cookie

Мы используем файлы cookie для улучшения сервиса. Нажав кнопку «Принять все», вы соглашаетесь с использованием cookies.

avatar

🔥روايات جنسيه مثيره🔥

Рекламные посты
8 470
Подписчики
+9224 часа
+4127 дней
+1 86030 дней

Загрузка данных...

Прирост подписчиков

Загрузка данных...

اذا شفت تفاعل منكم راح انزل بقية الروايه
Показать все...
👍 270🥰 43 34🔥 19👏 18❤‍🔥 7
( قمت فتحت رجليها وبدأت انيك فيها.. اول ما لمست كسها برأس زبي اترعشت..) حنان : اووووووف.. وحشني قوي. دخل بقا.. اااااااااااااااااااه دخل اكتر.. ادخل كلك جوا كسي.. واقفل عليك.. اااااااااااااااااااه ارزع جامد يا سيدي هو انا بت طريه. دا انا مره ارزع اااااااااااااااااااه احوووو يا ولاد نيك نيك نيكني نيكني.. انا متناكة سيدي.. انا : مش قادر يا حنان.. هجيب لبنى.. حنان : في طيزي بقا.. مش عامله حسابي في وسيله.. اااااااااااااااااااه دخله في طيزي.. اهو.. ( رفعت رجليها على صدرها و طيزها ظهرت قدامي و بدأت ادخل زبي وهي تحزق كالعادة وانا بدخل وبدخل اكتر لغايه ما دخلت كله وبدأت احركه) حنان : بلا يا سيدي ارزع كام رزعه و هات لبنك.. اااااااااااااااااااه ايوا كدا اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه يا خرابي... هجيب ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اح اح اح اهم اهم اهم.. َ ايوا نزل لبنك في طيزي..احلب زبك في طيزي.. انا : اااااااااااااااااااه كفايه يا متناكة اهم اهم اهم اااااااااااااااااااه نازلين في طيزك تشربهم اااااااااااااااااااه اااه اااه اااه ( نزلت وهي بتدعك في كسها و بتجيب و تصرخ معايا و اترميت من التعب انا وهي على السرير للصبح..). نكمل في الجزء الجاي.. تحياتي للجميع ودعمكم حافز لي.. 🔥روايات جنسيه مثيره🔥 #قناتي_على_تلجرام👇🏼 https://t.me/xxcghajhrvd
Показать все...
👍 128 43🥰 15🤯 11🌚 5🔥 3😁 3
انتي بتفهمي اكتر منها.. دي عقلها تخين.. سعاد : امرك يا بيه.. ( راحت تقرب منها.. قلتها اقلعوا بقا الأول علشان تبقا البوسه بنفس.. حنان بصت ليا وفتحت عنيها وانا شاورت ليها.. شالت الملايه و سعاد قلعت العبايه ومكنش تحتها غير كلوت زي شورت كدا. شاورت ليها تقلع.. و قلعت.. و قربت من حنان و فتحت شفايفها و حنان غمضت عنيها و سعاد بدأت تتحكم في البوسه.. وانا اقولهم الحضن فين.. و بقوا الاتنين ملط و حاضنين بعض.. و شفايفهَم على بعض.. لغايه ما حنان شالت نفسها.. و سعاد بصت ليا كأنها بتقولي هي اللي بعدت..) انا : تعالي يا سعاد.. وقفت و اخدت سعاد في حضني و بدأت ابوس فيها و ادعك في طيزها وصدرها و بطرف عيني شايف حنان هتموت و ايدها على كسها... و كأنها بتقول انا اللي عايزه.. انا الأول.. انت نسيت كلامك.. وانا حبيت الموقف اللي هي فيه.. و كملت مع سعاد.... نيمت سعاد على السرير و نمت فوقها وبدأت ابوس فيها و الحس كل مكان في جسمها.. لقيت حنان قربت و قعدت على جنب السرير تتفرج و انا فاتح رجلين سعاد و بلحس كسها.. وهي عينها كلها شهوه و بتمسك صدرها.. و بدأت تحط ايدها على كسها.. مديت أيدي وشديت ايدها.. انا : مالك يا حنان.. حنان : مفيش يا سيدي.. عايزني اطلع برا..؟ انا : لا خليكي قاعده معانا.. اقولك اطلعي جمب سعاد.. ( طلعت قعدت جمب سعاد و ركنت ضهرها على السرير). انا : مش عيب تلعبي في كسك واحنا الاتنين موجودين حنان : ما انتوا مشغولين ياسيدي اهو.. انا : انا مشغول بس سعاد مشغوله... العبي لحنان في كسها يا سعاد و انتي قربي بزازك من وشها يا حنان. ( الاتنين بصوا باستغراب.. قلت كلمه واحده.. اسمعوا الكلام من اول مره.. عايزين نتمتع مع بعض.. ولا نلغي الموضوع كله يا سعاد.. وانا بدخل صباعي في كسها). سعاد: ااااه.. لا يا بيه نلغي ايه.. هو دخول الحمام زي خروجه.. انا معنديش مانع.. بس حنان توافق. لو عايزه اي شي اعمله.. حتى لو الحس كسها الحلو المبطرخ دا.. كمل يا بيه كمل... انا : عندك مانع يا حنان.. حنان : لا معنديش. انا تعبانه قوي.. ريحوني بأي طريقه.. سعاد : اطلعي فوقي يا حنان.. حنان : ازاي يا بت.. سعاد : زي البنتين اللي كانوا لابسين احمر اللي فرجتك عليهم يوم الحلاوه.. ( ضحكت و حنان فتحت بوقها) بتبرقي ليه.. سيدك سامر خلاص مينفعش نتكسف منه بعد انهارده يا بت.. يلا اطلعي.. ( طلعت حنان وقعدت فوق وشها و وش حنان ليا وانا بلحس كس سعاد.. وبدأت سعاد تخلي حنان توطي لقدام و فتحت طيزها وبدأت تلحس كسها من ورا و حنان بدأت تحرك وسطها و صدرها يتنطط قدامي) حنان : اووووى يا سعاد.. جامد.. اححححح.. بتوقفي ليه يا متناكة الحسي اااااااااااااااااااه كسي يا بت خليكي في كسي الوقتي.. احوووو اووووووف.. هموت يا سيدي.. عايزه زبك. انا : بشرط.. حنان : موافقه على اي شرط.. انا : هنيكك وانتي بتلحسي لسعاد.. حنان : لا يا سيدي انا عمري ما عملتها.. الحس كس مره.. ازاي بقا.. انا اديتها ضهري و بببص ليك علشان احس انك انت اللي بتلحس.. انا : خلاص انزلي.. و البسي هدومك و انزلي تحت.. انتي قرفانه من سعاد ولا ايه.. دا لسه كنتي قاعده بكسك كله على بوقها حنان : مش قرفانه. والنعمه ما قرفانه.. بس مستحيه اعمل كدا انا : خلاص اتفضلي و سيبيني مع سعاد.. سعاد مش بترفض ليا طلب.. حنان : موافقه يا سيدي.. بس المتناكه دي هتنط كل شويه ليا و تقولي نعمل مع بعض.. ( ضحكت) سعاد : بقا كدا يا حنان.. يعني انا هعمل كدا.. شيفاني بشد في شعري في الشارع واقول يا عالم يا هوه تعالوا نيكوني.. انا : يا بت بتضحك معاكي.. صح يا حنان..؟ حنان : هي عارفه اني بضحك.. بس بتحب تمثل شويه.. ما بتيجي و انا اللي بريحها بأيدي.. ولا تنكري.. سعاد : لا انكر ليه.. هو سامر بيه غريب.. ما انا قلتله بنتفرج على سكس مع بعض.. وكمان انتي اللي بتقعدي تقوليلي تعالي افتحي النت هنا.. علشان مش بتعرفي يا متناكة. طالما بتقولي بقا.. ( وضحكت) انا : يلا بقا مش عايزين نتكلم كتير.. وريني يا حنان.. حنان : علشان خاطرك يا سيدي. إنما هي متناكة.. سعاد : من زمان بقولك تعالي نلحس لبعض.. اهو لحست كسك وانتي هتدوقي كسي يا ام طيز كبيره.. ( وضحكت) حنان : ابعد يا سيدي كدا.. افتحي يا مره يا متناكة بين رجليكي.. سعاد : اهو يا روحي.. قربي منه.. كسي قدامك اهو.. ( قربت حنان من كس سعاد و غمضت عنيها و طلعت لسانها وبدأت تلمس كس سعاد من بعيد.. قمت ماسك راسها و ضغطت عليها و بقت شفايفها على كس سعاد..) انا : ايه رايك.. مش طعمه عادي.. انتي اللي مكبره الموضوع.. الحسي يا حنان.. علشان الحس اللي قلتي عليه.. طلعي لسانك ودخلي في كس سعاد من جوا. دا كس سعاد ريحته و طعمه يجننوا.. صح يا سوسو.. سعاد : اووووووف ايوا صح يا بيه.. اححححح.. ايوا كدا يا حنون بسرعه بقا علشان اجيب و امشي. ااااااه.. كمان دخلي لسانك يا بت بقا.. اووووووف.. حنان : نيك بقا يا سيدي ما انا بلحس اهو كس المتناكة.. انا مفلقسه ليه..
Показать все...
👍 92 19🍌 3🌚 2🔥 1🤯 1
اللي تشوفوه.. سناء : عايزه اتكلم معاك يا سامر لوحدنا.. انا : مش وقته يا حبيبتي دلوقتي.. بعدين نتكلم في اي حاجه سناء : زي ما تحب.. هنسيبك لوحدك.. يا حنان.. حنان.. بنت يا حنان.. بنده بقالي ساعة.. حنان : اسفه يا ست هانم.. كنت فوق بجهز أوضة سيدي.. سناء : لا انتي خلاص كدا.. هتيجي معايا وانا اشوف حد تاني يشتغل هنا.. حنان : ليه بس يا ستي.. هو انا عملت ايه.. انا متربيه هنا و هخدم سيدي بعنيا.. سناء : مبقاش ينفع تقعدي هنا دلوقتي.. هتشتغلي عندي.. انا : لو سمحتي يا خالتو.. انا موجود. مش ميت.. اقدر اخذ قرار في حياتي.. ياريت بلاش تاخدي قرارات من نفسك.. سناء : ازاي يعني يا سامر.. ازاي واحده تقعد معاك وانت لوحدك. انا مش موافقه على الوضع دا.. انا : بلاش تعصبيني و تخليني اقول كلام مش هتحبي تسمعيه... التصرف دا ياريت ميتكررش منك.. حنان هتفضل هنا في البيت.. حنان هنا مش شغاله.. حنان زي اختي.. فاهمه ولا أقول تاني.. سناء : الكلام ده مينفعش معايا ولا ينفع مع مراتك دي.. ولا يمشي معاكي يا سالي.. سالي : ماما عندها حق يا سامر.. مينفعش.. الا اذا كنت انا موجوده في الفيلا هنا. انت جوزي وانا ليا حق عليك انا : يعني انت شايفه انك موافقه على كلام امك.. سالي : اه يا سامر.. مامي عندها حق.. انا : طب ايه رأيك حنان هتفضل غصب عن أي حد.. حتى لو انتي هنا. سالي : شايفه يا مامي.. وانا بقا يا سامر مش موافقه على الكلام دا.. انا : طب يا سالي انتي طالق... طالق بالتلاته.. طالق طالق طالق و بكره يجي مأذون يكتب الكتاب رسمي و يطلق رسمي.. وخلي مامي تنفعك.. سالي : انت نسيت نفسك ولا ايه.. اتجننت.. تطلقني انا علشان دي... صحيح الأصل بيحن برضو. ما انتوا بيئة واحده. انا : اطلعوا برا. برا برا برا.... براااااااااااااا ( قعدت اصرخ فيهم لغاية ما مشوا من البيت.. و اتصلت على محمود قلتله يجيب المحامي ويجي. و صفيت كل الشغل بتاعنا و اخدت الشنطة والعربيه ورحت الشاليه بتاع الساحل.. قعدت هناك شهر.. و كنت عملت توكيل لمحامي يكتب الكتاب ويطلق سالي.. و كتبت ليهم شيك بمبلغ كبير تعويض على أنها اصبحت مطلقه..) (اخدت العربيه و رجعت الفيلا و لقيت حنان اخدتها في حضني و قعدت تعيط اني سايب البيت و انها عايشه فيه وتيجي كل يوم زي ما بتروح..) حنان : كل دي غيبه يا سيدي.. على العموم الفيلا نورت بيك يا سيدي.. انا : عامله ايه يا حنان.. واخبارك.. الفلوس كانت بتوصلك.. حنان : فلوس الدنيا ولا تسوي حسك في بيتك يا سيدي.. شايف الفيلا نورت ازاي. يوووه دا كانت قبر.. انا : بصي يا حنان.. انا جعان جدا جدا جدا.. جهزي الاكل عايز اتغدى معاكي هنا في المطبخ.. مش عايز برا.. اقولك.. تعالي نتغدى برا البيت.. هعزمك على اكلة حكايه.. حنان : مينفعش يا سيدي. الناس تقول ايه.. طب بالزمه دي منظر واحده تقعد في مطعم مع بيه ملو هدومه زيك.. انا : اسمعي الكلام.. البسي عبايه.. و تعالي بس.. حنان : امرك يا سيدي.. ( خرجنا و رحنا مطعم كبير اكلنا وقعدنا نضحك و رحنا سينما و رجعنا مبسوطين واشتريت ليها شويه حاجات.) حنان : يااااه يا سيدي.. دا يوم ولا في الأحلام.. انا عمري ما رحت مطاعم كدا.. دي حاجه اخر حلاوه خالص. انا : المكان من غير ناس جميله زيك كدا وبسيطه ملهوش لازمه يا حنان.. ياااه انتي اتاخرتي قوي.. زمان اختك قلقانه عليكي. حنان : اختي.. اخت مين.. اختي راحت لحال سبيلها.. انا : ازاي مش فاهم.. حنان : ما دي المصيبه السودا.. اللي قلتلك عليها من فترة.. انا : اه فاكر بس انتي مش اتكلمتي عنها.. ايه اللي حصل. حنان : الهانم اتعرفت على بنات من اياهم و بقت بتشتغل في محلات من بتوع بالليل.. بتوع الخمره والرقص والمسخره.. في