ru
Feedback
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Открыть в Telegram

Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina

Больше
600
Подписчики
-124 часа
-47 дней
-1030 день
Архив постов
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Mijn (Hopi) inzicht: De eclips ging om de 2x7. Door de opstanding van de adelaar en de condor is de regenboog-stam (niet te verwarren met de ‘woken-shizzle’) gewekt. Door het activeren van de hyperdimensionale psychische systemen zijn de templates van de Angelico Christos gewekt en is de valse matrix tot 10% gereduceerd. De mensen krijgen nu de kans om door het portaal te gaan naar de heilige primaire matrix van onze Moeder Aarde. Onze Moeder Aarde zal weer in contact komen te staan met de Grote Moeder, waardoor goddeluck Vrouweluck bewustzijn weer toegang heeft tot ons Zijn. Tot ons hart. Er is enorm veel opgeschoond door deze conjunctie waardoor het helen van de primaire wond van de mens plaats vindt. Mocht je nog niet uit de valse Matrix gestapt zijn of je kon het gewoonweg niet, dan is het er NU tijd voor. Het is de wedergeboorte van de Eeuwige Moeder in de vrouwelucke energie. In een informatieve context wordt dit proces gereguleerd door verschillende factoren in de cel die ervoor zorgen dat de juiste genen tot expressie komen op het juiste moment en op de juiste plaats. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes www.boazs.nl https://t.me/angelablom_fromtheheart

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Note! Dit is niet mijn uitgetekende ⤴️ code, maar van mijn vriendin Angela, maar wel mijn inzicht in de code gev
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Note! Dit is niet mijn uitgetekende ⤴️ code, maar van mijn vriendin Angela, maar wel mijn inzicht in de code gevormd in tekst ⤵️ https://t.me/angelablom_fromtheheart

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Extra bescherming door vele wezens. De synchroniteit en coördinaten zijn gebracht. De eerste zegel is naar Düsse
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Extra bescherming door vele wezens. De synchroniteit en coördinaten zijn gebracht. De eerste zegel is naar Düsseldorf gebracht. In je eigen kracht, zonder input en output. De aardse verschuiving zal plaatsvinden zonder inmenging. De grote schoonmaak is gestart. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes www.boazs.nl

Ꮆ丨几卂’s mijmering: filmpje Even iets wat jullie niet van mij gewend zijn, maar dit filmpje zegt zoveel. Blijf kijken, zonder geluid (woorden zijn krachten). Alles wat NU in je zit, wordt overspoeld. Je DNA komt tot de volle potentie. De Aarde veranderd, jij veranderd en de wereld om je heen veranderd. Het is veel en je voelt dat je ‘over’ loopt. Maar uiteindeluck als je vertrouwd en vol blijft houden, zal je geheeld zijn. En niet alleen dit leven, maar ook de andere tijdlijnen en parallel tijdlijnen. ALLes wordt opgeschoond. Net zo lang, totdat jij weer helemaal zuiver bent. Blijf NU in je kracht staan. Niet denken, maar voelen. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes www.boazs.nl

Ꮆ丨几卂’s mijmering: universum Luister met de oren van je hart. Hoor hoe je hart tegen je praat. Kijk met de ogen van je hart. Zie wat je hart laat zien. Denk met het brein van je hart. Voel wat het hart je geeft. "Eenheid" is een concept dat is onderzocht en benadrukt in talloze oude teksten uit verschillende culturen. The fundamentele teksten van de Hindoeïstische filosofie, de Upanishads, benadrukken vaak de eenheid van het zelf (Atman) met de kosmische realiteit of opperste entiteit (Brahman). Een sleutelzin is "Tat Tvam Asi", wat vertaald kan worden als "Gij zijt dat", wat betekent dat de individuele ziel in wezen hetzelfde is als de ultieme werkeluckheid. Het vermogen van het bewustZIJN tot een supra temporaal bestaansvlak waar nauwkeurige herINNeringen bestaan van iedere soort actie die ooit in deze wereld heeft plaatsgevonden. De harddisk van het universum. Oftewel de ervaring van het universum. Jij bent het Universum. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Er zal een versterking komen in de afstemming. Een continue uitgezonden frequentie zorgt voor de vibratie. We ko
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Er zal een versterking komen in de afstemming. Een continue uitgezonden frequentie zorgt voor de vibratie. We komen in de staat van communicatie. Je gaat begrijpen waarom deze verschillende frequenties nodig zijn voor de veiligheid van onze Moeder Aarde. Ook om je in te laten zien en te laten voelen dat je echt veilig bent. Je kan gevoelens van ziekte, misseluckheid, duizeligheid en psychische aanvallen ervaren tijdens deze frequenties. Keer in meditatie om dicht bij jeZelf te blijven. Affirmeer met helende woorden. Vertrouw vertrouw vertrouw. Jij kan de psychische aanvallen vanuit de Duisteren stoppen. Jij kan het energieveld zuiveren door in je kracht te blijven staan. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes www.boazs.nl

