ru
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Открыть в Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Больше
182
Подписчики
Нет данных24 часа
+17 дней
-130 день
Архив постов
وقتی حس میکنم کسی روبروم وایساده که برام عزیزه… بدترین نشخوارهای فکری رو تجربه میکنم بدترین حس و حال ممکن و بیشترین بی حوصلگی و کلافگی… کنترل کردن برام سخت تر از همیشه میشه و حرف زدن سخت تر… سکوت میخوام حتی اگه به قیمت چند روز دپرس بودن تموم بشه… اِی

وقتی شب میشه،همه‌ی ”یادم رفته‌ها“ یادم میاد.

خون ميچكد از ديده در اين كنج صبوري ، اين صبر كه من ميكنم افشردن جان است .

Repost from 𝐀.𝟐𝟗
گاهی باید قبول کنی که الان فصل تحمله‌نه رسیدن.

ولی اگه یه روزم من بخشیدمت، تو خودتو به خاطر شبایی که من با گریه خوابیدم نبخش.

غم، چه واژه‌ی ضعیف و کم شدتی؛ حال ما را هیچ‌چیز نمی‌تواند توصیف کند.

این ترک جدید مهیار بفرست برای امن ترین آدم زندگیت. @Smokingchannel

#NEW

New

تو زندگی اکثرمون یکی هست که فکر میکنیم شاید اگه میشد میموند یا ما باهاش میموندیم اگه سنمون کمتر یا بیشتر بود اگه پول بود اگه مهاجرت نبود اگه خانواده هامون مخالفت نمیکردن اگه دنیا رو همون در همیشگی نمیچرخید و عشق به موقع اومده بود شاید زندگیمون بهتر از امروز بود. شاید خوشحالتر بودیم، خارجیا بهش میگن the one that got away. پریسا معتکف میگه تو همانی که کسی مثل تو معشوق نشد.

اون آخرین ذوق من برا دوست داشتن یک انسان بود

حس میکنم دیگه قرار نیست عاشق بشم یا اون ذوقای تهههههه دل ادم هست با دیدن یکی ضعف میکنی دیگه اونجوری نمیشم

حس میکنم شاید دیگه هیچ وقت یکیو مث اون دوست نداشته باشم

خیلی جاها حسم دروغ نمی‌گفت بهم، این خودم بودم که نخواستم باور کنم.

🔥 آهنگ جدید علیرضا قربانی

ز من لبخند میبینی ولی جانم پریشان است

با شرایطِ سخت کنار میام ولی حسرتِ این‌که همه چیز می‌تونست طور دیگه پیش بره، همیشه تو دلم می‌مونه.

🔥 آهنگ جدید مهیاد

Repost from ICE V
یکی از ویژگی های بارز من اینه که انقدر‌ حساسم‌ که متوجه هر تغییر‌ کوچیکی‌ تو لحن، مکالمه، نگاه کردن، رفتار، عدم‌ علاقه بقیه‌ میشم و به شدت به دل میگیرم.

' ژوان هریس: آدمها فراموش نمیکنند! فقط دیگر ساکت می شوند! '

Eror 1000 + 1 - Статистика и аналитика Telegram-канала @errors1001