فندق يا سيدي.. ولما زعقت فيها و مسكت فيها كام مره.. لمت هدومها ومشيت وقعدت مع بنات معاها في سكن تاني.. انا : يا شيخه.. انا فكرت دا غلطت مع حد.. بكرا تعقل وبعدين بنات كتير شغاله في الأماكن دي.. اسمهم مضيفات.. يعني ببيقدموا ضيافه للناس.. حنان : ايوا هي قالت الكلمه دي.. وانا فكرت دي بتاكل بعقلي حلاوه.... الجهل وحش يا سيدي. انا : متشغليش بالك و انا هشوف الموضوع دا.. روحي انتي علشان مش تتأخري.. حنان : اروح لمين.. انا هبات بقا وخلاص.. الدنيا ليل. ولا انت ملكش مزاج ابات يا سيدي.. انا : لا ابدا انا بتكلم عليكي.. مالك يا حنان.. شكلك كدا بيقول حاجات كتير.. حنان : ابدا يا سيدي.. واحشني و عايزه اقعد معاك.. مش في نيتي حاجه كدا ولا كدا.. انا عارفه دماغك ( وضحكت) انا : لا طالما هتباتي يبقا جهزي القعدة فوق يا حنون.. شكلك تعبانه.. ولا ايه.. حنان: كلك نظر يا سيدي.. بقالي شهرين متكلمتش معاك.. مش هقول قلتلي كلمه حلوه ( ضحكت) انا : انا طالع اغير هدومي و ادخل الحمام.. وانتي جهزي الحاجه وتعالي.. حنان : هوا يا سيدي وسيد الناس كلها.. يالهوي على حلاوته يا ولاد.. ( طلعت جهزت نفسي و خرجت لقيت حنان قاعده ومجهزه الويسكي و المزات و لابسه قميص نوم حكايه.)
Показать все...
👍 83 5😁 2🤯 2🌚 2💅 2❤‍🔥 1🔥 1
وبعدين انا برتاح مع الراجل مش ست زيي.. انا : وبعدين.. حصل ايه تاني.. حنان : بقت تجي كل فتره توريني حاجات و تقلع وانا انيكها بأيدي.. و تترعش و تمشي.. انا : وانتي كنتي بتعملي ايه بعدها.. مش كنتي بتهيجي.. حنان : بصراحه اه.. بس كنت بدخل الحمام ارزع الشطافه في كسي لغايه ما يهدي خالص.. مبحبش اعمل الحاجات دي بنفسي.. بتعب و ضهري بيتعب.. انا : وكسك عامل ايه دلوقتي.. حنان : كسي بينقط من اول الفيلم دا.. مش هتدخل الاوضه بقا.. انا : عايزه ايه.. حنان : كلك نظر ا سيدي.. انا : امممم عايزه ايه بقول.. حنان : مصمم تكسفني.. عايزه اتناك يا سيدي.. كسي تعبان.. يلا بقا.. انا : مش هنجيب سعاد معانا.. اكيد من ساعة ما شافتنا كسها تعبها.. حنان : هو انا مش ماليه عينك ولا ايه.. انا : وريني كسك كدا.. (وقفت قدامي و فلقست و طيزها فتحتها بايدها..) حنان : اهو يا سيدي.. كسي و طيزي الاتنين قدامك.. عايز ايه فيهم. انا : قربي يا بت.. مش شايف كسك كويس.. حنان : اهو كسي اهو. حرام عليك كدا.. ضهري وجعني من التفنيس دا. ( شدتها عليا وقعدتها على رجلي وكل رجل ليها في ناحيه و كسها بقا طابق على زبي و وزبي مايل ناحيه بطني.. و وهي لفت ايديها حولين رقبتي و دخلت على بزازها الاتنين مص ولحس.. وعض في الحلمات) حنان : اححححح ايوا كدا.. قطعني اووووووف ارضع من بزازي.. شبعني مص.. الست هترجع و مش هعرف اتلم عليك.. اااااه.. زبك برا كسي ليه.. ( ورفعت جسمها و انا طلعت زبي لقدام و نزلت عليه واحده واحده وهي قاعده على رجلي) حنان : اووووووف عليه وهو داخل كدا.. سيبني اتنطط عليه بقا.. ما تقوم يا سيدي شيلني ودخلني الاوضه على السرير علشان اخد راحتي.. جناب الكرسي مضيقاني كدا.. شيلني زي الافلام دي وزبك جوا ( ضحكت) انا : انتي مالك انهارده كدا مفيش الكسوف بتاع المره اللي فاتت.. قومي بينا.. ( شلتها وزبي في كسها) حنان : كسوف ايه بقا.. بعد الركوب مفيش كسوف ( ضحكت) انا : ركوب ايه يا حنان حنان : يوه لا سيدي دا انت ميح خالص.. دي كلمه بين الستات لما بيتكلموا عن ليلة الدخله و اللي بعدها. يعني بعد ما الواحد يركب الواحده.. مبقاش فيه حاجه اسمها كسوف بقا. وانت ركبتني (ضحكت) انا : طب انزلك ولا هتفضلي قعده كدا.. حنان : نام انت على ضهرك كدا وانا هركب المره دي. احح ايوا لفه جوا كدا.. اححححح يا لهوي.. انا : طب انزلي الأول وبعدين نعمل اللي انتي عايزه نعمله.. = نزلتها على السرير.. ونمت فوقها ابوس فيها وهي بتعمل حركات بلسانها على شفايفي تهيج جدا.. بتلحس و تعمل حركه تجنن وصدرها تحت صدري طري قوي. نزلت على صدرها بدأت اعصر فيهم قوي. و اشد الحلمات في أيدي ونزلت لحس فيهم كلهم وحطيت لساني تحتهم وهي تصرخ من الحركه دي.. ونزلت لحس على بطنها وقربت من سوتها لقيتها بتفتح رجليها.) انا : عايزه ايه يا حنان.. بتفتحي رجليكي ليه.. حنان : يلا يا سيدي بقا.. عايزاك تلحس كسي.. و لو ينفع تلحس تحت زي المره اللي فاتت.. انا : تحت فين. حنان : يوه يا سيدي بلاش مناهده بقا.. تلحس صرمي يا سيدي ولا بتحب اقولك الحلقة ولا اقولك خرمي.. اللي تحبه.. بس الحس و ريحني.. دا انا منضفه كله علشانك.. يلا انا مش قادره.. انا : انتي متناكة قوي يا حنان... حنان : متناكة متناكة بس ريحني بقا.. ( مش عارف ليه حبيت شكلها كدا وهي تحت تأثير رغبتها و سلطتي.. يمكن علشان انا طول عمري انا اللي تحت سلطة سهير.. شكلها وهي هايجه و عايزه تتناك مثير.. و الحرمان اللي هي فيه قدامي ببعجبني.. شعور غريب عليا. حبيت استغل دا قوي..) انا : هتصل على سعاد تيجي.. حنان : تاني يا سيدي.. سعاد.. ريحني انا وبعدين هجيب سعاد ليك تنيك فيها للصبح.. انا : حنان.. فيه ايه بقولك نجيب سعاد يعني نجيبها.. حنان : حاضر... اللي تشوفه.. = اتصلت على سعاد و تحس انها كانت مستنيه التليفون.. قلتها تعرفي تيجي.. قالت صعب.. قلتها لازم تيجي دلوقتي.. قالت خلاص هتصرف.. بس مش هطول عندك.. وانا وافقت.. شويه و خليت حنان تنزل تفتح ليها