Ꮆ丨几卂’s mijmering: de kar-trekken Toch weer grappig of is het ironisch, dat als je een kar-trekker bent op welke manier dan ook, je altijd wordt aangewezen. Positief én negatief. Alle ogen zijn op je gericht. Je wordt geliefd en gehaat. Je doet het of goed of in alle opzichten slecht. En als je het eerst goed deed, kan het zomaar zijn dat je het in een keer slecht doet. Zelfs dat mensen jou aankijken, terwijl een ander een beslissing neemt die niet in hun straatje valt. En waarom, omdat zij (nog) niet de kunde hebben om verder te kijken dan de kar-trekker. Voor deze vorm van dualiteit pas ik al jaren. Maar aangezien er maar weinig mensen karren durven te trekken in welk opzicht dan ook, en ik vaak een voorloper ben, heb ik vaak deze rol op mij genomen. Juist omdat ik weet dat je er iets voor moet doen als je iets wilt bereiken, maar ook omdat ik er iets zelf van kan leren. Het gaat wederom om de ervaring. Ik vergeet alleen keer op keer dat de dualiteit er ook aan vast hangt. Vaak door mensen die zich nog minder bewust zijn en volop in ont-wikkeling zijn. Dat maakt het er niet makkelucker om. Het kan zelfs pijnluck zijn. Maar ook dit is weer een grote ervaringsles voor mij persoonluck. Want de triggers zijn er en het enige wat ik kan doen zijn er glimmers van maken. Van de negatieve energie een positieve maken. Laten wegvloeien met positieve krachten. Vertrouwen te hebben en weten dat alles gebeurd zoals het gebeuren zal. Ik leer, ik ervaar en steeds sneller en makkelucker, gewoon, omdat ik het laat zijn. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: extinction Tegenwoordig maakt men zich druk om de meest vreemde dingen. Er is bijvoorbeeld grote vrees om uit te sterven als ras. Mensen die een religie aanhangen geloven in een verlosser, een redder. Maar een verlossing van wat? En waarom laat het dan zo lang op zich duren. Er komt geen redder! Jij zelf bent de verlosser. Jij red jezelf. Maar, ze geloven in een hiernamaals. Een soort tuin, waar je geen zorgen hebt, vol met maagden, prachtige flora en fauna en alles is pais en vree. Oh, en je weerziet je geliefden die eerder heen zijn gegaan. Je mag er natuurluck alleen naar toe, mits je je keurig gedragen hebt in de tijd dat je leefde. Dan de gelovers die buigen voor elke Godheid. Zowel kosmisch als aards. Goden van de aarde kan je zien als geld, macht, lust en meer. Maar ook deze goed gelovende hebben een maar in hun systeem zitten om aan hun Godheden te voldoen. De mens zal nooit uitsterven, het zal alleen evolueren zoals het altijd gedaan heeft. De verschillende mens rassen geven het al weer in de geschreven geschiedenis. Homo habilis, Homo erectus, Neanderthalers, Homo sapiens en meer, maar ook de Archaïse mens, Denisova-mens, Homo daliensis en de Homo longi getuigen van een miljoenen jarenlange evolutie. En aangezien er zo ontzettend veel verschillende mensen-soorten waren verspreid over het hele aardoppervlak, getuigt dit van een kosmisch interference waar wetenschappers gezameluck niet uit kunnen komen. De antropologen, de paleopologen, maar ook de genetica begrijpen niets meer van deze biologie. Ze zijn er nu wel over uit dat de Homo sapiens meerdere voorouders hebben gehad. Maar als de Homo sapiens zoals wij nu door de wetenschap worden genoemd zogenaamd van die intelligente primaten zouden zijn, hoe kunnen we dan uitsterven? Hoe zou er dan een nieuw mensen-soort/ras kunnen ontstaan als er geen mensen meer zouden zijn? Zou dan die God van de Bijbel keer op keer z’n trucje uitvoeren? Als dat zo zou zijn, dan zou ik, als ik hem was, mijn creatie keer op keer verbeteren. Zorgen dat ze zich dit keer niet om zeep helpen of de wereld waarin ze wonen niet verklootte. Het lykt net op het spelletje de Sims in hun gecreëerde simulatie. De speler wil alleen maar een beter, mooier en snellere simulatie voor zijn of haar creatie. Vind je het poppetje/avatar/Sim niet meer leuk, dan verzuip je het in het zwembad en haal je het trappetje weg. Kan je eindeluck met een nieuw karakter verder gaan. De mens-soort zal nooit uitsterven. Mochten daar je angsten liggen, vraag je dan af wat jouw bijdrage is aan dit geheel wat nooit zou mogen vergaan. Doen we het dan zo lekker met z’n allen? Wijzen en bewust ervan zijn, kunnen met groottallen, maar er bewust naar handelen … De meer bewustere mensen onder ons, weten veel, hebben de laatste jaren veel onderzocht en hebben ook zichzelf ten rade genomen. Maar handel je naar wat jij weet? Of praat en type je er alleen over? Jij bent de creator van jouw simulatie. Je weet dat supermarkt-voer vergif is, maar toch verbouw jij nog niet je eigen groenten of gaat naar een boer. Je weet dat leidingwater dodelijk is, en toch zorg je niet voor een goede waterfilter. Je weet dat tv een beperking legt op jouw creative geest en toch Netnix je erop los. Uitsterven ligt aan jezelf of jij dat wel of niet wilt. De cyclus gaat gewoon door met of zonder jou. Er is geen poppen-speler, want jij hebt zelf de touwtjes in handen. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: mama Mijn moeder riep altijd ‘Zolang ze over je kletsen en niet van je vreten, is het oké’. Uhm? Ben ik het daarmee eens? Mijn programma EGO niet, mijn ware IK haalt de energetische schouders op. Mijn moeder had (en heeft) altijd van die one-liners die ik steenvast dood-doeners noemde. Zodra ik iets vertel over een ervaring, moet er altijd een one-liner komen of een overtreffende ervaring. Zelfs per sms. Het zal een moeder-dochter dingetje zijn, maar ik irriteer mij er soms mateloos aan. A ha! Daar zit dus de angel. Ondanks dat we ergens anders voor elkaar gekozen hebben om een bepaalde rol in elkaars leven te spelen, was ik (heel) soms een blokje omgegaan. Ik heb veel van mijn moeder en ik lyk zelfs op haar. Maar in bepaalde dingen zijn wij echt totaal verschillend. En die verschillen irriteren mij. Juist, omdat ik zelf nooit zo zal zijn. Ik kan het moeiluck bevatten met mijn aardse verstand. Met mijn Diepere Ik weet ik dat ik er voor haar ben en onze voorouderlucke DNA om bepaalde trauma voorgoed te doorknippen. Voor mijn aardse ik, weet ik dat ik op haar mijn ego onder controle mag houden. Elke keer als ik haar weer zie, mag mijn ego weer oefenen. Keer op keer. Eigenluck lukt mij dat altijd wel. Het kost mij wel veel energie. Zo’n één keer in de twee weken of zelfs een keer per maand is dan ook ruim voldoende om haar te zien. Ik hou ontzettend veel van mijn moeder en ben haar dankbaar als moeder die voor haar kind heeft gezorgd. Dankbaar voor de ervaringen die ze mij leerde en meegaf. Ook zoals ik het niet zou willen. Mijn zielenfamilie (klinkt in het Engels toch mooier) is waar ik mee kan lezen en schrijven. Maar van mijn bloed-familie ervaar ik wat ik besloten had te ervaren. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: klaar ermee! Ik ben er klaar mee! En goed ook. De angst-porno, de happy-the-peppy-porno, heel de dualiteit die ik mij laat opleggen. Ja, ikZELF, niemand anders dan ik. Ik heb nog nooit in dit aardse leven een kant, kamp of groep gekozen en waarom sluipt het er dan toch ‘stiekem’ in? Omdat ik het toch toelaat. Dit aardse leven bestaat nou eenmaal uit uitersten. Polariteit, dualiteit en nog meer waar ik ff niet opkom. Het is juist de bedoeling dat ik daarboven sta. Waarom schrijf ik expres geen wij of jij, omdat het om mijn keuzes gaat. Het hele ‘circus’ draait om de IK. Jouw ik, haar ik, zijn ik en mijn ik. We zijn niet allemaal één. We zijn uniek. We zijn ons eigen universum. Het is ook weer zo’n propaganda leugen van de New (c)Age. Een nieuwe kooi waar je in gevangen raakt. Maar, maar, maar, …Als alles een leugen is - ik noem het liever een illusie - waar kan je dan op vertrouwen? Wat dacht je van je eigen IK! De stem van mijn harts-weten. Dus niet die van mijn hoofd die vol programma’s zit en het ego-programma als grootste schreeuwer heeft. Nee echt vanuit mijn hart centrum. Mijn hart portaal laat mij echt de weg zien, als ik er voor kies. Die opgelegde regels heb ik al voldoende meegemaakt en ervaren. Nee, wat doe ik dan, meegaan in de opgelegde regels van de New (c) Age. Alsof het universum, wat ik notabele zelf ben, regels heeft! Wie zou die zogenaamde bestaande regels dan hebben gefluisterd naar de aarde toe? Ik weet niets. Helemaal niets. En hoe kan een ander het dan weten? Hoe kan het zelfs een algoritme worden? Memes, filmpjes, documentaires, duizenden websites vol, propageren allemaal hetzelfde. Ja, maar ik resoneer ermee … A ha! Maar waar resoneer ik dan precies mee? Met de regels van het universum? Zij die ‘hoger’ zijn dan ik? Er is niemand hoger dan IK of dan jij. Niets of niemand. Dan zou er weer een rangorde bestaan en is er geen gelykheid. Begin je het te voelen? Waar ik mee resoneerde zijn fragmenten, fractals. HerINNeringen die mijn harts-weten een buzzertje gaven. Een trilling van herKENik. Iedereen is daarmee aan de haal gegaan. Al miljoenen jaren lang. Zowel de good-guys als de bad-guys als de zwevers. En het ironische is, ik heb alles, maar dan ook alles zelf georkestreerd. Maar nu ik door heb dat ik zowel de dirigent als alle muzikanten ben, maar ook de muzieknoten, het bladmuziek en zeer zeker de trilling die ervoor zorgt dat het auditief geluid wordt, wordt het steeds duidelucker voor mij. Ik ben het universum. Ik heb alles zelf gemaakt. Ik heb zelf de ‘poppetjes’ neergezet. Ik wilde ervaren, ervaren en nog eens ervaren. Mijn Diepere IK, wat ik voorheen hoger noemde, is niet eens wat ik ben. Het is de IK van dit universum. Mijn Kosmische IK is waar al mijn delen, mijn fractals, vandaan komen. Het is misschien even verwarrend en dat komt omdat ik mijn harts-weten nu nog eventjes moeiluck onder woorden kan brengen. Leuk zo’n eureka momentje, maar alles moet nog indalen en woorden zijn dan een lastig dingetje. Ik kom hier zeker nog op terug. Met de juiste woorden en dan wens ik dat ik ze goed kan overbrengen. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 www.kompaswerk.nl i.s.w. @Ginas_codes en www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 www.kompaswerk.nl i.s.w. @Ginas_codes en www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Bescherming voor de komende vibraties vanuit Venus. Terwijl de uitlijning plaatsvindt, zal de zuivere spirituele
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Bescherming voor de komende vibraties vanuit Venus. Terwijl de uitlijning plaatsvindt, zal de zuivere spirituele balans wederkeren. Het trekt de duisteren aan, maar de kracht symbolen die in jou(w) huizen zullen beschermen en zullen de anderen beschermen die zich niet bewust zijn. Vergroot je zuivere energieveld, in vertrouwen dat je mee beschermd. Dit zal een waar krachtveld laten ontstaan. Nu. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes

Ꮆ丨几卂’s mijmering: actie-reactie Wat een stormloop aan mooie reacties op mijn ‘nooit meer hidden’. Ik ben er serieus stil van en vind geen woorden hoe ik terug zou moeten reageren. Ik hoef ook niet terug te reageren, want zij reageren op mijn post. Ik voel wat zij bedoelen. Ik voel dat er portalen in hen worden geopend om weer verder te kunnen. Vele tranen zijn er gelaten over mijn geschiedenis. Ik had geen verwachtingen, ik wilde gewoon naar buiten treden met mijn levens en mijn missie. Maar dat het mensen zo geraakt heeft op een positieve manier, … wauw! Er zijn heel veel mensen die er echt bijna zijn. Nog een paar kleine schaduwpuntjes afwerken en ze zijn vrij. Vrij om verder te evolueren. Om te doen waar zij werkeluck ooit eens voor gekozen hebben. Had ik het eerder moeten posten? Nee, de timing is altijd perfect. Misschien dat ik eerder het voor mezelf had mogen erkennen. Nee, G, de timing is altijd perfect. Ik voelde mij gesteund door al deze mooie reacties. Via persoonlucke berichten, via de comments en fysiek. Het was niet alleen spannend om naar buiten te treden voor mijn lezers en geliefden, maar ook omdat ik nu zichtbaar ben. Ik had alleen maar zichtbaar kunnen zijn als de GF wist dat ik veilig zou zijn, beschermd zou zijn en zelf krachtig genoeg zou wezen. Eerluck, vind ik het best moeiluck om als mens met mensen gedachten mijn krachten te bundelen. De krachten zijn zo groots. Ik moet scherp zijn en blijven op wat ik zeg en denk. Uiteraard let ik daar negen van de tien keer wel op, maar net die ene keer … Maar tijdens het spelen en genieten van al dat moois hier, valt er nog veel te herINNeren en te (ont-)leren. De codes zullen verder worden verspreid hier op dit kanaal, de soundhealing en quantum healings, gaan net als m’n ART, blauwdrukken en opdrachten lekker door. Dank jullie wel voor al jullie lieve berichten 💋 In lack'ech © Ꮆ丨几卂 @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

The English translation will be in part in the comments below.