معاكى وان شاء الله الموضوع هيتحل ومستنيكى يوم الحد ف الشركة بتاعتى ودا عنوانها. شمس بسعادة:  بجد شكرا اوى اوى. محمد:  مش قولتلك هاشم بيه هيحل الموضوع. شمس:  بجد شكرا وان شاء الله هرجعهم ليك ف اقرب فرصة. هاشم وابتسم:  انتى زى ملك بنتى فاى وقت احتاجتى حاجة انا موجود. شمس:  تسلملى بجد يالا ياعم محمد. محمد:  يالا يابنتى عن اذنك ي باشا. هاشم:  اذنك معاك ي محمد صح ياشمس. شمس:  نعم. هاشم:  رقم فونك اى علشان نعرف نوصلك. شمس:  ****011 هاشم:  تمام كدا. شمس ومحمد مشيوا وهى مبسوطة وف نفس الوقت شايلة هم تسديد الفلوس دى. لمتابعة باقي الرواية كاملة من الفصل الاول للاخير من هنا 🩵👇🏻 https://www.nogoom-elrewayat.com/2024/05/blog-post_460.html
Показать все...
رواية فتاة حياتها شعبية كاملة جميع الفصول بقلم ملك محمد

رواية فتاة حياتها شعبية كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة ملك محمد رواية فتاة حياتها شعبية كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبو

👍 6🥰 1
الام: اتصرفى وتخرجى اخوكى من السجن ااه انا مليش غيره يابنت حسن. شمس بدموع: اخرجه ازاى اجيب منين اناا اقل محامى طالب اتعاب بس 20 الف اجيبهم منين غير اللى ابنك نصب بيهم على الراجل. نادية بقسوة: معرفش اتصرفى ولا عيزاه يفضل ف السجن. شمس بقهر: ياريت يفضل ف السجن واخلص منه ومن قرفه يمكن يتربى بدل ما انتى بوظتيه من دلعك فيه على قفاي....... سكتها الاقلم اللى نزل على وشها. نادية: اخرسى قطع لسانك ومن الاخر ي شمس لو مخرجتيش اخوكى ملكيش قعاد ف البيت دا. شمس سابتها وخرجت تتمشى وتقعد ف مكانها. عم محمد: مالك ي بنتى. شمس: تعبت والله ياعم محمد ومش عارفة اعمل اى. عم محمد: مالك بس يابنتى. شمس بدأت تحكيله كل حاجة. شمس بدموع: مش عارفة اعمل اى ولا اتصرف ازاى. محمد بتفكير: قومى معايا يابنتى. شمس بإستفهام: فين. محمد: قومى بس. شمس راحت مع محمد شافت ڤيلا كبيرة وحرس كتير بدأت تخاف ومسكت ف محمد جامد. محمد: رمضان ممكن تقول للباشا محمد بتاع الكورنيش. رمضان: ثوانى طيب. ف الداخل... رمضان: محمد برا ياباشا وعايز يقابل حضرتك. هاشم: دخله ي رمضان. دخل محمد وشمس ل هاشم وبدأ محمد يحكيله حكايه شمس. هاشم: انتى بتدرسى ي شمس. شمس: ايوا انا ف تانى سنة من هندسة معمار. هاشم: ماشاء الله بصى يابنتى انا اسر ابنى هيتواصل معاكى وان شاء الله الموضوع هيتحل ومستنيكى يوم الحد ف الشركة بتاعتى ودا عنوانها. شمس بسعادة: بجد شكرا اوى اوى. محمد: مش قولتلك هاشم بيه هيحل الموضوع. شمس: بجد شكرا وان شاء الله هرجعهم ليك ف اقرب فرصة. هاشم وابتسم: انتى زى ملك بنتى فاى وقت احتاجتى حاجة انا موجود. شمس: تسلملى بجد يالا ياعم محمد. محمد: يالا يابنتى عن اذنك ي باشا. هاشم: اذنك معاك ي محمد صح ياشمس. شمس: نعم. هاشم: رقم فونك اى علشان نعرف نوصلك. شمس: ********011 هاشم: تمام كدا. شمس ومحمد مشيوا وهى مبسوطة وف نفس الوقت شايلة هم تسديد الفلوس دى. لمتابعة باقي الرواية كاملة من الفصل الاول للاخير من هنا 🩵👇🏻 https://www.nogoom-elrewayat.com/2024/05/blog-post_460.html
Показать все...
رواية فتاة حياتها شعبية كاملة جميع الفصول بقلم ملك محمد