بالملايه.. و طلعوا الاتنين..) انا : اوعي تكوني زعلانه يا سعاد.. سعاد : ابدا يا سيدي.. انا اللي غلطت ومش هتتكرر تاني.. انا : دي حنان قالت لازم نكلمها تيجي علشان متزعلش.. و تدلع معانا.. سعاد : هتاخر.. انا قلتهم هجيب طلبات وارجع.. يعني مقدرش اعوق عليهم.. انا : مش هتطولي.. تعالي قربي.. مكسوفه من ايه. ما احنا التلاته بقينا عارفين كل حاجه.. سعاد : مش مكسوفه.. حنان اختي قبل أي شيء. بس هي شكلها زعلانه مني و مدياني وش. انا : لا ابدا.. حنان خايفه تقولي لحد و الدنيا تنفضح.. صح يا حنان.. حنان : صح يا سيدي.. هي عارفه اني مش بتكلم مع حد غيرها.. انا : طيب بوسي سعاد يا حنان علشان تتأكد ان مفيش حاجه ( راحت حنان لسعاد تبوسها في خدها و تحضن فيها.) انا : لا بوسه في الشفايف.. بوسه سكسي زي بتاع الأفلام.. حنان : عيب يا سيدي الكلام ده.. انا : مش قلنا مفيش لأ تاني يا حنان.. عايزن ندلع مع بعض.. ادخلي انتي يا سعاد عليها..
Показать все...
👍 75 11🤯 3🍌 3💋 2🔥 1😁 1
انا : ايه دا يا حنان.. دا احنا اتغيرنا خالص.. حنان : وحياتك جبته علشانك.. علشان ابقا زي الهوانم في عنيك انا : بس انا بحب اشوفك في لبسك الطبيعي يا حنان.. الشعبي. حنان : غالي والطلب رخيص.. هنزل اغيره.. عامله حساب كيفك دا يا سيدي.. انا قلت يمكن أعجبك كدا.. انا : لا خليكي يا حنان.. الا قوليلي ايه اخبار سعاد.. حنان : أهلها جم خدوها من شعرها يا سيدي.. انا : ليه بس فيه ايه.. حنان. : عايزين بجوزوها وهي كانت رافضه الراجل دا.. بس جروها كدا.. انا : شويه و تطفش منهم.. فيه حد دلوقتي بقا يتجوز غصب عنه.. حنان : هو ضل راجل يا سيدي.. مش احسن ما هي هايجه كدا على نفسها. ( ضحكت) انا : يعني انتي لو جالك نفس العريس توافقي.. حنان : انا بعد اللي انت عملته علشاني.. هعيش خدامه تحت تراب رجلك يا سيدي.. الا صح انا مفهمتش حاجه. مراتك ايه و تطلقها ازاي ولا فاهمه أيها حاجه.. انا : مش مهم.. سيبك منهم.. صبي يلا الكاسات.. حنان : يادي النيله. دا انا نسيت خالص.. اومال اما نشرب هعمل ايه.. انا : هتتناكي يا حنان.. حنان : يالهوي على الكلمه.. وحشتني من بوقك.. انا تحت الأمر والنظر.. انت بس اشرب و لما يهفك الشوق ليا.. انا جاهزة.. دا انا طايره من الفرح من امبارح من ساعة ما اتصلت وقلت انا راجع.. رحت حمام التلات مخصوص علشان نعجب يا سيدي انا : قومي يلا ارقصي يا حنان.. حنان : انت تطلب وانا انفذ يا سيد الناس كلها.. ( شربت حنان الكأس بتاعها و قامت اتحزمت ورقصت و تقرب مني وتهز طيزها قدامي بشكل مغري قوي.. وانا الحقيقه كنت هايج قوي.. بقالي شهرين تقريبا ما عرفتش طريق السكس.. وتقرب اكتر وتهز طيزها.. قمت شدتها عليا وانا قاعد) حنان : اي اي.. توجعني كدا يا سيدي.. انا : هي ايه يا بت اللي توجعك.. حنان : طيزي يا سيدي.. توجعني من الشده دي.. كدا تزعلها انا : عايزه تتصالح يعني..؟ حنان : كلك نظر بقا.. لو تستاهل.. صالحها.. انا : تعرفي يا حنان. انا مفيش حد بيهيجني زيك.. و طيزك دي عندي اغلى من العالم دا.. اقفى أصلاحها. ( وقفت حنان قدامي و رفعت القميص لفوق وبدأت احسس على طيزها الكبيره.. كومه من اللحم المغري.. و شديت الاندر بتاعها و خليتها توطي قدامي.. وانا نزلت بوشي الحس كل مكان فيها الا الخرم.. وهي هتموت قدامي.. افتح طيزها واقرب من الخرم شويه و ابعد..) حنان : بلاش يا سيدي حركاتك دي.. ادخل بقا.. انا : حركات ايه.. ادخل فين.. حنان : خرمي.. مش عايز تلحسه.. دا انا مجهزه نفسي من بدري.. الحس بقا.. ولا اروح اغسل تاني.. انا : عايزه الحس خرم طيزك يا حنان.. حنان : اه.. ماانت اللي عودتني على كدا.. يلا بقا.. دخل لسانك جوا.. مشتاقه قوي.. ( بدأت الحس خرم طيزها من برا وبدأت ادخل لساني و فعلا هي منضفه طيزها قوي..) حنان : اححححح... ياااه مشتاقه قوي ليك يا سيدي. كل حته في جسمي مشتاقه.. قوي. دخل لسانك قوي.. بتاكل فيا المضروبه دي.. اححححح.. اووووووف. فضلت الحس طيزها وقت طويل لغايه ما تعبت من الوقفه. حنان : تعال على سريرك بقا. تعبت من الفلقسة دي. يااااه... انا كنت هتجنن عليك. انا : بجد يا حنان.. للدرجة دي... حنان : واكتر يا سيدي بس انا مبعرفش اتكلم في الحاجات دي زي الناس المتعلمه.. مش حاسس يا سيدي اني روحي ردت لما رجعت.. انا : انتي طيبه قوي يا حنان.. وانا هعوضك عن شقا عمرك دا كله.. حنان : مش عايزه غير رضاك عني يا سيدي.. وأفضل خدامتك طول العمر. دا عوضي. لو ليا عوض.. بس الوقتي انا عايزه عوضي جوا على السرير.. ( ضحكت) انا : يلا يا ام طيز كبيرة على رأي سعاد ( وضحكت) حنان : بنت الايه وحشتني. وبعدين مش الطيز دي اللي دخلتك حضني.. دا انا بحبها من يومها.. انا : اه يا بت. انا من يوم ما شوفتك بالقميص البيتي الضيق الأحمر من غير حاجه تحته. وانا اتهبلت حنان : هو انا بلعب يا سيدي.. كله بالعقل.. يلا بينا بقا انا : يلا يا متناكة قلبي. حنان : متناكة متناكة.. بس اكون معاك.. هو انا اقدر اكون غير كدا معاك يا سيدي.. بس المتناكة دي عايزه ايه..؟ انا : عايزه ايه. حنان : عايزه تجري ورا طيزها دلوقتي. ( وجريت وانا جريت وراها). قلعت القميص ونطت على السرير ونامت على ضهرها.. و فتحت رجليها. وانا نزلت فوقها الحس في بزازها و امص و ارضع منهم وهي تحضن راسي على بزازها الكبيره.. ونزلت على بطنها الحس فيها و قربت على كسها الغرقان بشكل غريب.. بدأت الحس فيه كأني عطشان و ادخل لساني... حنان : اااااااااااااااااااه مشتاقه قوي.. بعبصني بقا وانت بتلحس.. طيزي بقت بتاكل فيا كتير.. اااااااااااااااااااه قوي قوي احشر صباعك جوا اووووووف كمان اااااااااااااااااااه.. يا لهوي اووووووف ما تقوم بقا.. انا : عايزه ايه.. حنان : ركب بقا.. اكيد زبك مشتاق اااااااااااااااااااه انا : انا لو دخلت زبي هينطر علطول.. تعبان قوي.. حنان : طب قوم وركب يلا.. انا هجيب علطول انا كمان.. اااااااااااااااااااه كفايه لحس كسي خلاص على آخره..
