391
Подписчики
+124 часа
+57 дней
+1030 день
Архив постов
391
چرا تعریف از خود نباشه؟ اتفاقا تعریف از خود باشه خیلی خوش استایل و مهربونم و بسیار ده از ده ام.
391
تایپم؟ آدمی که توجه بکنه. نه توجهی که درخواستش کرده باشم نه. توجه خود جوش. اینطوری که انگار کون آسمون پاره شده و من یدونه افتادم پایین.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