رواية فتاة حياتها شعبية كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة ملك محمد رواية فتاة حياتها شعبية كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على فيسبو

اعاااااا يا لهوتي الفيله بتولع اجري يا مجدي و في ثواني كانت لبست الروب بتعها وبتنزل علي سلم الفيلا... يلهوتي نسيت الشبشب و التليفون واللاب... وطلعت برا الفيلا و المطافي جت.... عموا الحقني الفيلا ولعت اععععععع عمها: اهدي يا حبيبتي انا أتصلت بالمطافي و البوليس زمانه جاي مش ده المهم المهم الشاحن.... شاحن ايه؟ شاحن الفون اعععععع يعني يا بنت الهبله الفيلا بتتحرق بللي فيها وانتي تقوليلي الشاحن... وايجا البوليس... الظابط بتحيه عسكريه تمام يا خالد بيه كل حاجه تحت السيطره و قدرنا نوقف الحريق... خالد: برسميه تمام يلا رودي تعالي معايا.... رودي: تب والشاحن.؟ خالد: هطق منك اعمل فيكي ايه وبيمسكها من قفاها... (زي حرامي الغسيل 😂😂) كلوا من اخويا الله يرحمه أنا دلوقت بس عرفت هو مات أزاي... وخدها وراحوا فيلته.... رودي: اععععععع يا عمي شوفت اللي حصل زمان الرويات بتعتي ولعت و النوتيلا اللي في التلاجه اتحرقت و الشيبس و الاندومي اللي في المطبح اععععععع وفضلت تصرخ ... خالد: وهو حاطط ايده علي ودنه حرام عليكي ودني اتخرقت... انا لو مت مجلوط هيبقي بسببك... رودي: لا متموتش استني لما تصلح الفيلا الاول.... ( ونعم التربيه 😂😂) خالد: بتشنج خلاص اهي بدات اهي.. وهو واقف ورا هيموت من الضحك علي كلام المجنونه دي.... من وجهت نظره هو... خالد بيه... خالد: اهلا يا رعد اتفضل.... خالد: رودي احب اعرفك ده رعد من أكفاء الظباط عندي.. و تلميذي رعد: ده شرف كبير ليا يا خالد بيه هي فين الدكتوره رودينا النجار.... خالد: اهي... رعد: بأستغراب فين؟ وبيبص ل رودي انتي اكيد بنتها فين ماما يا حلوه.... رودينا: بغيظ بنت مين يلا... احنا هنهزر حنا.... رعد: بنت احترمي نفسك والا هقول لماما... ها ياعمي فين الدكتوره.... خالد: وهو خلاص هيموت من الضحك 😂😂😂😂 خلاص مش قادر هموت.....يا أبني ما رودينا قدامك اهي بس انا بدلعها اقولها يا رودي... رعد: بصدمه دي طب أزاي ها ازاي دي طفله.... رودي: بغيظ و عصبيه و احمر وجهها مما جعل شكلها جذاب جداً... متحترم نفسك يا أخيرا انت هو انا مش مليه عينك ولا ايه... رعد: ببرود الصراحه لا.. رودي: لا انت جبت اخرك معايا وربنا أشرحك هنا أظبط زوايا يلاا.. رعد:لسانك طويل علي فكره.. خالد: بضحك 😂خلاص يا ولاد عيب يارودي.. رودي: بغيظ أنت مش سامه يا عمي هو بيقول إيه؟ خالد: رعد هيكون المساؤل عن حميتك يا رودينا... ويا رعد رودينا في حميتك أنا مامنتش لحد غيرك في حميتها... هي اه شكلها شكل أطفال اعدادي بس في الحقيقه هي دكتوره رودينا النجار و هي دكتوره في كلية العلوم واللي حصل من شويه ده كان محاوله لقتلها علشان الأبحاث اللي بتعملها عن الذره... وعلشان كده أنت لازم تحميها دي مهمتك الجديده لان لو البحث بتعها وقع في الايدين الغلط لمتابعة باقي الرواية كاملة من الفصل الاول للاخير من هنا 🩵👇🏻 https://www.nogoom-elrewayat.com/2024/05/blog-post_43.html
Показать все...