Показать все...
👍 122 22❤‍🔥 6🤯 3🔥 1💋 1
مش علشان تديني من ورا.. انا : فين في طيزك ولا كسك.. حنان : لازم تقول قدام اللبوه دي.. يلا.. مبقتش فارقه.. عايزه اتناك في الاتنين.. قسم بقا على الاتنين.. سعاد : كملي يا حنان بتقفي ليه.. الحسي يا مره .. اديها في طيزها يا بيه.. عايزه توسع شويه.. (ضحكت) (نزلت الحس طيز حنان الغرقانه من عسل كسها و من سخونه طيزها وبدأت الف لساني حوالين الخرم.. وبدأت الحس في خرم طيزها اللي بدأ يفتح ويقفل وكأنها عايزه حاجه تدخل جوا.. وبترجع بطيزها الكبيره على وشي..) حنان : اححححح دخل لسانك يا سيدي قوي.. اووووووف.. انت اللي خلتني احب ركوب الطيز دا.. ريحني بقا.. اااااه.. سعاد : مش قلتك يا بت على حلاوته.. وانت كنت بتكشي منه.. الحسي بقا وبطلي حزق .. احزقي و انتي بتلحسي يا متناكة يا ام طيز كبيره.. ( ضحكت) حنان : اصبري يا سعاد.. اااااااااااااااااااه لسانه يابت بيلعب جوا.. اووووووف انا مكنتش عايشه يا ولاد.. اححححح.. نيكني بقا يا سيدي نيك. نيك نيك و حياة الغالين.. نيك بقا وخلصني من النار دي. اااااااااااااااااااه.. سعاد : عايزه الحس طيزك يا حنون.. ولا مليش نفس.. حنان : بعدين يا بت. الوقتي عايزه زبه.. اااااه ايوا كدا اقف على حيلك و ركب بقا. ركبه بقا و ارزع .. ايييح ايييح.. دخل وانا بحزق يا سيدي.. اهو.. ايييح.. ااااه دخل كمان. اااااااااااااااااااه يا لهوي عليه وهو جوا اووووووف.. براحه بقا في الأول.. انا : بقيتي متناكة قوي يا حنان.. حنان : وحياتك علطول بس بخاف من الفضايح.. كفايه البلوه اللي عندي.. ااااااه.. نيك كمان.. نيك قوي.. احشر قوي في طيزي يا سيدي.. دا انت منفضها بإيدك.. ( قعدت انيك في طيزها شويه و بعدين خليت سعاد تجيب مناديل و مسحت زبي و بدأت ادخل في كسها..). سعاد : بخدم على كسك اهو يا لبوه ياريت يطمر فيكي.. حنان : اااااه.. تترد ليكي يا اختي.. اووووووف.. النياكة حلوه يا بت.... اااااااااااااااااااه. سعاد : خدي مصي في بزازي يا حنان و هتلاقي النياكة احلى. خدي يا بت البز اهو.. ( ضحكت) انا : ارضعي يا حنان من بزازها.. ارضعي بقولك.. حنان : حاضر اااااااااااااااااااه.. يالهوي براحه.. انت بترزع قوي.. اااااااااااااااااااه. اممممممم بزك صغير يا بت بس نايح.. شادد نفسه. اووووووف.. ااااه. سيدي نيك قوي. قربت اهو.. اااااااااااااااااااه هجيب اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه كمان اااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااه اه اه اه.. يا لهوي.. مش قادره.. ابعدي يا بت ارمي جتتي على السرير.. سعاد : ارتحتي يا ام طيز.. من زب واحد.. جتك خيبه... انا : تعال يا سعاد.. مصي.. سعاد : حاضر يا بيه.. اتفرجي يا بت على المص.. اهو بمص وهو طالع من كسك.. = بدأت سعاد تمص بمحن كأنها بتعلم حنان اللي عنيها كلها تعب و ابتسامه الراحه في عنيها.. حنان : لبوه يا بت.. زي بتوع الأفلام بالظبط.. شايف البت بتبلع الزب ازاي.. يخرابي عليكي. ممحونه من يومك.. انا: لفي يا سعاد مش قادر.. سعاد : هات في بوقي يا سيدي.. لو عايز.. انا : بجد.. سعاد : اه بجد.. عايزه اجرب لبنك في بوقي.. يلا يلا هاته.. انا : مصي قوي.. انا قربت.. كمان.. تعالي يا حنان الحسي معاها زبي.. حنان : حاضر.. ابعدي يا مره انتي.. امممممم اممممممم انا : اااااااااااااااااااه.. افتحي بقوك يا سعاد.. اااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااه اهم اهم اهم اااااااااااااااااااه ( نزلت كمية لبن غير طبيعيه.. شويه نزلوا في بوقها و شويه برا على وشها.. وحنان قاعده تستغرب على سعاد وهي بتلعب باللبن في بوقها.. وبعدين نزلته على صدرها وبدأت تدعك فيه..) سعاد : بتبصي على ايه يا بت.. يلا زي ما بتعملي معايا تحت في الاوضه عايزه اجيب.. ( بدأت حنان تفتح رجل سعاد ودعك في كسها لغايه ما سعاد صرخت.. اااااااااااااااااااه و نزلت.. وقامت تبوس حنان في شفايفها. وقامت تلبس بسرعه..) سعاد : افوتكم على خير... هيولعوا فيا.. انا : اقفلي البوابه وراكي يا سعاد.. سعاد : من عنيا يا بيه.. ما تقومي يا بت تصلبي طولك و تجهزي الحمام لسيدك و تجهزي العشا.. ( وضحكت و ضحكت معاها على منظر حنان وهي مفرهده) انا : صحيح يا حنان.. حنان : نعمين يا قلب حنان من جوا. و سيدي وتاج راسي.. انا : مصيبه ايه اللي عندك و قلتي عليها.. حنان : مصيبه ايه.. انا قلت مصيبه عندي.. انا : اه قولتي.. وبلاش شغل الستات دا.. فيه ايه.. حنان : هقولك بعدين يا سيدي.. خلينا رايقين انهارده.. بلاها عكننه.. انا : على راحتك.. طالما هتضايقي يبقا بلاها دلوقتي.. المهم.. انبسطي لما سعاد كانت معانا المره دي.. حنان : بصراحه اه.. بس مينفعش اقول كدا قدامها.. دي هتلزق لأمي بعد كدا.. دي كسها مولع علطول.. وانا عندي شغل.. و الست سهير مش بتحب ناس كتير تدخل هنا. أنا : فكرتيني بسهير.. لازم اتصل عليها.. حنان : وحشتك يا سيدي.. انا : اه طبعا.. حنان : اشتقت النضافه ( ضحكت)
