ru
Feedback
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Открыть в Telegram

Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina

Больше
600
Подписчики
Нет данных24 часа
-37 дней
-1130 день
Архив постов
Ꮆ丨几卂’s mijmering: puberen En opeens zijn daar de woorden ‘Ik ga niet meer met jou knuffelen. Knuffelen is voor babies’. Mijn zeer bewuste, maar puberende zoon van 12 jaar, is het er niet mee eens dat we in de kerstvakantie de teugels weer aantrekken met betrekking tot het gebruik van devices. Doordat ik mij de laatste weken in een bubbel liet zakken van ‘voel-maar-hoe-je-lijf-mee-veranderd’, wat toch een proces is die wat pijn met zich meebrengt, ben ik inconsequent geweest in onze huisregels. En mijn hoog intelligente 2de jaars Latijnist, maakt daar met zijn vrij gekomen hersencellen puberaal lekker gebruik van. En terecht, het hoort erbij. Maar hij wordt door al dat losbandigheid en de negatieve energieën van al die devices geen leuker jong mens van. Dat betekent niet dat er geen regels zijn. Hij krijgt duidelucke kaders waarin hij best vrij kan bewegen. En nu ik dit type realiseer ik mij hoe geconditioneerd we zijn. Opvoeden was altijd al een creatief proces, maar in deze ‘wachtkamer’ totdat we door gaan naar de nieuwe wereld, een uiterst creatieve uitdaging. Met 1 been binnen het bestaande systeem en het andere been in de nieuwe wereld is voor iedereen overweldigend. Ik kan het wel handelen, maar een 12jarige die zich van alles bewust is en continu tegen de programmatie op school ‘vecht’ …Lastig! Maar goed, aangetrokken huisregels it is! En dan opeens legt hij eindeluck zonder heftige discussie dat apparaat wat tegenwoordig aan z’n hand geplakt zit, weg en knuffelt z’n moeder als vanouds. Ik weet waarom hij nu wel knuffelt, maar ik maak gretig gebruik van het moment. Ze moeten al zo snel groot worden en als deze momenten zich voordoen grijp ik mijn kans. Het is een uitdaging en een kwestie van zeer creatief zijn om in een jong mens wereld hun taal te spreken, met een duidelucke ouderlucke toon die niets af doet van de liefde tussen twee wezens. Voor beide kanten is het dubbel, want alles is anders. Voor hem misschien iets makkelucker omdat hij nog dichter bij de Bron staat en minder geprogrammeerd is. Maar voor mij is het een uitdaging waar ik elke dag van leer. Om blijven denken, creatief zijn, hoe reageer ik terug, relativeren en vooral veel liefde geven in een nieuwe wereld die ik zelf nog maar net weer heb her-ont-dekt. Hoe doen jullie dat? In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

photo content

Ꮆ丨几卂’s mijmering: commando nu Het meest beschermde plekje in je lichaam zit achter een tralie van botten. Het meest beschermde plekje in je hoofd zit onder een hard dak en ingebouwd tussen een walnoot achtige brij. De twee belangrijkste componenten om van spel naar spel te gaan. Het is een aansturing die we onder de knie moeten zien te krijgen. Eerst moeten we ons er bewust van worden, ze erkennen en er vrienden mee worden. Nadat we de vriendschap hebben beklonken, gaan we ze inzetten. Maar hoe? Als de hele spirituele sector ook een grote farce is en de wetenschap faalt aan gebrek aan beter, hoe kunnen we deze instrumenten gaan inzetten? Door heel simpel de intentie in te zetten. Maar simpel blijkt schijnbaar lastig en is een groot virus programma. ‘Het kan niet zo makkeluck zijn’. ‘Tja,als het zo makkeluck zou zijn, kan iedereen het toch?!’ Doorzie je de conditionering? Alle aangepraatte vooroordelen … Zet de intentie in dat jij je hart ten volle wilt gebruiken. Zet de intentie in dat jij je pijnappel ten volle wilt gebruiken. Geef het commando en zeg daarbij ‘nu!’ Affirmeren zijn niets anders dan commando’s. Jij stuurt je computer direct aan. Alsof je denkbeeldig typt op je qwerty-bord. Je brein doet wat jij wilt dat het doet. Het zijn jouw programma’s die je zelf of derden hebben gedownload die commando’s lafjes laat werken. Het werkt, maar traag. Zolang je niet doorhebt dat jij een super computer bestuurt, zal het beheren lastig blijven. En als jij je niet gaat realiseren dat jouw super computer jouw lichaam aanstuurt, zal je in de fysieke ongemakken cirkel blijven draaien. Het is zo niet nodig. Het is simpel. Dit is jouw spel binnen een ander spel. En als jij de gebruiksaanwijzing doorneemt, dan kan jij jouw spel gaan spelen. Dan weet jij hoe je jouw super computer alle commando’s kan geven om van level naar level te gaan. Je zal eindigen bij de Bron. En door het innerluck weten ben je uit het grote spel ontsnapt. Je goed bewaakte hart doet het al. Je straalt de liefde al uit. Je pijnappel is voor jou niet meer verstopt, want jij ziet weer. Welke commando’s geef jij je super computer? Zet nu de commando’s in om weer te spelen. Geniet mooi, bijzonder wezen. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: trainen Dit is nu de vierde keer dat het mij overkomt, een fel licht met duidelucke geometrische vormen. En dat blijft zich net zo lang openbaren totdat ik het uitteken. Maar anders dan bij de codes, kan ik niets met deze vormen. Of het moeten sleutels voor mezelf zijn. Ik weet het echt niet. Als ik een code doorkrijg is het ander gevoel. Het jengelt, ik voel mij opgejaagd en dat gevoel blijft ook net zo lang totdat ik het uitteken. Maar daar heb ik wel meer ‘zeggenschap’ over. Komt het zogezegd niet uit, dan kan de code geduldig op mij wachten. Maar dat felle licht met de geometrie laat zich niet door mijn agenda minder stralen. Het moet direct. Ik kan mijn hoofd er wel over breken over wat het betekent, maar met geduld komt het vanzelf. Zover ben ik nu wel. Maar de ‘uiting’ is zo anders dan de codes. Zo anders dan de lichtcodetaal tekeningen. Nieuwsgierig ben ik wel. Wat wordt er dit keer geactiveerd? Wat zijn mijn nieuwe mogeluckheden die ik weer kan voordat ik alles vergat? Hoe kan ik anderen weer verder helpen met dit nieuwe fenomeen? Of is het alleen voor mezelf? Sinds enkele weken lykt het ook alsof m’n voorhoofd, mijn derde oog, met tijgerbalsem ingesmeerd is. Het brand, maar wel een aangenaam gevoel. De bubbel van LIEFDE vind ik persoonluck het leukst. En, niet lachen, daar train ik op. Het ziet er misschien gek uit als je mij van een afstand ziet zitten of ziet staan met m’n ogen dicht Ik concentreer mij op alles wat minder liefde geeft en wat een lagere frequentie heeft. Ik focus op mn kern, m’n hart en probeer daar vanuit te stralen en vul elke cel in m’n lijf. Daarna visualiseer ik dat ik een en al straling ben en knal het uit m’n lijf. Ik voel de energie dan vanuit m’n tenen tot aan m’n hoofd en daarbuiten. Kippenvel all over en het geeft zo’n kick. De energieën in m’n nabijheid voel ik als geen ander. Alles is op zo’n moment liefde. Yep, lieve mensen, daar train ik op. Gek, maar waar. Ik vind het nog steeds spannend en bizar mooi allemaal wat wij zelf kunnen. Ik wist het van kleins af aan al. Maar nu kunnen wij het allemaal. Ja, ook jij, juist jij! In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: eigen zorg Van de week werd aan mij gevraagd wat de naam is van mijn huisarts. Terwijl het van mijn kant stil bleef, hoorde ik dat dat het een goed teken was dat ik haar naam niet meer wist. En dat klopt wel. Ik heb sinds het najaar van 2020 geen huisarts of specialist meer gezien. Als mijn lichaam door weerstand in de herstelfase zit, dan put ik liever uit de kunde van het zogenaamde alternatieve circuit. Wat er alternatief aan is, is omdat het systeem het heeft buiten gesloten. Wat heb je aan mensen die gezond zijn? Dat ze zichzelf kunnen herstellen, kunnen helen en gaan nadenken? Er valt geen rode rot cent aan te verdienen - volgens het systeem. En aan mij valt er niets meer te verdienen. Ik zoek alles buiten het systeem en leg het geld gewoon op tafel. Deze financiële uitwisseling is niets meer dan een energetisch ontvangst van geven en nemen. Omdat ik ook niet meer in de valstrik val van: ‘stel dat …’, of ‘maar, als ….’ Of ‘je kan het niet weten dat ….’ Jawel, ik weet, want ik manifesteer. En deze programmatie is wel geheel uit m’n systeem. Zo ga ik niet meer naar de tandarts, geen huisarts, ik gebruik geen medicijnen, niets. Ik zorg goed voor mezelf. Ik luister naar muziek in de juiste Hrz. en heel mezelf. Ik drink voldoende gefilterd water en heel mezelf. Ik neem de juiste supplementen en heel mezelf. Ik draag de juiste stoffen van kleding en heel mezelf. Ik eet levende voeding met de juiste nutriënten en heel mezelf. Ik beweeg, ik aard, ik lees, ik blijf creatief, ik [ont]leer, ik lach en alles op elk level van spirirealiteit. Ik zorg er zelf voor dat ik fysiek, psychisch en astraal goed in balans blijft en anders zorgt mijn BewustZijn er wel voor. Ik kan het allemaal zelf. En af en toe schakel ik hulp van derden in die de zelfde levenswijze hebben als ik en dan doen we het samen. Zo blijf ik groeien en ontwaken. Steeds een beetje dieper in al die verschillende lagen, ver weg van wat ooit was. De oude zorg wereld met haar Big Pharma ken ik niet meer. Het is mij vreemd. En weet je, dat gun ik jou ook. Zorg goed voor jezelf mooi bijzonder wezen. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: bevrijding Als je de illusie inziet, ben je verlicht. Maar als je denkt dat je verlicht bent zit je in de illusie. Je hoeft je vibratie niet te verhogen want het is van nature al hoog. Leer de patronen te bevrijden die ze verlaagd houden. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: hondenzorgen Mijn lieve viervoeter is tot aan z’n vierde jaar nooit bij een dierenarts geweest. Geen prik, niets niet. Ik voelde intuïtief aan, dat de pup die ik in huis haalde wel een heel bijzonder beestje was en dat ik hem zo natuurluck mogeluck wilde opvoeden. Rauw wolvenvlees, glutenvrije en lactose vrije suikerloze hondensnoepjes maar 3x per dag en geen middelen die hem zouden moeten ‘helpen’ met parasieten, wormen of vlooien. Mijn honden-baby heeft nog nooit geen een beestje meegedragen. Zijn weerstand was perfect. Tot er een emotionele klap kwam in ons huishouden. BAM - opeens had ik een hondje met een blaasontsteking. Op de vraag hoe dit mogeluck was, kreeg ik het meest onzinnige antwoord: ‘Kan gebeuren’. Na een kuur en een gat in m’n portemonnee konden we er (een jaar) tegen aan. En BAM weer geemmer met die blaas. Onderzoeken, kuren, echo’s. En nog steeds vertikte ik het op mijn honden-kind te laten prikken. Ik was wel van het wolvenvlees afgestapt en speciaal voer aangeschaft maar nog steeds gv, lv en sv. De dierenartsen waren het niet met mij eens. Prima! Ze wilde blijven onderzoeken en dat ik het voer bij hun kocht. Ik wil ook zoveel. De farmaceuten ook. Uiteindeluck heb ik een holistische dieren geneeswijze - therapeut gevonden. En nadat zij het opgevraagde bloedonderzoek bekeek van mijn harige vriendje, kwam zij met maar 1 conclusie: de dierenarts(en) hebben flink lopen knoeien. Door angst voor m’n hondje, heb ik mezelf gevangen laten nemen in het web van de matrix. Ik was niet scherp door gevoelens en emoties en zo konden ze mij bespelen. Zijn weerstand was verlaagd toen de emotionele klap binnen het gezin kwam, waarna er een blaasontsteking ontstond. Dit had op een simpele manier opgelost kunnen worden zonder de weerstand in z’n darmen kapot te maken. Doordat ik hem al vier