ru
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Открыть в Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Больше
181
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-330 день
Архив постов
هنوزم چشمای تو.mp34.22 MB

Repost from Rebel
من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی، ولی با ذلت و خواری پی شبنم نمیگردم

این قضیه ون گوگ که میگفت غم برای همیشه باقی خواهد ماند دیگه خیلی داره جدی میشه

Repost from Velarisy.
photo content

با نور و صدا مشکل دارم. درود بر تاریکی و سکوت.

من کلا متوجه شدم نباید برای آدم‌ها بجنگم، ترجیح می‌دم ببازم و بیام بیرون.

Kazhe Finali.mp315.19 MB

من الان ۲٪ آدمم، ۴۳٪ استرس، ۵۵٪ بلاتکلیفی.

پرسیدم رها کردن سخت بود؟ گفت نه به اندازه‌ی نگه داشتنِ چیزی که واقعی نبود.

Bu aksam olurum.mp36.14 MB

حالا هیچی

یک روز عشق نگهمون داشت و حالا

دیگه چیزی هم نداریم جز مامان و بابامون که بخوایم به خاطرش بمونیم.

دیگه جای موندن نیست

گذشته رو تو ایران جا میزاریم و میریم

روز به روز بیشتر میفهمم ناامیدی ته نداره.

To Raftio Delam Ghamin Shod.mp32.26 MB

#NEW

و گاهی یک تصمیم کوچیک، یک خط تازه روی سرنوشتت می‌کشه که هیچ پاک‌کنی قادر به محو کردنش نیست!

چقدر این استوری قاضی نظامو میفهمم:)
چقدر این استوری قاضی نظامو میفهمم:)