Показать все...
👍 76 13🍌 3❤‍🔥 2👏 2🌚 2🔥 1😁 1
انا : هو انتوا أوساخ يا حنان.. ما انتوا ناس نضيفه.. وانت عارفه اصلي ايه.. ما انا واحد منكم.. وسهير كانت في يوم زيينا. كل الناس واحد يا حنان بس الظروف هي اللي بتخلق الفوارق دي.. حنان : كلامك حلو يا سيدي.. بيريح كدا.. اقوم اعملك لقمة تعوض تعبك معانا انا و المتناكة دي ( ضحكت) انا : لا انتي انهارده ملكة.. انا هطلب اكل من برا.. وانتي انهارده مش حنان اللي شغاله هنا.. ايه رايك.. حنان : يا لهوي.. انت حنين قوي يا سيدي.. رغم انهارده كنت قاهرني.. انا : السكس و السرير حاجه و الحياه التانيه حاجه يا حنان.. مش احنا متفقين على كدا.. حنان : اه صحيح.. بنسى غصب عني.. انا : قومي بقا استحمي في حمام سهير وانا هطلب الاكل و ادخل استحمي و نتقابل في اوضه التلفزيون.. حنان : عنيا يا نور عنيا. طلبت الاكل و خلصنا حمام و طلعت اكلت معاها و قعدنا اتفرجنا على فيلم و هي النوم غلبها.. ونزلت تنام.. وانا اتصلت على سهير اطمنت عليها و روحت على سريري انام..) الصبح صحيت على تليفون من سناء بتصرخ في التليفون.. انا : فيه ايه.. بتصرخي ليه.. اهدي بس عايز افهم.. سناء : اختي يا سامر.. اختي مش عارفه اطمن عليها.. انا : اختك مين بس اهدي.. مش فاهم حاجة.. سناء : سهير يا سامر.. حد اتصل عليا وقال انها كانت في مكان و انفجرت فيه قنبله.... ومش عارفه اوصل لأي خبر عنها.. الحقني يا سامر. انا : ازاي بتقولي كدا.. قنبلة ايه و مين قالك... اهدي بس ممكن حد بيهزر.. سناء : بيهزر ايه. دول اربع انفجارات.. افتح التلفزيون وشوف.. الدنيا مقلوبه برا.. اللي كلمني واحد لقى تليفونها في مكان الانفجار.. من الشرطه يا سامر.. مفهمتش منه حاجه غير أن فيه انفجار.. فتحت التليفزيون و شفت. اتصرف يا سامر.. كلم الشركة هناك و اسألهم او كلم الرقم انت بتعرف تفهم انجليزي كويس.. انا : حاضر حاضر. َ اقفلي دلوقتي... ( انصدمت من الكلام ومش قادر استوعب و بدأت ارتعش واعصابي تسيب.. ومش عارف حتى اضغط على اتصال) اتصلت على الرقم.. رد عليا حد من الشرطه.. و كانت المصيبه الكبيره.. سهير ماتت.. الخبر نزل عليا زي الصاعقة.. وقعت من طولي.. وفوقت في مستشفى.. و حنان واقفه بتعيط و سناء منهاره و سالي قاعده على الأرض منهاره.. بدأت استوعب اللي حصل.. وافتكرت.. وبدأت في الانهيار التام... والكل في حالة انهيار... قعدت اسبوع في المستشفى فاقد النطق. و سالي جمبي تعيط كل شويه... بعدها بدأت اتكلم..) انا : سناء فين يا سالي.. سالي : ( بتعيط) اخيرا يا سامر.. واخيرا يا اخي... اسكت بس دلوقتي.. ارتاح و متفكرش في حاجه.. انا : عايز سناء.. فين سناء.. سالي : سناء سافرت علشان اجراءات استلام الجثة.. انا : مش معقول.. مش معقول.. مش معقول... سهير لا لا لا.. ( بدأت تاني في الانهيار.. قعدت اسبوع كمان عقبال ما بدأت افوق و اتعامل مع الأمر بمنطقيه.. و كانت سهير جت و دفنوها.. اول ما خرجت من المستشفى رحت زرت قبرها.. و قعدت شويه.. و رجعت البيت مع محمود و سناء و سالي) محمود: المحامي سافر علشان التعويضات و تخليص الأوراق الناقصه.. سناء: دا وقته يا محمود. انت مفيش عندك نظر خالص.. محمود: اسف اسف.. بس لازم سامر يعرف الدنيا ماشه ازاي.. انا : سبيه يا خالتو.. قول يا محمود كل حاجه.. عايز اعرف هنعمل ايه مع الناس هناك.. محمود : المحامي هيخلص كل حاجه معاهم.. و انا قدمت اعتذار رسمي عن اللي عملته بدون قصد وتقبلوا بعد اللي حصل.. و المحامي رفع دعوى تعويض بمبلغ كبير عن اللي حصل.. و عايزك تيجي معايا الشركة علشان تعرف الدنيا ماشيه ازاي.. ودي أوراق كل الممتلكات و الأصول وهتلاقي نسخه منها مع المحامي و نسخه في المكتب هنا في الفيلا.. و قرر انت هتعمل ايه.. انا : خالتو بتفهم في الحسابات و انا هعملها توكيل اداره كل المسائل القانونيه و الحسابيه.. انا معنديش استعداد افكر دلوقتي.... محمود : اوكي.. مدام سناء ممكن تاخد اجازه فتره و تتابع كل حاجه.... استأذن انا.. و رقمي معاك إذا احتجت اي استفسار انا : شكرا يا استاذ محمود.. مع السلامه.. (خرج محمود مع سناء بتوصله وسالي فضلت معايا) سالي : متخافش يا حبيبي احنا كلنا معاك.. وانا معاك مش هسيبك.. و هقدم ليك تأجيل الامتحانات في الكليه.. انا : يكون احسن.. وانتي ركزي في الامتحانات و متشغليش نفسك بيا.. انا عايز اكون لوحدي فتره.. احاول افوق من الصدمه دي. سالي : حبيبي انا مش هسيبك لوحدك.. انت جوزي يا سامر ولا انت ناسي.. انا : علشان خاطري يا سالي اسمعي كلامي.. سالي : حاضر يا حبيبي.. هجي كل يوم اطمن عليك.. انا : ولا دي كمان.. انا عايز اكون لوحدي.. علشان خاطري اسمعي كلامي.. (سناء داخله) سالي : تعالي شوفي يا مامي سامر بيقول ايه.. سناء : بيقول ايه يا حبيبتي.. سالي : بيقول عايز أفضل لوحدي فترة.. ومش عايز حد يكلمه ولا يجي ولا حتى انا.. سناء : خلاص يا حبيبتي. اللي يريحه.. كلنا محتاجين الفتره دي.. هنبقا نتصل عليه نطمن عليه. سالي : حاضر يا مامي..
