ru
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Открыть в Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Больше
181
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-330 день
Архив постов
New

New

جایی نمان که غمت بی‌ارزش باشد؛ آدم‌ها اگر دوستت داشته باشند، نمی‌توانند غمگینی‌ات را نادیده بگیرند.

‏تنها چیزی که شخصیت تورو نشون میده تصمیمات توئه، نه توانایی هات.

احساس مسئولیت کردن توی زندگیم نسبت به دیگران داره خفه ام میکنه:)

‏اره چیزی نیست افسردگی فصلیه. (هر ۴ فصل)

sticker.webm1.84 KB

ثبت نام کردم قراره من تموم بشم اما درسام نه

‏من کاستوم هالووین نمیخوام،اخلاقم کافیه.

دارم وسوسه میشم دکترا ثبت نام کنم

+1
#NEW

+1
New

گاهی اوقات نه یه جنگجوام، نه امیدوار، فقط ادامه دهنده ام.

من یه کودکم که رویاهاش بی اندازس… :)

New

New

New

Novan-Bi-To-Har-Shab-Live-Version-320.mp39.59 MB

Reminder: ‏رها کنید تا ادمای بهتری وارد زندگیتون بشن..