jaar lang zo natuurluck had (op-)gevoed, was dit zijn eerste blokkade. Omdat ik niet verder had gehandeld op het emotionele gedeelte van m’n lieverd, bleef hij in de cirkel, wat verergerd werd door de adviezen en het handelen van de dierenartsen. Het harige mannetje is nu zeven jaar oud en gaat weer lekker terug op z’n wolven-vlees. Hij krijgt natuurlucke druppels voor lever en nieren en emotioneel wordt hij sterker gemaakt met bloesems. Dit manneke gaat nooit meer naar een dierenarts! Het blinde vertrouwen wat ik had voor deze specialiteit was al minimaal, maar nu nihil. Je gaat ervan uit dat ze met hun hart zouden handelen, maar big Pharma is ook hun de baas. Terwijl ik altijd goed voor hem zorg, had ik intuïtief moeten zijn, maar ik was vergeten dat hij net zulke emoties en gevoelens heeft als dat andere grote zoogdier op twee benen. En dat hij als hond[je] net als de mens een zelfgenezend vermogen heeft die ook met biologische conflicten te maken kan hebben. Als we z’n koppie weer kunnen helen. Z’n inwendige leven met levend- en goede voeding herstellen, gaat dit trouwe viervoetertje nog jaren mee. Het is net een mens. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: spaarstand Mijn batterij werkt op het moment op zijn reserve. Ik voel elke dag dat het steeds minder wordt terwijl de druk aan de andere kant meer aanwezig is. Voorgaande jaren ging ik vanaf begin december in de spaarstand. Alles tranquillo, op het gemakje. Mezelf lekker opsluiten en alleen dingen doen waar ik zelf blij van wordt en in mijn eigen tempo. Tegen het voorjaar steek ik meestal pas weer mijn hoofd buiten de deur. Maar de vibratie om mij heen vraagt om een andere aanpak. Ik zal een gedeelte zelf gemanifesteerd hebben, maar het andere gedeelte is de energiegolf die over mij heen valt. Mijn lichaam of mijn avatar, zit gigantisch in de weerstand. Opgeslagen emoties voelen zich geroepen om zich te uiten via mijn lichaam. En je raad het al, dat vreet energie. Normaal kan- en doe ik veel zelf, maar nu wilde ik hulp. Niet zelf doen, maar even leunen op nieuwe inzichten. Hulp van buitenaf bij iemand die mij amper kent. Een blanco sheet wat vol getekend kan worden door een ander. Tegenwoordig kan ik mij ook helemaal overgeven aan zo’n nieuwe vertrouweling en laat ik mijn know-how en kunde thuis. En wat is het fijn om zo te leunen tegen de ander. En terwijl ik dit aan het mijmeren ben, weet ik waar ik lichameluck zo tegen stijger. Het leunen en de afwachtende houdingen van mensen in m’n inner-circle is waar ik op het moment bij vast loop. Ik trek m’n schouders teveel op, omdat het zwaar is. Ik loop op mn tenen, omdat ik niemand wil kwetsen. Ik trek m’n nek in, omdat ik wil schuilen. Eventjes niet gezien worden. Ik wil gewoon m’n cocon in, mijn batterij opladen. Het hele jaar relativeren, organiseren, opbergen en eruit gooien wat ik niet meer nodig heb. Ik wil geen mensen die maar wachten op mij en al zeker niet op mij leunen. Mijn nek, mijn schouders, pfff het is zwaar om ze mee te zeulen. Maar ik heb de keuze … Ik zeg nee, nee tegen alles wat mij geen energie geeft en wat energie bij mij onttrekt. Klaar ermee! Ik weet welke blokkade ik bij mezelf mag weghalen, dat verdomde helpers-syndroom. Misschien moet ik mijn eigen mijmeringen maar weer eens teruglezen, want ik kan mij nog vaag herINNeren, dat dit een terugkomend dingetje is. Dus Gina, niet piepen, maar handelen. Herkenbaar? In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: soeverein Zijn we niet allemaal soeverein geboren? Hebben we het vermogen om goed en kwaad te kiezen? Vertel me dan eens waarom iemand denkt of gelooft dat monarchie noodzakeluck is? Waarom vindt iemand dat we geregeerd moeten worden? Wie is er bang en waarom? Geloof je niet