Показать все...
👍 56 10😢 4😁 3🤯 3❤‍🔥 1🔥 1
و مقدرش اعيش من غيرك.. ( لقيتها اترمت في حضني و راسها على صدري وانا لفيت دراعي حوليها وايدي على ضهرها بحسس عليه) انا : ولا انا كمان يا حبيبتي.. هعمل المستحيل علشان نكون مع بعض.. ايه رايك.. هكتبلك إقرار مني دلوقتي انك مراتي بخط أيدي.. علشان تطمني.. سالي : بجد يا سامر.. معقول.. انا بحبك قوي.. انا : تعال اكتبلك الكلام ده.. ( طلعت انا وهي و كتبت فعلا اقر انا و كملت باقي الكلام و مضيت عليه..) انا : اتفضلي يا ستي.. اي حد يكلمك.. حطيه في عينه.. سالي : انا مش مصدقه نفسي.. يعني انا دلوقتي مراتك.. بس ازاي.. مفيش شهود على كدا.. انا : اوكي.. هجيب الشهود حالا.. طلعت التليفون وكلمت على و محمود أصحابنا في الكليه. و قلتلهم تعالوا حالا.. سالي : يخرب عقلك انت مجنون.. انت هتفضحنا كدا.. انا : هفضحك.. انتي مجنونه ولا ايه.. انا هتجوزك. مش انتي 18 سنه سالي : اه وشهرين كمان.. بس ايه علاقة دا باللي هتعمله دا يا مجنون. انا : يعني فوق السن و من حقك تتجوزي. سالي : انا مش بفهم في الحاجات دي.. بس انا عاجبني الجنان بتاعك دا.. يا ريت كنت جبت المحاضرات من بدري (وضحكت) ....... جه محمود و على.. مصدقوش في البدايه.. المهم دخلنا على الويب و عرفنا أصول الجواز العرفي.. ولازم مهر و الكلام دا و خلصنا كل حاجه.. و قاموا مشيوا بعد ما كتبنا الورق.. سالي : انا حاسه اني بحلم.. معقول انا كدا مراتك.. انا : اه طبعا مراتي.. و الورقه دي تحطيها في عين اي حد.. ( لقيتها اتعلقت في رقبتي و رفعت جسمها من على الأرض وانا حضنتها جامد. وقعدت الف بيها لغاية ما دخنا و وقعنا على الأرض واحنا بنضحك.. عنيا جت في عنيها وانا فوقها و قربت منها و هي غمضت عنيها و حطيت شفايفي على شفايفها و دخلت في بوسه طويله كنت انا المتحكم فيها.. لغاية ما فاقت) سالي : ايه دا. ايه اللي بنعمله دا.. انا : فيه ايه.. أنتي مراتي.. انتي ناسيه ولا ايه... سالي :* يعني مراتك مراتك.. ولا كل دا علشان نحط سوسو قدام الأمر الواقع.. انا : لا احنا هنحط سوسو قدام الأمر الواقع كدا.. ( و قمت ماسك شفايفها وبدأت ابوس فيها و فتحت شفايفها ودخلت لساني.. وشويه وشلتها من الأرض ودخلتها أوضة النوم..) سالي : بلاش يا سامر يا حبيبي.. أما نقول لمامي الأول.. انا : سنسن اول واحده هتفرح بكدا.. ولا نقطع الورق و كأن مفيش حاجه حصلت.. سالي : لا لا لا... نقطع ايه.. انا مش عايزه اطلق منك خالص. انت جوزي حبيبي وروحي.. انا كلي ملكك.. انا : وانا كلي ملكك يا حبيبتي.. سالي : طب استني اخد شاور سريع. انا : لا دلوقتي هتاخدي غصب عنك.. ( وضحكت) وقفت قدامها و بدأت ابوس فيها وهي بدأت تعمل زي ما انا بعمل.. وبدأت ارفع التيشيرت بتاعها و اخلعه كانت لابسه برا صغير قوي.. لونه احمر يجنن على جسمها الأبيض.. وشعرها البني يجنن بدأت ابوس صدرها من فوق و بدأت افتح المشبك من ورا و ظهر قدامي صدرها. واجمل صدر شوفته.. صدر لسه محدش لمسه غيري ولا حد مص حلماته غيري.... وبدأت الحس صدرها كله واقرب من الحلمات وبدأت الف لساني حواليها.. وهي ماسكه راسي وصوتها فيه الآهات.. نزلت أيدي على طيزها من ورا وبدأت أشد البنطلون مع الاندر و احسس على طيزها.. قربتها من السرير وقعدتها.. وشديت البنطلون من رجليها وهي لابسه اندر برضو احمر صغير فتحت رجليها و قربت بوشي من كسها وبدأت ابوس من فوق الاندر.. وبدأت أشد الاندر لتحت لقيتها مسكته) انا : فيه ايه يا حبيبتي.. انتي مكسوفه مني.. سالي : لا ابدا.. بس انا مش جاهزه لكدا.. انا : ازاي مش فاهم.. انتي مراتي بقولك.. سالي : اقصد مش مظبطه نفسي.. افهم بقا.. انا : مش مشكله.. ما انا اكيد فاهم. انك مش عامله حسابك.. شيلي ايدك.. (شالت ايديها و حطيتها على وشها.. نزلت الاندر و لقيتها مش عامله سويت و مكسوفه.. شعر كسها خفيف و متوسط الطول. لونه بني برضو قربت من كسها وبدأت ابوسه وطلعت لساني وبدأت الحس فيه..) سالي : او ووه مش قادره يا سامر. ااااااه اممممممم مش قادره بقولك.. انت تعبتني خالص.. فيه ايه.. انا حاسه اني تايهه.. اووووووف كفايه ارجوك انا جسمي بيسيب.. اااااااااااااااااااه اووووووف مش قادره.. أعمل اي حاجه ريحني من اللي انت عملته دا اووووووه.. ( طلعت فوقها و بدأت ابوس شفايفها وهي هايجه قوي و جسمها بيتلوي على السرير وايدي على بزازها البكر.. وفتحت رجليها و نزلت هدومي كلها و قربت زبي من كسها وبدأت ادعك فيه وبدأت ادخل فيه. كسها ضيق قوي..) سالي : لا لا لا بيوجع يا سامر. بلاش بلاش.. اااااااااااااااااااه براحه اي اي اي.. بيوجع.. ( كلامها وشكلها قدامي و منظر جسمها خلاني زي الحيوان قدام فريسه له.. دخلت راسه قوي و بدأت اضغط اضغط وهي تتوجع لغايه ما دخلته كله وصبرت دقيقه.. و بدأت اطلعه واحده واحده و لغاية ما طلعته كله وعليه دم و نزل منها نقط دم صغيره.. مسكت المناديل و مسحت كسها وهي لسه بتتوجع و حصلت المفاجأة.. باب الاوضه اتفتح و سناء داخله..) سناء : يا لهوي يا لهوي يا لهوي يا لهوي..
