ru
Feedback
810
Подписчики
-124 часа
+57 дней
+5030 день
Архив постов
Видеосообщение00:12

Видеосообщение00:22

‎ عذاب وجدان دارم با این واقعیت رو به روت کردیم🤣🤣🤣

Голосовое сообщение00:26

https://t.me/aa012ELIXIR88/14923 دقیقا اگر داداش نداشته باشی خواهر شوهرم نمیشی که زن داداشت خون به جیگر کنی سلطیه بازی دربیاری سرش 😭😂😂😂😂

و همچنین عمه ی کسی🦦

Видеосообщение00:28

من هیچوقت خواهر شوهر هیچکس نمیشم😭

خانمممممم اگر داداش داشتی میشدی خواهر شوهر نه که خواهر داری پس میشی خواهر زن

Видеосообщение00:07

شوهر چه خواهرییی😂😭🦦

نه نهه😭

شوهر کرده واژه جالبیه😂 شوهر رو کرده!

من نسترنم خواهر شوهر

‎ ببین تو خواهر کی ای؟ یاسمن یاسمن کیه؟ زن کیوان پس تو چی ای؟

فهمیدم من خواهر یاسمنم و خواهر زن کیوان

خواهر شوهر ینی تو خواهر کیوانی ولی خواهر زن ینی تو خواهر یاسمنی درنتیجه تو خواهر زن هستی

پس خواهر زنشم

😂😭 خب میگی چیه کیوانی چیکار یاسمن داری

خواهر زن😂😂