ru
Feedback
Biteasy pro

Biteasy pro

Открыть в Telegram

اگه مشکل یا سوالی داشتید داخل کامنت ها بنویسید در اسرع وقت جواب می دم❤️🙏

Больше
3 348
Подписчики
-424 часа
-217 дней
-20130 день
Архив постов
لینک صفحه شاهان در گیتهاب https://github.com/HamedAp/Ssh-User-management

اگه به هر دلیلی دستورات بالا کار نکرد طبق ویدیو به صورت دستی دستورات رو وارد کنید

dpkg Hiddify-Debian-x64.deb

دستور نصب هدیفای👇

دستور دانلود هدیفای نکست روی ابونتو👇

وضعیت ما رو .همدردا اعلام وضعیت کنن با ایموجی ببینیم باید چه کرد
وضعیت ما رو .همدردا اعلام وضعیت کنن با ایموجی ببینیم باید چه کرد

یعنی گیری کردم سر Td lte فرقی هم نمیکنه اینترنت موبایلشم از این بدتره سرور ایران گرفتم واسه خودم تانل زدم😑

مرگ بر ایرانسل

photo content

👆temp

چرا انقد منو حرص میدید😭

photo content

photo content

لایسنس وارپ+ بدید

{ "type": "wireguard", "tag": "Warp-IR", "local_address": [ "172.16.0.2/32", "2606:4700:110:8100:4e7c:c44:9d01:c50e/128" ], "private_key": "eCqQFPdaz0DaGq1KGljN70FMAMuAskZOL4Sfj6Mo/2k=", "server": "188.114.99.60", "server_port": 4177, "peer_public_key": "bmXOC+F1FxEMF9dyiK2H5/1SUtzH0JuVo51h2wPfgyo=", "reserved": [ 189, 205, 220 ], "mtu": 1280, "fake_packets": "5-10" },

چون این بات هر چند ساعت یک بار لایسنس میده پیشنهاد دادم روی سرور المانتون وارپ+بزنید چند ساعت دیگه گذشت یه بار دیگه لایسنس بگیرید این قسمت هم

تغییر بدید

"reserved": "AAAA",