Показать все...
👍 55 4👎 2💋 2🔥 1🥰 1🤯 1
ايه اللي بتعملوا دا.. قوم ابعد وريني عملت ايه.. انا : مفيش حاجه يا خالتو.. احنا اتجوزنا.. سناء : خالتو ايه وزفت ايه.. يا لهوي.. انت فتحت البت.. يا لهوي يا لهوي. انا : احنا اتجوزنا.. افهمي بقا.. اسمعيني.. سناء : اسمع ايه و اتجوزت فين و اتنيلت فين.. هو دا اللي انا قلتلك عليه. مش قلتلك اوعي تضيع البت.. اعمل انا ايه يا ناس... سالي : سامر اتجوزني عرفي يا مامي و فيه شهود و فيه ورق عندك هنا.. سناء : فين الكلام ده وامتى.. انا : انهارده.. و على و محمود شاهدين على الجواز.. الورق عندك في المكتب.. (جريت سناء على المكتب و انا حضنت سالي و طمنتها انها مراتي و مستحيل حد يضرها وانا معاها.. وهي قاعده تعيط.. لبستها اللبس بتاعها و لبست انا و خرجنا لسناء) انا : اطمنتي ولا لسه.. سناء : وانت مقلتش ليا ليه.. و كنت اخدتكم لماذون شرعي.. انا : احنا فيها.. عايزه نروح لماذون نروح.. سناء : لا مش دلوقتي.. انتي ازاي يا سالي تعملي كدا من غير ما تاخدي رايي.. سالي : اسفه يا مامي.. الموضوع جه فجأة. وانا مقدرش اقول لسامر لأ على حاجه.. سناء : وحياة امك.. بقا كدا.. البت عاشت في دور مراتك من دلوقتي.. قال ايه مقدرش اقول لسامر لا ( وضحكت) انا: لو سمحتي يا سنسن.. متقوليش عايشه في دور مراتي. لأنها فعلا مراتي دلوقتي.. ( وقفت و فتحت ايديها الاتنين. و رحنا احنا الاتنين نحضنها) سناء : يخرب عقلكم.. انا من زمان بتمنى اشوفكم مع بعض.... وانت يا استاذ.. روح انت و انا هجيب لك عروستك بكرا بالليل للبيت.. مش لازم اجهزها ولا انت جايبها من الشارع.. انا : لا يا سنسن.. خلي البيت دا بعد ما سوسو تيجي.. خليها هنا. وانا هجيلكم هنا.. قلتي ايه.. سناء : نبقا نتفق على الكلام دا بعدين.. نشوف هنعمل ايه.. انا : ممكن بقا تسبيني مع مراتي شويه.. سناء : انت غشيم ولا ايه.. انت اللي تسيبني معاها اشوف انت نيلت ايه.. مينفعش دلوقتي بكرا بقا.. انا : ماشي يا ستي.. انا هروح انا دلوقتي.. سناء : وخلي بالك مش كل يوم و الكلام ده.. انتوا عندكم مذاكره و كليه.. يوم الخميس وخلاص.. فاهم ولا مش فاهم.. انا : اي شروط تانيه سيادتك.. سناء : لا يا حبيبي.. خلي بالك من نفسك.. انا : ممكن ابوس مراتي قبل ما امشي.. سناء : اتفضل يا حبيبي.. انا راحه اوضتي.. شوف العيال يا اخويا. ( حضنت سالي و حسيت انها مش عايزه تطلع من حضني.. و بوستها بوسه طويله.. وقلتها هكلمك في التليفون.. و مشيت روحت على الفيلا) ----------------- حنان : ايه يا سيدي اتاخرت ليه.. مال شعرك متنعكش كدا.. انت اتخانقت مع حد.. انا : جهزي الحمام و الأكل و بطلي اسئله حنان : حاضر يا سيدي. وانا اللي قاعدة مستنيه مش عايزه امشي الا لما اطمن عليك.. انا : اسف يا حنان.. اصلي اتخانقت مع واحد في الشارع كان قافل عليا الطريق.. ( وفتحت دراعي ليها وهي قربت ونفس الجاذبيه الغريبه في حنان وسعاد مش قادر افسرها.. دخلت في حضني وبدأت تبوس في صدري) حنان : وحشتني قوي يا سيدي.. مشتاقه ليك.. وانت ولا هنا.. زهقت مني من مره واحده.. دا انا محضره ليك مفاجأة.. انا: ايه هي يا عفريته.. ومين قال انا زهقت منك.. دا انا جاي وعايز انيكك في كل حته انهارده.. حنان : يا لهوي على كلامك.. طب اطلع الحمام وانا هجهز الحاجه و اجيلك.. __----------------------__ نكمل في الجزء الجاي 🔥روايات جنسيه مثيره🔥 #قناتي_على_تلجرام👇🏼 https://t.me/xxcghajhrvd
Показать все...
👍 43 11❤‍🔥 2🔥 1👏 1🍌 1
Выберите другой тариф

Ваш текущий тарифный план позволяет посмотреть аналитику только 5 каналов. Чтобы получить больше, выберите другой план.