👍 16😁 3
انت عاوزني اتجوز ومراتي لسه مكملتش اسبوع ميته! الاب ببرود وفيها اي يعني هتفضل العمر كله حزين عليها يعني. قاسي بصدمه، انت عارف انت بتقول ايه مش دي فاطمه الي كنت بتحبها وانهارت لما ماتت! الاب ببرود اكبر دا الي عندي وهنروح بكره نكتب الكتاب. قاسي بصله بغضب وحزن وطلع من القصر وعاطف بص علي طيفه بحزن. عند قبر فاطمه قعد قدام القبر بحزن وهو بيقول عارف انك كنتي بتعشقيني وبتتمنالي الرضا ارضي لكن اعمل ايه غصب عني القلب ومايريد؛ كل الي قدرت اعمله معاكي اني عاملتك بما يرد الله كنت بقدملك كل الاحترام والتقدير، لكن عمري ماقدمتلك الحب والحنان عمري ماحسستك انك اهم شخص في حياتي، عارف انك زعلانه لكن غصب عني، اوعدك اني احافظ علي ابننا وهحطه جوه عيني، اوعدك! ركب العربيه بحزن عميق وهو بيرجع علي القصر وطلع علي غرفه ابنه من غير مايكلم عاطف.، دخل الغرفه كان ياسين قاعد لوحده وطافي النور، طفل عنده 4 سنين عارف يعني ايه حزن!، يعني ايه فقدان الام!، قاسي راح لي واخده في حضنه وهو بيفتح النور وبيقول، حبيب بابا قاعد في الضلمه ليه. ياسين بصله ومردش قاسي أخذه في حضنه وهو بيحكيله حدوته. في مكان تاني صحيت بنت وهو حد بيشدها من شعرها بعنـ ف وبتقول احنا مش فاتحينها اوتيل قومي ياختي شوــفي الي وراكي.، البنت بتعب واضح انا خلصت كل الي ورايا حرام عليكي بقي انا تعبت مرـــمطه،،،، مسكتها من شعرها بغـضب وهي بتقول بقي انتي يازبا. له بتعلي صوتك عليا ياختي حرـــمت عليكي عشتك. بصتلها بقله حيله وانا بقوم بتعب اخدمهـا واخدم بناتها، من بعد مابابا مات وهي ظهرت علي حقيقتها،، قومت جهزت الغدا ولاقيت ابنها داخل المطبخ وهو بيمسك شعري وبيقول لسه مصممه ياوحش الكون، شيلت ايده بقرف وانا بقوله لو انت اخر شخص في الدنيا مش هتتجوزك. بصلي بغضب وهو بيقول ماشي ياملاك هتيجي برضو تحت ايدي،، بني آدم رزل... عملت الغدا وكنت همشي لاقيتها بتقولي كتب كتابك بكره! حد متخيل دا انا حتي لسه عندي ١٧ سنه. جريت ودخلت اوضتي وانا حابسه دموعي وقلبي نبضاته عاليه. اتوضيت وصليت وانا بدعي ربنا إنه يخلصني من العذاب ده. جه يوم جديد وصحيت علي ضرب وشتيــ مه ليا كالعاده لكن المرادي مش علشان تنضيف او اكل او خدمه علشان اجهز نفسي علشان تعرف تبيعني بمبلغ حلو، لبست وجهزت دا اهون عليا من عذاب مرات ابويا جه الراجل كان راجل كبير في السن لكن مهتمتش اهم حاجه اخلص من مرات ابويا وولادها كتبنا الكتاب وزي ماتوقعت باعتني بمبلغ مكانتش تحلم بيه، حسيت انا قد ايه رخيــ صـه في نظرهم. ركبت العربيه ومدتهوش اي اهتمام ووصلنا قدام قصر كبير كان شكله جميل لكن بردو مهتمتش هيبقي عـذاب برضو. دخلنا القصر وشوفت شاب نازل علي السلم وشايل ولد وبيقول مين دي _مراتك! لمتابعة باقي الرواية كاملة من الفصل الاول للاخير من هنا 🩵👇🏻 https://www.nogoom-elrewayat.com/2024/05/blog-post_25.html
Показать все...