in jezelf? We zijn al-machtig. We kunnen zulke geweldige dingen doen! De mogeluckheden zijn onbegrensd. Ik heb veel onderzoek gedaan, elke oorlog ging over religie en naar degene die bang waren dat de troon omvergeworpen of afgeschaft zou worden. Regeren betekent letterlijk de geest besturen. Was religie ooit bedoeld voor de goddelucke mannen en vrouwen, die kinderen van Liefde zijn? Zo ja, waarom dan zoveel bloedvergieten? Welke moeder/vader zou dit willen voor hun kind? Jij bent autonoom en soeverein ‘geboren’ om als meester manifester dit rijk te verlaten. Laten we doen waarvoor we gekomen zijn. Neem jouw door Liefde gegeven macht terug, nu! In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

De diepere lagen kennen nog vele diepere lagen. We gaan de complexiteit in. Onze cellen gaan zich herinneren. Er worden verbi
De diepere lagen kennen nog vele diepere lagen. We gaan de complexiteit in. Onze cellen gaan zich herinneren. Er worden verbindingen gelegd en er wordt geschakeld. Het brein gaat het verschil ondervinden tussen het werkeluck weten en de programmatie van visualisaties, iets gezien hebben, of een virus. We gaan nog dieper en dieper en nog verder dan op cellulair niveau. Dit zal fysiek lastig worden. Het evenwicht zal verstoord worden, maar dit is de laatste halte. Blijf vertrouwen. Jij bent niet je lichaam. Jij bent niet hier. Level up. ©️Gina ➰ @ Ginas_codes Please share with mentions, spread it far around you

Ꮆ丨几卂’s mijmering: beseffen Besef jij wel hoe sterk jij bent? Je bent getest voordat je hierheen kwam. Je moest sterk zijn en de menselucke emoties begrijpen. Je werd voorbereid op een zware reis in het spel Aarde. Wat jij toen niet wist is dat je alles wat jij bent, vergeten zou. En besef eens hoe sterk jij bent. Want juist nu, ben jij aan het ontwaken. Juist nu, terwijl jij zo nodig bent, begin jij je te realiseren wie jij werkeluck bent. Besef je wel hoeveel ballen jij hebt! Jij hebt hiervoor gekozen. Hoe moeiluck en lastig je het ook vindt hier op Aarde, jij hebt hier voor gekozen. Je bent op de plek waar je zelf wilde zijn. Nu de sluier langzaam voor je ogen verdwijnt en je je weer gaat herINNeren, zal het spel makkelucker worden. Je zal moeten aanzien hoe de minder bewuste die niet willen ontwaken het spel verder in gesleurd worden. Maar dat is het spel! Het gaat om jouw reactie en om jouw ervaring. We zijn hier op Aarde gemanipuleerd en geprogrammeerd om niet egoïstisch te zijn. Maar wat is dat eigenluck? We hebben allemaal ons eigen script geschreven en onze ‘instructies’ gehad. We hebben onze ervaringen gehad en soms komen er nog een paar voorbij. Maar het gaat allemaal om onze reactie. Hoe reageren wij op bepaalde acties? Gaan wij mee in emoties? Gaan we mee in gevoelens? Reageren we met ons hoofd? Je zal het met mij eens zijn, dat we steeds meer reageren vanuit ons hart. Je zal het met mij eens zijn dat we met steeds meer zijn. Ook jij begint het spel nu in te zien. Ook jij herINNerd je steeds meer. Jouw reacties zullen gebaseerd zijn op liefde uit liefde. Dat kan door de minder bewusten gezien worden als egoïsme. Dat kan door de niet ontwaakten gezien worden als buiten de boot vallen. Dan is dat maar zo. Jij realiseert je nu dat iedereen zijn of haar spel te spelen hebben op hun eigen manier en dat daar geen oordeel aan gehangen kan worden. En dat jouw reacties op gebeurtenissen de sleutels zijn om verder te komen, om door te gaan. Besef wat voor bad-ass jij bent! Een man of vrouw met ballen. Jij doet dit gewoon. Wauw. Dikke complimenten voor jezelf. En hoe moeiluck het soms is of nog kan worden - weet wie je bent. Een liefdevol wezen. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S - Статистика и аналитика Telegram-канала @ginas_codes