ru
Feedback
809
Подписчики
-124 часа
+57 дней
+5030 день
Архив постов
photo content

یک دروغ دوست داشتنی اما باور کردنی تر از راست

photo content

سوکت شارژر تو گوشی موند ولی شارژر در اومد

من و مامان
من و مامان

جنازه ات هنوز در سر من است برای همین گاه گاه از دماغم خون می آید

جوری که نشسته بود به نظر میومد اونم حالش خوب نباشه

Видеосообщение00:08

Голосовое сообщение00:19

اقا ما حالمون بده به کی بگیم

هیچ باری نبوده توی این چند وقت که برم زاینده رود و مدت طولانی به این فکر نکنم که خون هایی که کف این رودخونه ریخته شد با هیچ ابی پاک نمیشه به این که خانواده هایی هستن که با دیدن این رود یاد بچشون میوفتن نمیدونم هرچی هست من خیلی فکر میکنم و با پوست و استخونم حسشونو درک میکنم بمیرم برای تک تکتون

غمگین شدم

الان دیدم رو قبر یه خانومی که اسمش نسترن بوده نوشته بود (ای صبا گر سوی ایرانم گذشتی خاک آن را غرق بوی نسترن کن ) شعر فرامرز اصلانی

خب حالا من چطوری بعد استروکس براتون داریوش بذارم

واهاهایهای یک ممبر طلایی دیگه

https://t.me/aa012ELIXIR88/14799 ارههه منم هستمممم🫆

وای وای خوشحال شدم تو یک ممبر طلایی هستی یک ممبر واقعی نشان وفاداری برای تو

https://t.me/aa012ELIXIR88/14799 بلی من هستم🙌

نهصد نفر بودیم

کسی اینجا هست از وقتی که اسم چنل Elixir بود؟