👍 7 5
نور: فـ.. فارس كانت بتصحيه من النوم ما حستش غير وهي تحت منه فارس دفن وشه في رقبتها وباسها:مش قلتلك الف مرا متجيش اوضتي ولا انتي عاجبك نور بدموع: تيتا الي قلتلي اصحيك بعد عنها: قومي ظبطي لاوضه وحضريلي الحمام ومتكررش تاني قعد علي الكنبه وولع سجاره ومركز معاها كانت بتلم الهدوم وكل الكركيب الي علي لارض خلصت وا دخلت تحضرله الحمام حط السجاره في الطفايه ودخل الحمام هي اتوتر لما شافتو... وهو كان مبسوطه من كسوفه طلعت هي جري علي برا كنت بتجهز ليه الهدوم الي هيلبسه شويه وطلع هو لاف فوطه علي وسطه وقف قدم المريه يسرح شعره شافه بتطلع قميص ابيض فارس:اسود.... اسود يا نور هزت راسها وطلعت ليه قميص اسود ونزلت تحت تحضر ليه الفطار شويه ونزل هو وفي حارس بلغه ان في وحده عايزه فارس سمح ليه انه تدخل دخلت ست: انا عايزه بنتي فارس بيشرب سجاره بكل برود : مفيش _يعنى ايه مفيش دي بنتي في الحظه دي طلعت هي بالقهوة وحتطه قدمه فارس مسك ايدها قبل ما تمشي وبصوت واطي : عايزه ترجعي وهي هزت راسه والدموع ماليه عنيها... ودخلت تجري علي جوه فارس بهدؤ: اطلعي برا.... وهي مشت بغيظ فارس لسه هيلف يدخل وراها شاف سته الي قاعده علي كرسي متحرك : اتجوزه يا فارس وريح قلبي فارس بغضب: اتجوز عيله دي عندها 15سنه : يا تتجوزها يا انا الي هرجعها عند امه.. لمتابعة باقي الرواية كاملة من الفصل الاول للاخير من هنا 🩵👇🏻 https://www.nogoom-elrewayat.com/2024/05/blog-post_96.html
Показать все...
رواية اضائت حياتي بنورها كاملة جميع الفصول بقلم الكتابة الصغيرة

رواية اضائت حياتي بنورها كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة الكاتبة الصغيرة رواية اضائت حياتي بنورها كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة

👍 6 4
مامتها : إيه الد*م إلي على سريرك دة يا بنتي ! بصدمة : د*م إيه يا ماما !! مامتها بخضة : تعالي شوفي راحت ناحية سريرها و لقت نُقط د*م من عند مخدتها، ف حطت إيدها على مناخيرها و قالت : شوفي كدة يا ماما، ممكن أكون متعو*رة مامتها بخوف : لا مفيش حاجة .. لازم نروح للدكتور يا تقوى يا بنتي تقوى بتنهيدة : طيب يا حبيبتي .. إطلعي أنتِ بقى عشان ألبس عشان متأخرش على الجامعة سناء مامتها : لا هنروح الأول للدكتور .. مش مُشكلة تتأخري على الجامعة النهاردة و أعملك إشاعة على المُخ تقوى : طيب يا ماما خرجت مامتها، ف أخدت تقوى نفس عميق .. بقالها أيام مش عارفة تنام .. بتحس بريحة في أوضتها .. ريحة رجالي بس ريحة حلوة .. قربت من نُقط الد*م و شميتها لقت ريحتها عادية تقوى : يا ترا إيه دة ؟ قامت تقوى و أخدت شاور، و فتحت دولابها، لقت هدومها متوضبة ! رغم إنها موضبتش الدولاب ! مرشوش عليهُم برفان حريمي ريحتُه تُحفة، دة غير النفتالين إلي بين طبقات الهدوم .. ما عدا الدُرج بتاع أغراضها و ملابسها الخاصة كان زي ما هو .. تقوى و هي بتشم ريحة الفُستان : الله ! ماما دي عليها حاجات .. قمر و طبعًا إفتكرت إن مامتها إلي عملت الدولاب بالطريقة الجميلة دي .. لسه كانت هتشيل الفوطة من على شعرها عشان تبدأ تلبس إزاز البلكونه عمل صوت .. في قربت و قفلتُه و بدأت تلبس .. " عند الدكتور " بقلم : #هنا_سلامه " الرواية مش رعب للعلم بس.. 😂💙" تقوى بخوف : ماما خليكي معايا .. أنتِ عارفة إني بخاف من الدكاترة أوي سناء بحنان : متخفيش يا نور عيني دي بس إشاعة بسيطة على المُخ .. أنتِ ناسية إن أبوكي ما*ت بنفس الطريقة دي .. كان بينزف من مناخيرُه و طلع عندُه سرطان تقوى بذُعر : إية يا ماما ! مفيش كدة ! متفو*ليش في وشي ! سناء بتنهيدة : طيب يلا دورك جيه يا حبيبتي دخلت تقوى بخوف أوضة الإشاعة، الدكتور كان في الحمام، جسمها كان متلج و خايفة .. هي حتى بتكره ريحة العيادات و الأدوية و البنـ*ـج و الحُـ*ـقن .. بسبب إنها عملت عملية و هي صُغيرة بسبب حادثة .. و طلعت منها بأعجوبة ! نامت على السرير و الجهاز بتاع الإشاعة فوقها، غمضت عيونها جامد أوي بخوف .. و هي بتجز على سنانها لحد ما حست إن أعصابها بتسترخي و صوت عميق مليان حنان بيقول : متخفيش .. بدأت تهدى و نفسها ينتظم و هي حاسة بإيد ناعمة على راسها و بتدلكها .. كانت حاسة إنها مُغي*بة، مش عارفة تسأل ده مين و لا إيه إلي بيحصل .. و ليه إسترخت كدة .. بدأت متجزش على سنانها ف قال نفس الصوت بحنان : عاوزك تاخدي نفس عميق .. شهيق و زفير .. و تقولي هوووف ! هساعدك .. هساعدك زي ما بعمل كل مرة كانت حاسة إن قلبها بيدُق بسُرعة جدًا، الغريبة إنها سمعت كلام المجهول ده و قالت : هوووف ... حست فجأه إنها راحت في دُنيا تانية، و ثواني بالضبط و جالها صوت تاني .. كان صوت الدكتور : شاطرة يا آنسة تقوى .. مخوفتيش زي باقي الستات من الإشاعة .. رغم إن في ناس بيجيلهُم ضيق تنفُس من الجهاز و بيتعبوا .. تقوى بصدمة : خلصنا !! الجهاز خِلِص !! الدكتور ببرود : أيوة .. يلا إتفضلي لمتابعة باقي الرواية كاملة من الفصل الاول للاخير من هنا 🩵👇🏻 https://www.nogoom-elrewayat.com/2024/05/blog-post_70.html
Показать все...
رواية عشق خفي من طرف واحد كاملة جميع الفصول بقلم هنا اسلامه

رواية عشق خفي من طرف واحد كاملة جميع الفصول هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة هنا سلامه رواية عشق خفي من طرف واحد كاملة جميع الفصول صدرت لاول مرة على

👍 18 3